Skocz do zawartości

matys210

Forumowicze
  • Postów

    88
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O matys210

  • Urodziny 11/15/1990

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Opolskie

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CR 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia matys210

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. A gdybym wymieszał: Łańcuch CZ 520 i zębatki SUNSTAR to bedzie pasowac łańcuch do zebatek?
  2. Witam wszystkich. Sezon tuż tuż zbliża się wielkimi krokami, a w sumie już zaczął a Moja czerwono-czarna śliczności :biggrin: potrzebuje nowego napędu. Fundusze mam ograniczone, wiem wiem było mase tematów na ten temat podobny i wql ale akurat na taki sie nie natknąłem. Niewiem który z tych dwóch napędów wybrać. DID BEZORINGOWY http://allegro.pl/naped-zebatka-lancuch-honda-cr-125-87-06-did-i2261879455.html Albo SFR XRINGOWY http://allegro.pl/naped-zebatka-lancuch-honda-cr-125-87-06-xring-i2247071158.html Albo SFR Oringowy ale myślę że to od razu odpada gdyż XRING jest mocniejszy. http://allegro.pl/naped-zebatka-lancuch-honda-cr-125-87-06-sfr-oring-i2210340523.html W tej pierwszej aukcji jest tylko 1 sztuka tego. Co do tych bezoringowców to w DT wyciągał mi sie z Dida, ale to niby jest do Cr i wzmocniony itd Ta firma SFR niby chiny, ale widziałem opinie że bezorignowe to na 1 zawody sie nadają, natomiast XRING daje rade. Proszę o jakąś pomoc. Pozdro
  3. matys210

    Cr 125

    Rozkręciłem prawy dekiel, trzeba było ściągnąć sprzęgło i wodzik był zbyt blisko pokrywy i podszlifowałem dekiel i jest okey. Ktoś jak rozkręcał to może za dużo podkładek dał czy coś. Teraz wszystko działa. Dzięki za pomoc :icon_mrgreen: :icon_biggrin:
  4. Z tego co wiem to tłok z dwoma pierścieniami daje to że motor jest mocniejszy bardziej od dolnego zakresu obrotów, ale za to z jednym pierścieniem ma większego kopa przy górnym zakresie obrotów. 2 pierścienie są ciut wytrzymalsze ale przy tych silnikach wątpie w to
  5. matys210

    Cr 125

    Motor jest czysty. Okey w najbliższym czasie zajme się tym;) dzieki Pt77
  6. matys210

    Cr 125

    To dotyczy każdego biegu. Sprzedawca twierdził że wszystko było okey tylko jak Pan był testować motocykl to coś się popsuło. Konkretnie co to za sprężyna?
  7. matys210

    Cr 125

    Zakupiłem dziś honde Cr 125. Mam taki problem że gdy wbije np dwójke i potem chce trójke to bieg niechce tak w dół delikatnie odskoczyć zeby wbić wyższy bieg tylko trzeba delikatnie w dół nóżke i potem dopiero do góry. Co to moze byc? Szukałem w googlach i może źle wpisywałem ale nic mi nie wyszukało....
  8. matys210

    Cr 125

    Zakupiłem dzisiaj o to CR 125 00 rok. http://allegro.pl/sprzedany-sprzedany-sprzedany-i2018855771.html Niewiem czy dobrze wybrałem. Klocki 50 % opony w bdb stanie, zadnych luzów w ramie kołach wycieków itd Podobno po remoncie( Tłok korba) W silniku nic nie dzwoniło zbytnio. Mam nadzieje że dobrze wybrałem i nie będzie trzeba robić jakiegoś remontu. Do wymiany napęd. Jutro zobacze jakie wrażenia z jazdy. Nie testowałem jej przy kupnie jak idzie bo zapomniałem o tym hahaha;D Gdy jedzie się na wolniejszych obrotach to ma muła ale to norma;D Pozdro
  9. Wiem że mogłem przeznaczyc te pół roku na szukanie dobrej sztuki ale niewiedziałem na co się zdecydować. Lc4 620 nie że za słaba ale ciut za ciężka. Przekonuje mnie yzf426 albo crosówa 2T seta tylko paliwo idzie ciągle do góry i jedyne tego sie obawiam. Słyszałem że w 2012 ma być po 10zł/litr......niewiem czy to prawda Mam smaka na torze latać bo byłem DT pare razy i strasznie wciągnęło. Nie pracuje jeszcze utrzymują mnie rodzice no i kieszonkowe 100 zł co miesiąc plus jakies urodziny święta , czasem jakaś fucha sie trafi żeby komuś w ogródku porządek zobić ;D:D to tak na rok wyjdzie koło 1500 zł Xr 400 chyba za słabiutkie Latałem na np TE 610 SM z tuningowym modułem , motor nie miał wogule odcięcia i np na YZ 250 i jakby to do siebie porównać to 250 2T ma lepszą charakterystyke silnika bo czułem że jade a TE 610 to tak dobre na prędkość. YZ 250 zaskakiwała niewiadomo kiedy a ona nagle frunęła do przodu z resztą jak to 2T dlatego jak 4T to chce coś mocniejszego a jak 2T to mysle ze 125 wystarczy. Nie bede wam tutaj zawracał "dupy" tylko sam musze przemyslec. A co do tematu to jesli cross to sciągne sb coś z Angli od znajomego bo u Polaka to strach coś kupować. Mysle że tam ludzie mają troche inny stosunek do wszystkiego no i pewnie taniej .
  10. Bardziej teren niż tor Myśle nad yzf 426 , moto przekonuje mnie najbardziej
  11. Wiem że było mase takich tematów , aczkolwiek poszukuje już od pół roku motoru i niewiem na co sie zdecydowac. Czy 2T czy 4T. Już mam taki cholerny mętlik w głowie z tego wszystkiego.... W gre wchodzi Yzf 426 Husaberg FE 501 Husa Te 410/450/510/610 Ktm Lc4 400/620 cross 2t 125/250 Wiem że to zależy do czego chce sie uzywac moto ale wazne zeby był teren. Co kupie to bede mieć i jak crossa 2T bede jeździć po torze a jak enduro to w las pola itd więc to nie gra roli. Chodzi o to żeby nie kupić czegoś i w to ciągle wkładać. 2T prosta konstrukcja jednakże koszty paliwa i wymiana tłoków itd troche odstrasza jednakże znowu biorąc pod uwage 4T niby same plusy ale jak przyjdzie co do remontu to pożal się boże. Idzie na to majątek. Te 410 odpada bo nie ma za duzo modeli w PL z pompą oleju Yzf 426 - jedyny minus jaki jest to chyba pewnie koszty remontu bo coraz bardziej 4T to taka loteria jest. Lc4 jest chyba za słaba i ciężka i to jedyny minus. Silnik jest w miare wytrzymały i ogólnie udane motocykle. Zacząłem rozglądać się za husabergiem ale śmierdzi mi to troche podrubą i brakiem części. Ogólnie tanie zadbane no i chyba wytrzymałe. Wypowiedźcie się, doradźcie ale konkretnie na temat. Pozdro
  12. Chodzi mi głównie o to co ile mth/km trzeba wymieniac tłok zawory itd bo ciezko znaleźć takie info co do tych motorków.
  13. Aha.:P No tak wlaśnie myslałem Jak dbasz tak masz ;D chociaż na yamaszy sie przejechałem bo padl mi moduł i nie moglem zbytnio naprawic. W serwisie w Ostrołęce po prostu nie potrafili.... I słyszałem ze w yamahah czesto siadaja moduly wiec jakos nie jestem do nich przekonany. A Ktm zawsze sobie ceniłem więc troche mnie to zaskoczyło;P
  14. Cześć. Słyszałem ostatnio dużo opinii na temat KTM i większość mówi o awaryjności KTM. Chodzi mi o 2T cross/hardenduro. Jak to wygląda tak naprawde w porównaniu z innymi cross 2T?
  15. Ok poszukam;) A ktoś ma jakiś pomysł co do tego problemu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...