CiasnyBaniak Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Witam Od jakiegoś czasu zauważyłem ze mój fazer fzs 600 jest słaby. Pali idealnie, prze-gazowanie na postoju - chodzi wzorowo. Objawy braku mocy najbardziej widać przy odkręcaniu manetki gazu przy wiekszych predkosciach, nie ma takiego przyspieszenia jak kiedyś. To samo przy probie postawienia go na "gume" wiem ze kiedyś bez problemu sie dało- teraz tylko trochę można go oderwać. Jaka moze byc przyczyna ? Wymieniłem świece, olej, i wyczyściłem filtr powietrza- nic nie dało. Jeszcze chce wymienić filtr paliwa. Synchronizowałem gaźniki dosc dawno, ale brak mocy to chyba nie zależy od tego.? Co ewentualnie mógłbym jeszcze sprawdzić/poprawić, bez wizyty u mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 może sprzęgło powoli daje o sobie znać? Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys210 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Sprzęgło sprawdź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Gdzie tankujesz? Zmień stacje. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 A jaki kolor mają świece ? Wszystko w porządku ze spalaniem ? Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazer72 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Sprawdź króćce gaźników czy nie sparciały i nie biorą "lewego" powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Ale jeśli to sprzęgło to czy jak próbujesz go rozpędzać to wchodzi na obroty i słabo jedzie czy nie chcę się wkręcać, jak to dokładnie wygląda? To co powiedział Pit, to też może być kwestia paliwa. Gdy kiedyś zatankowałem na stacji na jakiejś wiosce motocykl nie miał siły przyśpieszać na piątce i po przyjechaniu do domu zlałem to paliwo bo nadawało się tylko do kosiarki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 A może TPS się poddaje - fazery są z tej awarii znane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Witam Od jakiegoś czasu zauważyłem ze mój fazer fzs 600 jest słaby. > Jaka moze byc przyczyna ? Wymieniłem świece, olej, i wyczyściłem filtr powietrza- nic nie dało. Jeszcze chce wymienić filtr paliwa. Synchronizowałem gaźniki dosc dawno, ale brak mocy to chyba nie zależy od tego.? Co ewentualnie mógłbym jeszcze sprawdzić/poprawić, bez wizyty u mechanika. Sprawdz luzy zaworowe, nastepny w kolejce TPS jezeli tam go masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 to jeszcze je dorzuce swoje 3 grosze; wyczysc, wyreguluj gazniki, sprawdz filtr powietrza pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sobol Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Jeśli to wina sprzęgła by była, to przy gwałtownym i mocnym dawaniu gazu obroty by rosły a motor nie chętnie by przyspieszał, łatwo sprawdzić. W fazerach problemem też są krócce, które parcieją, sprawdz to. Zajrzyj do filtra, zmień stacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Zacznij od najprostszych i najtańszych czynności, czyli obejrzyj króćce, bo to największa bolączka tychże fazerków. Istotny może też być fakt jakości paliwa, ale ja bym zaczynał obstawiać gaźniki, skoro już dawno nikt do nich nie zaglądał. Tak jak wyżej ktoś napisał sprzęgło by się poddawało gdyby przy odkręceniu manetki obroty by rosły a moto by mozolnie przyspieszało. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CiasnyBaniak Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 (edytowane) wiec tak: Tez w pierwszej chwili podejrzewałem sprzęgło - po tym jak nie chciał mi "iść na gume" Chociaż nie ma takie objawy ze obroty rosną- a nie prędkość- czyli jakoś nie bardzo mozna stwierdzić ze cos sie ślizga, wiec chyba to nie tarcze... Piszecie o TPS- a co to jest ? Wymienię jeszcze filtr paliwa chociaż nie sądzę to jego wina. Króćce są oczywiście spękane- ale nie wyglądają mi na nieszczelne. Widziałem w innych fazerach gorsze pękniecia... Co do gaźników, to mogę sam z moją średnią wiedzą coś tam sam poprawić ? zła jakość paliwa też odpada bo tankowałem juz na rożnych stacjach i problem sie nie zmienia. Edytowane 6 Maja 2010 przez CiasnyBaniak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Kiedy sprawdzales luzy zaworowe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Sprawdz luzy zaworowe i kompresje. To ze krucce wygladaja na szczelne to nie znaczy ze takie sa. Jesli jeden jest nieszczelny to juz Ci oslabia 1 garnek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.