bubiool Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Dobra jutro się za to zabiore i sprawdzę świece i inne rzeczy w miarę możliwości a następnie zdam relację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 (edytowane) Yo! Jak Ci pompka pracuje po wlaczeniu stacyjki na cieplo, a wczesniej nie pracowala, to na 80% masz zaje**ny filtr paliwa :]. Moto dostaje za malo zupy po prostu, bo pompa nie umie sobie nassac przez zatkany filtr. Ew. cos sie przytkalo w samym baku lub w kraniku. Pzdr Edytowane 22 Sierpnia 2010 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubiool Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Dzięki wszystkim za rady!! Problem został rozwiązany, okazało się że odpowietrznik czy jak tam nazywa się ten przewód który wychodzi z baku ( ale nie paliwowy) był zatkany i dzięki niemu motocykl strzelał fochy i nie chciał jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Yo! Heh. To dobrze, ze dalem tylko 80% na zapchany filtr ;). Gratuluje rozwiazania problemu :]. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Dzięki wszystkim za rady!! Problem został rozwiązany, okazało się że odpowietrznik czy jak tam nazywa się ten przewód który wychodzi z baku ( ale nie paliwowy) był zatkany i dzięki niemu motocykl strzelał fochy i nie chciał jechać. "Rozbudowany problem z Yamahą FZR 1000" Tak jakoś przeczytałem po odpowiedzi :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubiool Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 No początkowo wydawał się dość rozbudowany na szczęście taki nie był ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dangerous Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Yo! Heh. To dobrze, ze dalem tylko 80% na zapchany filtr ;). Gratuluje rozwiazania problemu :]. Pzdr Ale postawiłeś na problemy z paliwem, a to już celny strzał :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
selewon Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 A jak z moca motocykla? Osiagi porownywalne z prawidlowymi czy dalej nie ma kopa odpowiedniego kopa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubiool Opublikowano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Problem mocy tkwił w rorządzie. Był przestawiony o 2 zęby. Problem byl także w kompresji a w sumie troche dalej jest było 8,5 bara teraz jest 9.5 ale i tak powinno byc wiecej. W kazdym bądź razie różnica w jedzie kolosalna. Zbiera sie jak dzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 No ładnie. Kto go tak przestawił? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
selewon Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Kompresje masz marna w tym FZR, nie wiem dokladnie jaka powinna byc ale z pewnoscia duzo wieksza. Wiem ze fabryczny STOPIEN SPREZANIA wynosi 12,0:1. Widac ze problem z moca bedzie jest jednak rozbudowany ale szukaj dalej moze obudzisz te konie i wtedy to bedzie wymiatacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Kompresje masz marna w tym FZR, nie wiem dokladnie jaka powinna byc ale z pewnoscia duzo wieksza. Wiem ze fabryczny STOPIEN SPREZANIA wynosi 12,0:1. Widac ze problem z moca bedzie jest jednak rozbudowany ale szukaj dalej moze obudzisz te konie i wtedy to bedzie wymiatacz. Mylisz pojęcia - kompresja a stopień sprężania to dwie różne wartości i za bardzo nie mają ze sobą dużo wspólnego. Może tylko to, że kojarzone są z ruchem tłoka. Stopień sprężania jest niezmienny w przeciwieństwie do kompresji. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Stopien sprezania jest wielkoscia geometryczna i jest staly dla danego silnika, natomiast cisnienie sprezania jest wielkoscia zmienna w czasie i zalezna od wielu czynnikow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubiool Opublikowano 10 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 powinno być od 13,6 do 14,8 Być może to przez wypalone zawory?? Ale różnica w prędkości ogromna. ok 270km/h i jeszcze coś tam ciągnął. Poprzednio 240 i ani grama więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
selewon Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Wiem ze kopresja i stopien sprezania to dwie rozne rzeczy. Chcialem tylko dodac ze w FZR STOPIEN SPREZANIA ma taka wartosc. Specjalnie to napisalem z duzych liter aby bubiool nie pomylil tych wartosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.