Skocz do zawartości

selewon

Forumowicze
  • Postów

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O selewon

  • Urodziny 10/15/1990

Osobiste

  • Motocykl
    FZR litr
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Zalesie\Biała Podl.

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia selewon

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Na moje oko to problem tkwi w EXUPIE. Musisz zrobic ten silniczek lub go wymienic, zajze do swojego FZR i napisze jak dokladnie to powinno dzialac. Na pewno nie powinien sie krecic przez caly czas tylko delikatnie otwierac zawor wraz ze wzrostem obrotow. Jezeli odczepiles linki to zawor przez caly czas jest zamkniety i moto sie dusi. Przypomne ze EXUP powinno sie regulowac co jakies 10 tys bo inaczej bedzie widoczny spadek mocy na dole obrotow
  2. Ja chce sprzedac swojego FZR 1000 jak cos to pisz na priv
  3. Lancuch rozrzadu w FZR idzie w srodku glowicy a w R1 po prawej stronie. Kolejna bajka wymyslona przez kogos nie majacego pojecia o motocyklach. Głowice w FZR i R1 laczy jednie ta sama liczba zaworow
  4. Polecam kask Shark RSI. Takze chce kupic kask w tych pieniadzach i powiem ze RSI to chyba najlepsze wyjscie, jakosc wykonania kasku jest bardzo dobra. Mozna miec go juz za 1050zl a za XR 1000 trzeba juz troche wiecej zaplacic. Ogladalem takze wspomnianego S900 ale jemu jeszcze "troche" brakuje do wymienianych wczesniej
  5. Jak narazie mozna obejrzec wystep STUNTERA 13. Na dniach pewnie pojawia sie filmiki z parady oraz foty.
  6. Sprawdz jak cos czujniki sterujace wlaczeniem wentylatora.
  7. Wiem ze kopresja i stopien sprezania to dwie rozne rzeczy. Chcialem tylko dodac ze w FZR STOPIEN SPREZANIA ma taka wartosc. Specjalnie to napisalem z duzych liter aby bubiool nie pomylil tych wartosci.
  8. Kompresje masz marna w tym FZR, nie wiem dokladnie jaka powinna byc ale z pewnoscia duzo wieksza. Wiem ze fabryczny STOPIEN SPREZANIA wynosi 12,0:1. Widac ze problem z moca bedzie jest jednak rozbudowany ale szukaj dalej moze obudzisz te konie i wtedy to bedzie wymiatacz.
  9. Sprezynka musi byc bo inaczej kranik nie bedzie dzialal, mozliwe ze w karniku z GPZ nie bylo od poczatku i dlatego zalalo silnik.
  10. http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Module...9%28EX500-D1%29 Tutaj znajdziesz kazdy elemnet swojego kranika sprawdz czy wszystko jest i czy dobrze zlozyles. Z tego co napisales to zle sprawdzasz dzialnie kranika albo ja zle zrozumialem. Paliwo powinno leciec gdy zassyszasz powietrze z wezyka a nie gdy w niego dmuchasz
  11. Trudno opisac zasade dzialania tego kranika na pewno byloby latwiej to zrozumiec gdybys taki kranik mial rozlozony i sam zobaczyl o co chodzi. A chodzi o to ze sa tam dwa wezyki. Jeden wezyk(grubszy) podaje paliwo z kranika do gaznikow a DRUGI(cienszy) steruje praca wczesniej wspomnianej membrany. Podcisnienie ktore przewodzone jest przez DRUGI wezyk, zasysa membrane ktora otwiera otworek ktorym plynie paliwo. Jezeli silnik pracuje automatycznie zaczyna dzialac podcisnienie i otwiera sie otworek . Jezeli membrana jest uszkodzona otworek przez caly czas jest otwarty i paliwo przeplywa pomimo braku podcosnienia. Kiedys tez mialem problemy z kranikiem i przy rozkladaniu zobaczylem jak to dziala. Jakbys rozkrecil na bank bys wiedzial o co w tym wszystkim chodzi haha
  12. u mnie po wymianie oleju i zaworkow wszystko wrocilo do normy
  13. Takze mialem zalane tloki w GPZ tylko ze w modelu 900R. spowodowane to bylo zlym zaworkiem iglicowym. paliwo plynelo raz z filtra powietrza raz szlo w cylidry.
  14. A jak z moca motocykla? Osiagi porownywalne z prawidlowymi czy dalej nie ma kopa odpowiedniego kopa?
  15. Moj fzr tez kiedys nie chodzil na wszystkie gary ale spowodowane to bylo zlym paliwem. Nie chodzil na jeden cylinder ale nie bylo tego tak strasznie sluchac, Spadek w mocy byl wyrazny. Mozliwe ze twoj fzr nigdy nie chodzil na wszystkie 4 sagany a ty o tym nie wiedziales :icon_razz: Przejrzyj swiece bo mozliwe ze sa na wykonczeniu. Ostatnio u znajomego po ostrym rozgrzniu byla taka sama sytuacja zmienil siwce i lata. Fzr 1000 to bardzo mocny motor powinien rozwijac duzo wieksze osiagi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...