Skocz do zawartości

de_Palma

Forumowicze
  • Postów

    114
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O de_Palma

  • Urodziny 04/08/1972

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Osobiste

  • Motocykl
    VFR1200F, VFR400R
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

510 wyświetleń profilu

Osiągnięcia de_Palma

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. Potwierdzam, ze nie warto na 2 dni. Przeprawa promem to ok €90 w jedna stronę + 3h czasu minimum + papierologia związana ze zgłoszeniem celnym motocykla. Jak już zjedziesz z promu, niezależnie czy to będzie Tanger, Ceuta czy Melilla - i „liźniesz” Maroka czyli pojedziesz ze 100-200km wgłąb, będziesz chciał jechać dalej. Powrót następnego dnia nie ma kompletnie sensu, wściekniesz się zawracając, jak już zobaczysz jak tam jest.......
  2. Byłem 4 razy, z żoną na jednym moto, Hondą VFR1200F. Najlepszy dotąd kierunek wg mnie. Jest bezpiecznie, dobre drogi, fantastyczny klimat, ciekawa kultura, przyjaźni ludzie. Należy tylko unikać jazdy po zmroku (nie dbają o światła, jeżdżą na pozycyjnych lub drogowych, piesi bez odblasków) i nie jeść byle gdzie ( klątwa faraona). Masa miejsc do odwiedzenia - miasta, góry, sahara, ocean. Polecam !
  3. Oglądał ktoś może nowe Kawasaki Ninja H2 SE/SX? Widziałem tylko film na YT i ksztalty, wyposażenie, oddawanie mocy wyglada kozacko
  4. Zmiana jednak dalej mi potrzebna, a w ogóle segment sport-tourerow wymiera. Superduke GT nie pasi mi wygląd, K1600GT za ciężki na codzień, Kawa H2 SX prezentuje się obłędnie, ale 100tysi to przesada i nie ma dealera Kawasaki we Wrocku. Poszedłem wiec w testowanie turystykow: Africa Twin Adv Sport - za bardzo off, Multi - pozycja nie taka, kolana mi się nie mieszczą, KTM1290S - zajebisty, ale w mieście grzeje od silnika w narządy tak, ze nie idzie wytrzymać. W końcu jednak chcialem wziąć tego KTMa, to mi powiedzieli ze odbiór w kwietniu i od soboty nie mogę się doczekać oferty. Dealerzy tez są dziwni, stwierdzam po kilku miesiącach chodzenia za tym. BMW ma totalnie w dupie, KTM rozkłada ręce i tez ma w dupie. Ducati coś tam próbuje oferować. Tylko w Hondzie ludziom zależy. Przynajmniej we Wrocku.
  5. Fajna sztuka, gratulacje!Sprzedałem w sierpniu podobną po 8 latach i 80kkm przejechanych. Wstałem którejś soboty rano i stwierdziłem ze czas na zmiany. Sprzedała się od ręki, a teraz nie mogę dopasować do siebie zadnego nowego sprzęta.
  6. Przyjrzyj się Volvo XC60. Niezniszczalne silniki, komfort, wysoka jakość wykonania, bezpieczeństwo. Duża podaż na rynku używek po wejściu II generacji .
  7. To co opisujesz jest zatrważające. Błagam Cię, poproś męża, żeby dopilnował, aby ktoś kompetentny przejrzał cały motocykl, zanim sobie krzywdę zrobisz. Przypuszczam, ze kupiłaś te Hondę aby mieć frajdę, a nie igrać z życiem. Zgadzam się z poprzednikami - nawet najtańsze opony pozwalają na normalna jazdę, a to co opisujesz wskazuje na jakąś poważną usterkę w układzie jezdnym. Na pewno nie powinnaś tym jeździć dopóki jakiś solidny mechanik, nie przejrzy tego motka i nie powie Ci, że wszystko sprawdził, naprawił i możesz jeździć.
  8. A co to za opona? Przód? Tył? Jeśli zakładana w porządnym serwisie, to powinni Ci powiedzieć co nie trybi...:)
  9. W większości motocykli biegi zmienia się płynnie gdy moto jeszcze się toczy, choćby z minimalną prędkością. Po zatrzymaniu się jeśli zostaniesz na wysokim biegu, rzeczywiście trzeba się napracować żeby włączyć neutral. Najlepiej włączyć w ostatniej fazie hamowania, tuż przed zatrzymaniem.
  10. Sprzedałem te PW80 z obrazka za 4.000 PLN w idealnym stanie. To nie jest tanie hobby, także w klasie dziecięcej. Musisz dokupić kask, kombinezon, buty, rękawice itd. Co do tego quada - nie pomogę, ale to musi być wyjątkowy szajs. Ponadto dziecka na quadzie nie możesz odstępować na krok, ponieważ przy wywrotce quad może przygnieść dzieciaka i zrobić mu wielką krzywdę.
  11. Piszesz o motocyklu, a link dotyczy quada. Ale jeśli chodzi Ci o Moto, to mogę Ci polecić Yamahe PW50 lub PW80 albo Hondę CRF50. Dla 6 latka PW50/CRF50 będzie bardziej przyjazne, ale niestety już po roku dzieciak z tego wyrośnie i będziesz musiał wymieniać na większe. Te motki maja pół automatyczne 3 biegowe skrzynie biegów, bez sprzęgła, dwusuwowy silnik z dozownikiem oleju i są niezniszczalne, bezawaryjne i bardzo łatwe w prowadzeniu. Dzięki temu dziecko szybko się uczy jazdy na moto i nie zniechęca się, ze coś nie działa itp. Jedyne ograniczenie to uruchamianie kopniakiem, z czym dziecko sobie nie poradzi, ale i tak w tym wieku zawsze musi być pod nadzorem. Mój syn w wieku 6 lat wsiadł na PW80, po godzinie już jeździł, a miesiąc temu jako 8 latek powiedział mi „tatuś, to już jest za wolne, kupmy coś większego”:)) Tak wyglądała ta Yamaha PW, która niedawno sprzedaliśmy..
  12. Tak, na początku VFR bardzo agresywnie reagowała na odkręcenie gazu. Jeszcze w 2010 roku była w Hondzie akcja upgrade’u oprogramowania ECU i potem już było jak trzeba. Co do ograniczenia mocy na I i II biegu - nic z tym nie robiłem, bo KM jest naprawdę pod dostatkiem, a do jazdy wyczynowej mam R6 w wersji torowej:)
  13. Nie miałem nigdy XX’a, ale jeżdżę VFR12 z 2010 roku od nowości i nakręciłem dotąd 80 tys km. Nie słyszałem nigdy o zacierajacych się silnikach, a od początku posiadania tego moto jestem na forach VFR z PL, UK i USA. Może chodzi Ci o akcje serwisową, która dotyczyła jednej partii z 2010 roku, gdzie stwierdzono jakieś opiłki, które dostały się do silników. Jeśli celujesz w rocznik +2012 to nie ma żadnego ryzyka trafienia na taką sztukę. W sieci jest dużo testów tego motocykla i pewnie je znalazłeś. Wady jakie się pojawiają dotyczą rocznika 2010-2011 i są to zacierające sie pokrętło regulacji twardości tylnego amortyzatora i zbyt śliskie poszycie kanapy. Od roku 2012 wprowadzono modyfikacje, które eliminują te niedogodności. Wielu użytkowników zakłada tez kierownice akcesoryjną Helibars, żeby uzyskać bardziej wyprostowaną pozycje za kierą. Popularne są tez narzekania na marny dźwięk silnika do 5k obr. Są na to proste recepty np otwarcie na stałe obu kanałów wylotowych w tłumiku. Zjeździłem tą Hondą już kawał świata m.in. 4 wyprawy do Maroka i muszę przyznać, że niezawodność, jakość wykończenia, sportowy styl, przyjemność z jazdy, potężny silnik są na tak wysokim poziomie, ze nie mogę coś się z nią rozstać. Nigdy nie musiałem uzupełniać oleju w silniku ani wymieniać żadnej żarówki - tylko klocki, opony i przeglądy. Moim zdaniem z powodzeniem możesz cieszyć się taką Hondą przez następne 10 lat, jeśli tylko zainwestujesz w kanapę akcesoryjna (fabryczna jest zbyt twarda na długie wyprawy i to śliskie poszycie w rocznikach 2010-2011), kierownicę Helibars i zrobisz coś z dźwiękiem tłumika. Nie jest to u nas popularny model, ale można trafić egzemplarze w bardzo rozsądne pieniądze.
  14. Przed wjazdem na Transalpine mogę polecić dobra miejscówkę pod Sibiu. http://www.booking.com/Share-UsHTjz Basen, zamykany parking, dobre jedzenie i drinki, luźna atmosfera i fajna obsługa. Pamietam, ze jak przyjechaliśmy zmęczeni i spoceni, poszliśmy się wykapać do basenu, to facet w białym smokingu zajebiscie grał na pianinie przy samym basenie :))) Pokój mieliśmy na parterze i motki zaparkowane pod samym balkonem.
  15. Mario, czy Twoi kumple mają już zamknięta listę uczestników na Iran, czy tez moznaby sie do nich dołączyć?Podesłałbyś namiary na nich? Nie mam fb. Pozdrowienia. De Palma
×
×
  • Dodaj nową pozycję...