Macjek Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Jesli laga sie poci, to jezdzac w ten sposob do konca sezonu masz szanse np. zniszczyc sobie oponę. Poza tym, jak wynika z Twojego drugiego tematu, wypada, zeby ktos znajacy temat obejrzal przod Twojego moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Ciśnienie w R6 to 2,5/2,9 - i niech tego się trzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Zawieszenie najlepiej skręcić porządnie żabką tak do oporu. normalnie ręce opadają! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porsa Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Może być kilka przyczyn: - ciśnienie w oponach - łożyska lub wyrobione bieżnie łożysk - uszkodzona opona (bąble na krawędziach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Jak się laga już zaczyna CI pocić to uszczelniacze do wymiany, bo potem możesz sobie biedy narobić jeżdżąc z uszkodzonym uszczelniaczem. Mianowicie możesz sobie uszkodzić goleń, gdyż brud (w tym piasek) lubi się przyklejać do wszelkiej maści olejów, a wiadomo co się wtedy dzieje. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 My wiemy ale ktoś kto jeździ sportowym motocyklem z ciśnieniem 1,1 w przedniej oponie może nie wiedzieć i olać to nawet jak się o tym dowie :clap: do lagi zajrze po sezonie. dzieki za pomoc Wymiana uszczelniaczy trwa max 2 godziny więc można podjechać do serwisu poczekać aż wymienią i pojechać do domu. Jeśli stać kogoś na R6 to stać na nowe uszczelniacze i wymianę bo podejrzewam że sam tego nie zrobisz :) Od razu mówię że wymienia się uszczelniacze w obu lagach nawet jeśli cieknie tylko jedna! P.S http://forum.motocyklistow.pl/W-TEMACIE-PO...KLA-t21059.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Zawieszenie najlepiej skręcić porządnie żabką tak do oporu. Przypominam ze to Mechanika, a nie Piwo. Zanim zaczniesz jakiekolwiek regulacje przod musi zostac naprawiony, moze byc tak ze obecnie masz olej tylko w jednej ladze, a napewno masz jakas roznice poziomow tego oleju miedzy lagami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Z tym podejściem do sprzętu, to jeszcze możliwe są: - padnięty amor z tyłu, - łożyska główki ramy, - łożyska w kołach, - łożyska wahacza. U nas ostatnio jeden gość* pytał gdzie się wlewa olej do mieszanki. *-zx6r ołner... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Panowie zamiast doradzać zrobienie remontu kapitalnego zawieszenia może poczekamy aż właściciel łaskawie nadmucha koła wiatrem do prawidłowego ciśnienia i sprawdzi jak mu się prowadzi motocykl. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanilla Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 dzis napompowalem kola, i calkiem inne moto nawet na prostej drodze lepiej sie prowadzi a do lagi zajrze po sezonie. dzieki za pomoc Panowie zamiast doradzać zrobienie remontu kapitalnego zawieszenia może poczekamy aż właściciel łaskawie nadmucha koła wiatrem do prawidłowego ciśnienia i sprawdzi jak mu się prowadzi motocykl. Panie Piotrze, czytamy ze zrozumieniem..... :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Panie Piotrze, czytamy ze zrozumieniem..... :clap: Eureka a co powiesz na posty od 15 do 24? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 mialem ostatnio to samo , motocykl walil sie w zakrety , prowadzil masakrycznie zle , dopiero powyzej 80 km/h bylo lepiej. Okazalo sie ze przod mial 1.5 Atm zamiast 2.5 , Najgorsze ze 2 tygodnie temu dopompowalem na 2.5 atm , a wulkaznicja kolo w wannie z woda nie pokazalo nieszczelnosci... ;/ Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazzi Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Tak to juz jest , ze moto to nie puszka i cisnienie w gumach powaznie wplywa na zachowanie na asfalcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurjuszi Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 a do lagi zajrze po sezonie. dzieki za pomoc Nie ma to jak ryzykować zdrowie lub życie dla kawałka gumowego pierścienia, który kosztuje kilkadziesiąt złotych... :banghead: pozdr Cytuj "Łudududududududududuuuu... Łudududududududduddddd" - Theodor (Zegrze 2010)"Hondy mają taki dziwny dźwięk..." - Autor nieznany (Udrzyn 2010) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 ta właśnie a potem z zakrętu chop w pola i oby to pola były a nie samochód z naprzeciwka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.