Gość josha Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Jak w temacie. W ubiegłym roku padła membrana na prawym. Ok, kupiłem nowe gaźniki /używki/ Na wiosnę problem się powtórzył. Pękły obydwie. Dobra. Kupiłem nowe, oryginalne, coś ok. 400zł. Założyłem. Mało jeździłem na kawie w tym sezonie, więcej na gixerze,coś ok 4000km. Dziś, odpaliłem, pojechałem na stację zatankować przed wyprawą, kilka kilometrów po mieście, wyjazd na drogę, gaz, dwójka, trójka i q...wa pry, pry. Zjazd do domu, zdejmuję pokrywę na prawym, pęknięta membrana. Czy ktoś ma jakiś pomysł, spotkał się z takim problemem? Co może wpływać na tak częste defekty tych membran. Najgorsze to to, że dziś miał być dłuższy wyjazd i jedynym pocieszeniem jest to, że nie stało się to w drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 jedyne sensowne wytlumaczenie jakie mi przychodzi do glowy to jakies syfy w chrzczonym paliwie ( aceton itp.) - widywalem kilkudziesiecioletnie membrany w doskonalym stanie - zmien koniecznie stacje benzynowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 jedyne sensowne wytlumaczenie jakie mi przychodzi do glowy to jakies syfy w chrzczonym paliwie ( aceton itp.) - widywalem kilkudziesiecioletnie membrany w doskonalym stanie - zmien koniecznie stacje benzynowa Hm, tankuję na różnych stacjach. W ferworze zapomniałem napisać, że chodzi o EN 500 z 2001r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Jakieś fatum z prawą membraną w EN500, jest kilka tematów o tej przypadłości na forum. Nie ważny rocznik, przeważnie pada prawa :banghead: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Najszybciej to albo wlasnie poprzez paliwo, a przede wszystkim wszelakiego rodzaju dodatki jakie do niego dolewaja stacje, badz tez niewlasciwy montaz, tyle ze co tam mozna spartaczyc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 A filtr powietrza jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 (edytowane) A filtr powietrza jest ? Jest. Zastanawiam się teraz, czy może znów całych gaźników nie wymienić, może od jakiejś innej marki? Nie wiem tylko od czego by podeszło. Dziś coś spróbuje poszukać, bo i tak wyjazd stracony. Może od jakiejś Hondy? Zapraszam do dyskusji, naszych forumowych Super Mechaników. Może któryś się wypowie i doradzi. Czego unikać, gdzie tkwi problem? Piotrze D. Adamie M. Do was kieruję to pytanie Edytowane 21 Sierpnia 2010 przez josha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Niestety nie da się jednoznacznie powiedzieć co może być powodem tak szybkiego zniszczenia nowych membran w tych gaźnikach. Jedynie co by tłumaczyło ich szybkie uszkodzenie to nieoryginalne sprężyny lub celowe skrócenie tych sprężyn bo z takim przypadkiem "wieśtuningu" już się spotkałem. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Niestety nie da się jednoznacznie powiedzieć co może być powodem tak szybkiego zniszczenia nowych membran w tych gaźnikach. Jedynie co by tłumaczyło ich szybkie uszkodzenie to nieoryginalne sprężyny lub celowe skrócenie tych sprężyn bo z takim przypadkiem "wieśtuningu" już się spotkałem. Też to podejrzewałem. Jednak sprężyny wyglądają na oryginał. Zresztą, jaki byłby sens ich skracania? Dwa różne gaźniki, więc chyba nie o to chodzi. Tak jak napisałeś, trudno powiedzieć co. Pewnie ten typ tak ma. Jestem ciekaw, czy w innych, "podciśnieniowych membramowcach", są podobne problemy? W każdym razie dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Jestem ciekaw, czy w innych, "podciśnieniowych membramowcach", są podobne problemy? Nie ;) Zobacz czy beda pasowac od GPZ500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 A czy silnik się przy okazji nie przegrzewa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Nie mam pojecia, nawet teoria z chrzczona benzyna nie przemawia do mnie, bo przeciez tylko mgla paliwowa bedzie tam sie dostawala i to w niewielkiej ilosci. Raczej wada materialowa, prawdopodobnie wytwornia membran miesci sie w Chinach i leci po najnizszych kosztach. Ale dlaczego prawa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Kilka lat temu kupowałem gumki do kranika od razu 3 na zapas. Gumki po zamontowaniu w ciągu kilku godzin pęczniały i rozpadały się na granulki pod wpływem działania paliwa. :lapad: :icon_question: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.