Skocz do zawartości

Problem z ładowaniem-krok po kroku.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A im tam może chodzi o prąd samego wzbudzania? 18 A na nim to raczej od cholery i trochę i na pewno do wiekszej maszyny niz ta w Hondzie.

 

Długość kabli to jakie metr z hakiem :) Chyba że zaczepiłbym to gdzieś bliżej

Tak na szybko:

 

światła 65W + 2 x 21W (z hamulcem)

Kierunki 20W

Wiatrak 50-60W

Zapłon 30W

Pompka - kilka W

Akcesoria - jakies aktuatory itp do 30W

 

Ten regulator ma zabezpieczenie termiczne . Mozesz go podpiąc , kupić rezystor 0,01ohm 5W i wpiąc zaraz za wyjściem .Po spadku napięcia wyliczysz sobie prąd , miernik może strajkowac i fałszowac pomiar przy 20A .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w sumie :), z tym że to cyklop z przodu i tylko jedna żarówa świateł którą i tak HID-em zastąpię. Poza tym fajny reflektor -symetryczny ale z regulacją na obie strony-góra dół i pochyleniem osi żarówki w prawo (paradoksalnie) na UK i lewo na resztę świata.

 

 

 

Jak jestes w Anglii to jaki problem znalezc dobra uzywke do twojej Hondy ?

Uzywanego staff'u od cholery sie wszedzie wala.

raczej żaden problem. Jeżeli gdzies na ebayu zanajdę ze wzmianką że działa to biorę.

Najczęsciej używane regle piszą ze wzmianką że pochodzą z działającego moto i po prostu

Nie działają.

Uczą się od naszych znaczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:huh:

Gdzie ja tu znajdę regulator od poldka ? Jaki zamiennik w Roverze dajmy na to (czy w innym Renault) da się wyszukac?

:)

Wprawę do miasta odłożyłem na dzisiaj i zara lece. Jeszcze nowy akumulator muszę kupić pomimo tego że mam pod ręką nówkę Varty. No ale jest za wąski i za plaskaty i nie wlezie do skrzynki, a niby od mniejszego moto :mad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra pany szamany, Janosiki i inne rozbójniki :)

Napoję browarem do zgonu , znaczy zawiśnięcia na płocie gdzie dotrzymam towarzystwa :)

No więc napoje browarem tego który wytłumaczy mi jak krowie na rowie dlaczego ładowanie jest teraz?

Chodzi oczywiście cały czas o tą cebre z która walczę.

Ładowanie jest, całkiem ładne ale uwaga:

Trzeba podłączyć pompę paliwa. Jak mniemam wtedy zatrybia moduł do jej sterowania który zdaje się również jest naprowadzany przez to nazwijmy ECU od zapłonu. Odłączy się pompę- ładowanie znika.

Poprzednio wszelkie próby odbywały się w czasie kiedy pompka paliwa leżała sobie i czekała na swoją kolej w założeniu. Ponieważ wszelkie szpryngle do jej zaczepiania mieszczą się na skrzynce akumulatora to została na koniec że tak powiem. Wczoraj założyłem skrzynkę, airbox, zbiornik wyrównawczy ect....

Poza tym wk.... się bo żeby wepchać skrzynkę z filtrem to trzeba zdjąć gaźniki a gumy stare i twarde to :banghead: . Poczym wk.... się drugi raz bo żeby wepchać skrzynkę akumulatora to najpierw trzeba odkręcic tylne koło :banghead: Po czym okazało się że zanim wepcha się skrzynke to najpierw trzeba włożyć zbiornik wyrównawczy płynu. Ja chciałem na odwrót :banghead:

:laugh:

No i na koniec walnąłem pompkę, którą i tak musiałem wyczyścić jej styk w środku żeby zatrybiła, podłączyłem, odpaliłem machinę i z ciekawości wziąłem miernik żeby zobaczyć jak stoi z napięciem nowy akumulator. Patrze, patrze :huh: a miernik pokazuje 13,5. Dałem lekko gazu to zapodał 14 i stał jak wryty w tym miejscu. Odłączyłem pompkę i napięcie zjechało na 12.4-12,5. Po zgaszeniu moto jałowo akumulator stał na poziomie 12,7

Powtarzałem manerw kilka razy kilka razy z tym samym wynikiem.

Nie ma pompy paliwa nie ma ładowania

:huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba odpada. Wszelkie pajaki i druciarstwo zlikwidowałem. Kilka linii lutowałem, izolowałem koszulkami itd. Ale żadnych połączeń typu czerwony z niebieskim to ni chu-chu znajdziesz. Instalacja zgodna ze schematem i każdy kabelek sprawdzony

(całą owijke instalacji zdjąłem przy tym)

Edytowane przez rozkosmany
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie jest tak , ze regulator podnosi napiecie po obciazeniu ? tzn obciazasz go pompa paliwa , to podnosci napiecie na ladowanie aku...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie jest tak , ze regulator podnosi napiecie po obciazeniu ? tzn obciazasz go pompa paliwa , to podnosci napiecie na ladowanie aku...

Jeśli regler jest połączony z modułem to wtedy jest taka opcja.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym razie dla mnie czarna magia. Badałem opcję z obciążeniem i np. światła albo włączenie się wentylatora nie wywołuje na reakcji że nagle regulator ożywa. Natomiast w parze z pompą działa od początku tak jak powinien.

Jak tam by nie było to jednak nie wydaje mi się żeby to było normalne że regulator potrzebuje kolegów w pracy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...