rafael Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Producent po każdym wyścigu zalecał rozbiórkę całego silnika i sprawdzenie wszystkich elementów :D T tez taka ciekawostka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cagivawmx250 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Dzięki za odpowiedz,chyba raczej zrezygnuje.Do husaberga skusiła mnie cena(chcę do ręki 4400),moc no i ten remont(dzwoniłem do gościa,mówił co tam robił).Do tej pory mam yamaha dt 125 no i chciałem jakąś konkretniejszą pojemność bo yamaha to ju dawno za mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Dzięki za odpowiedz,chyba raczej zrezygnuje.Do husaberga skusiła mnie cena(chcę do ręki 4400),moc no i ten remont(dzwoniłem do gościa,mówił co tam robił).Do tej pory mam yamaha dt 125 no i chciałem jakąś konkretniejszą pojemność bo yamaha to ju dawno za mało.To już poszukaj lepiej YZ250F albo jak chcesz żeby było w miarę tanio to YZ125, po DT to tak będzie rakieta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cagivawmx250 Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Wolałbym bardziej jakiegoś enduro/hard enduro poszukać w bardzo dobrym stanie,najlepiej zarejestrowanego,tak żeby nie zabrakło mocy jak z dt 125 po miesiącu.Mam nadzieje kolejnym sprzętem cieszyć się przynajmniej kilka sezonów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Odnośnie Husaberga, co prawda nowszego pozwolę sobie wrzucić przerywnik – „Husaberg jako łódź podwodną :) Mocna sztuka ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Tyle że w oleju pewnie jest już pół wody :D Więc lepiej żeby za długo nim nie jezdził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 (edytowane) Żal patrzec, takie maszyny mają a se po bajorku jezdzą, w Polsce byle łepek na xt by ich pozamiatał :D Wczoraj wyregulowałem zawory w husie kumpla, nie powiem, nieciekawa robota, klapki malutkie a szczelinomierz trzeba włozyc głęboko bo srubka z grzybkiem. Manual od tego husa zaleca aby lac olej 5w lub 10w, ja dałem kumplowi taki olej jak wlalem do kata 15w50 300V, chyba będzie ok? Polatałem tym trochę po sniegu, zapier... okrutnie, na ustawieniu zapłonu "low" mozna na 3ce puscic gaz i praktycznie stanąc w miejscu a silnik nie zgaśnie tylko będzie parkotał, gaźnik dellortho, nie wiem czy z pompką, ale póki co nie sprawia problemów, oby spisywał sie lepiej niz w lc4 :/ Prowadzi się praktycznie jak 2T. Jest mały problem z piastą, rocznik 02 więc jeszcze jest tam słaba piasta jak w 520 i zaczęła ona pękac miedzy zębatką a osią, znajomy wyciął pęknięcie i zaspawał TIGiem, ale trzeba sie rozejrzec za drugą piastą najlepiej tą mocniejszą od 525, a to spory koszt. Edytowane 17 Marca 2013 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Hus 1998? do tego ciężko o nowe tajle, to ciekawe skąd ktoś wymienił korbę. Jak husa to tylko od 2003, do niego dostaniesz każdą śrubkę i wygląda bardziej na 21 wiek no i nie ma dellorto, ja tez nie wspominam dobrze tego gaźnika z lc4. Jjank gęsty olej jak na te temp za oknem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majstertorzu Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 witam podłącze sie do tematu , szukam jakiegos moto na weekendy przesiadam sie z wr426pojawił sie na allegro Husaberg fc 550 z 2005rwiece cos na temat tego moto ? ? polecacie czy odradzacie i lepiej isc w ktm 520 ? moze cos polecicie w gre wchodzi cross enduro czterosuw 450 520 525 550 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Napewno lżejszy, lepeij się prowadzi i mocniejszy od SX520/525, ale lepeij brac FE jesli nie będziesz uzywal tylko do MX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majstertorzu Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 a czy miedzy fc a fe sa jakies róznice prócz oświetlenia ??czy jest tak jak w ktm ze exc skrzynia była 6 a sx miał 4 biegi czy miedzy fc a fe tez sa jakies mechaniczne róznice ? ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 jesli chodzi o husy to nie ma reguły, moj kumpel ma fc z 6 biegami i e-startem i homologacją, zawias niby ma ten co ja (obydwa 2002) ale mój jest twardszy,co do mechanicznych różnic to oprócz skrzyni nie sądzę aby jakieś były, prawdopodobnie inny jest moduł,ja napewno nie wział bym husa fc z crossową skrzynią i bez estartu (trzeba sporo siły i wyczucia zeby to kopnąc w garazu, a w terenie moze to byc dramat, bo kopka jest bardzo długa i z lewej strony, do tego dochodzi gaźnik delortho, ktory czasami moze doprowadzic do rozpaczy) jeśli to zwykły cross bez homologacji to daj sobie spokój, lepiej wziac crf czy yzf, ogólnie mi te sprzęty sie bardzo podobają, ale nie mam pojęcia jak to będzie sie spisywac w praktyce, jak z dostępnoscią częsci, czasami drobna pierdoła moze utrudnic zycie, u kumpla z tego co widzę bardzo cieżko jest wyczuc luz na odpalonym, to moze byc bardzo upierdliwe w skali calego dnia, byc moze są trochęlepsze maszyny niz ktm, ale czy są tak dobrze wykonane i przemyśłane? zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majstertorzu Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 no ten husaberg ktory mnie interesuje jest z 2005r i tez koles mowi ze ma e starter i twierdzi ze moto pali od 1 kopa wiec nie ma problemu tym bardziej ze przywykłem do yamahy ktora tez ma kopke po lewej ogółem wiem dwa husy jeden w poznaniu FE 550 z 2005 r drugi w świeradowie FC 550 tez 2005r róznica cenowa 1000zł na korzyść fc i teraz nie wiem czy warto dopłacać te 1000zł praktycznie tylko za oświetlenie czy brac tańszego i przeznaczyć ewentualnie na remont chociaz ponoć i ten FE i FC po remontach przygotowane nie trzeba w nich nic robic ,, (jak to w wiekszosci sprzedawanych moto) moze ktos jeszcze wyrazic swoja opinie co do sx 520 ? czy nada sie do jazdy typowo po lesie czy tylko sie umęczę i odpuścić sobie temat 4biegowej skrzyni i jak w las to lepiej patrzeć za 6biegową ewentualnie jezdził ktoś husabergiem FE 501 i FC 550 konkretnie chodzi mi o te co myślicie który żywotniejszy czy bedzie problem z serwisowaniem któregoś z nich ?? http://allegro.pl/husaberg-fc-550-rok-2005-nie-ktm-yamaha-suzuki-i3129708760.htmlhttp://otomoto.pl/husaberg-fe-501-jak-ktm-M3471787.html sory za bład ale zaspany jeszcze pisałem i teraz jak juz sie na dobre obudziłem to oczą nie wierze oczywiście Yamaha ma po prawej stronie wiec faktycznie problem z kopaniem moze być dobrze ze jest Estarter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Motocykle crossowe o pojemności pow 500cm i z 4 biegami całkowicie nie nadają sie do lasu. Ciężko się tym strasznie jeździ, ręce puchną i w ogóle jest h*jowo. Chcesz do lasu to kup enduro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 nada sie , ale trzeba zapie**alac , sx 520 ma taka moc i moment ze spokojnie pociagnie, klopot moze byc w terenie gorzystym . Mi sie tez strasznie podoba FE 570 - widze ze i ceny przyzwoite w raichu , zauwazylem ze nowe sprzety na wytrysku nie maja juz kopki , czyzby wtyskowiec nie mial nigdy problemow z paleniem ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.