Skocz do zawartości

Buja motocyklem wchodzac w zakret


Rekomendowane odpowiedzi

Jak się laga już zaczyna CI pocić to uszczelniacze do wymiany, bo potem możesz sobie biedy narobić jeżdżąc z uszkodzonym uszczelniaczem. Mianowicie możesz sobie uszkodzić goleń, gdyż brud (w tym piasek) lubi się przyklejać do wszelkiej maści olejów, a wiadomo co się wtedy dzieje. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My wiemy ale ktoś kto jeździ sportowym motocyklem z ciśnieniem 1,1 w przedniej oponie może nie wiedzieć i olać to nawet jak się o tym dowie :clap:

do lagi zajrze po sezonie. dzieki za pomoc

Wymiana uszczelniaczy trwa max 2 godziny więc można podjechać do serwisu poczekać aż wymienią i pojechać do domu. Jeśli stać kogoś na R6 to stać na nowe uszczelniacze i wymianę bo podejrzewam że sam tego nie zrobisz :) Od razu mówię że wymienia się uszczelniacze w obu lagach nawet jeśli cieknie tylko jedna!

P.S http://forum.motocyklistow.pl/W-TEMACIE-PO...KLA-t21059.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zawieszenie najlepiej skręcić porządnie żabką tak do oporu.

 

Przypominam ze to Mechanika, a nie Piwo.

Zanim zaczniesz jakiekolwiek regulacje przod musi zostac naprawiony, moze byc tak ze obecnie masz olej tylko w jednej ladze, a napewno masz jakas roznice poziomow tego oleju miedzy lagami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym podejściem do sprzętu, to jeszcze możliwe są:

- padnięty amor z tyłu,

- łożyska główki ramy,

- łożyska w kołach,

- łożyska wahacza.

 

U nas ostatnio jeden gość* pytał gdzie się wlewa olej do mieszanki.

 

 

*-zx6r ołner...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zamiast doradzać zrobienie remontu kapitalnego zawieszenia może poczekamy aż właściciel łaskawie nadmucha koła wiatrem do prawidłowego ciśnienia i sprawdzi jak mu się prowadzi motocykl.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis napompowalem kola, i calkiem inne moto nawet na prostej drodze lepiej sie prowadzi a do lagi zajrze po sezonie. dzieki za pomoc

 

 

Panowie zamiast doradzać zrobienie remontu kapitalnego zawieszenia może poczekamy aż właściciel łaskawie nadmucha koła wiatrem do prawidłowego ciśnienia i sprawdzi jak mu się prowadzi motocykl.

 

 

Panie Piotrze, czytamy ze zrozumieniem..... :clap:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem ostatnio to samo , motocykl walil sie w zakrety , prowadzil masakrycznie zle , dopiero powyzej 80 km/h bylo lepiej. Okazalo sie ze przod mial 1.5 Atm zamiast 2.5 , Najgorsze ze 2 tygodnie temu dopompowalem na 2.5 atm , a wulkaznicja kolo w wannie z woda nie pokazalo nieszczelnosci... ;/

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a do lagi zajrze po sezonie. dzieki za pomoc

Nie ma to jak ryzykować zdrowie lub życie dla kawałka gumowego pierścienia, który kosztuje kilkadziesiąt złotych... :banghead:

 

pozdr

"Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)

"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...