Sopelblue Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Pamiętam, że rok temu miałem identyczny dylemat tzn kociak czy CBRy :icon_question: Wybrałem - zgadnij co? Ty piszesz lub fazer, ja myślę, że zarówno Fazer jak i CBR F4 to zajebiaszcze maszyny :buttrock: z tym że CBR trochę ze sportową nutką. Za tą kasę kupisz taki moto myślę że w dobrym stanie. Acha i nie pisz że nie będziesz pałował (tak się mówi ) :bigrazz: do puki się nie siądzie i po paru km kita do oporu :lalag: i banan na ustach - bezcenne :D Reasumując: polecam F4 świetny moto na trasę i do miasta, silnik i skrzynia w odpowiednich rękach nie do zaje...nia, ładnie się prezentuje i ogólnie jest cool :bigrazz: PsZ tymi silnikami na wtrysku, to ja bym sie na prawdę głęboko zastanowił, czytałem b różne opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 (edytowane) a czemu łuszczy się farba???Bo to motocykl z Anglii. Wilgotny klimat powoduje ze elementy metalowe czasem koroduja, a aluminiowe utleniaja sie i łuszcza. Chcialbym dostac za niego 11500 ale jak znajdzie sie ktos zdecydowany, to moze jeszcze minimalnie opuszcze. Edytowane 31 Października 2008 przez michal750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek88 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Na silnik na wtrysku mnie raczej nie bd stac. Ja slyszalem same pozytywy na ten temat wtyrsku jest tylko wiecej elektroniki. Ja sie jednak najbardziej boje tego napinacza gdyz ludzie mowia ze czasami go mozna wymieniac nawet po 5 tys od zalozenia nowego czy to prawda?. Ciezko znalzec motor idealny, cbr dla mnie jednak jest idealna tylko lekka zwrotna mocna ale jeszcze chce uslyszec wiecej o tym napinaczu.Aha a jak tam wogule wytrzymuje naped i opony co ile trzeba zmieniac, dodam ze nie zamiezam gumowac palic gumy itp. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Ja spotkałem się z taką opinią, że na wtrysku potrafi więcej pić :P i gorzej lecieć, ale ja nie jeździłem na wtrysku to nie potwierdzam (ktoś to opisywał na 4um). A elektronika to czasami same przyjemności :wink: Co do napinacza to chyba Bimbak napisał coś na ten temat po wymianie na nowy (cenę nowego sam sobie sprawdź :wink: A wracając do tematu napinacza zaczynam się konkretnie na niego wku***. 3 tys km i napierdala jak przed wymianą. **uj mnie strzela jak słyszę to rzęrzenie banghead.gif banghead.gifJa natomiast zainwestowałem w napinacz od FZR i na dniach zmieniam badziew. O napędzie i oponach nie piszę bo za krótko jeżdżę na Hance.Powiem tyle: IMO nie znajdziesz idealnego moto co by nic w nim nie stukało czy pukało (mówię o używanych) zawsze coś się da znaleźć jakiś mankament, większy lub mniejszy. Ale siądź na F4 zwaną KOSSSAAAAA i przejedź się, jak masz taką możliwość, to temat napinacza będzie mało ważny :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Napinacz to najmniejszy problem ;) Wymieniasz go na napinacz od FZRy i masz spokoj na dlugi czas.Co do wtrysku, to nie moge zlego slowa powiedziec. Jezdzilem bezproblemowo, zadnych awarii, spalanie porownywalne do gaznikowca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Ja spotkałem się z taką opinią, że na wtrysku potrafi więcej pić :bigrazz: i gorzej lecieć, ale ja nie jeździłem na wtrysku to nie potwierdzam (ktoś to opisywał na 4um). A elektronika to czasami same przyjemności :icon_evil: a to dziwne ale to chyba zalezy od egzeplaza, ewentualnie od ustawien gaznikow ;) wedlug moich doswiadczen z kumpla sprzetem moja wkreca sie nieco gorzej i wtrysk jak dla mnie jest bardziej przewidywalny i lepiej reaguje pali pi razy drzwi tyle samo :) o napinacz nie ma co sie martwic, prosta tania przerobka ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Miałem F4 z 2000r. i bardzo sobie ją chwaliłem, super się prowadzi w zakrętach - sprzęt łatwy do ogarnięcia, polecam, nie zawiedziesz się. Swoją w sierpniu puściłem za 11tys więc na pewno coś znajdziesz.poszukaj troche już na temat CBR600 na FM było. pozdrowiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristekk Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Ze dwie osoby wspomniały o zużyciu paliwa. Mógłby ktoś przybliżyć jak ono się kształtuje? Nie mowie o palowanie, bo wiadomo, że wtedy wir w baku się robi. Też tak delikatnie patrzę na F4i, a że biedny student takie informacje są dość istotne. :crossy: pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bene Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 niestety moja f4i przy jezdzie po miescie pali z 9l na 100 :D jednak nie jest to lajtowa jazda :crossy: poza tym jestem zadowolony po maxie ze sprzeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek88 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 A moglby ktos dokladnie opisac jak wyglada przerobka tego napinacza od fzr?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Przeczytaj ten temat w calosci http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=47612&st=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 co do napinacza to mi napinacz 6 gen po 6 tys km znowu napier* jak przed wymianą, mam jeszcze stary więc go rozbiorę i pokombinuję ze sprężyna, jak wyciągnę z tego jakieś wnioski to się podzielę. Wiem że sporo już było o tym pisane ale ja muszę sam się przekonać :icon_biggrin: taka natura, a napinacz od FZR hmm no jakoś do mnie to nie przemawia. Rozpiłowywanie otworów to dla mnie to już trochę druciarstwo a ja bronię się jak mogę przed tego typu praktykami. Jednak jeśli wszystkie inne opcje zawiodą z pewnością sięgnę i po to rozwiązanie. Ostatnio (w poprzedni weekend) oglądaliśmy i kupiliśmy dla kumpla f4i i podczas przejażdżki zauważalne jest to że moja gaźnikowa ma jakby więcej momentu w średnim zakresie obrotów, wyraźnie chętniej idzie na koło i ostro wyrywa z gazu. Wtryskowa nie rwie tak spontanicznie ale za to oddaje moc bardzo równo i płynnie no i w górnym zakresie obrotów wydaje się mocniejsza, co również było widać na autostradzie w bezpośrednim starciu obu "efczwórek". Ale to są subiektywne odczucia jednak zarówno moje jak i kolegi który kupił F4i. Spalanie faktycznie wydaje się wysokie. Ciężko zejść poniżej 6,5l (mi się jeszcze nie udało) a 7 i więcej to też nie problem. Jak wracaliśmy z kolegą z Częstochowy do Poznania koledze na f4i nieco wcześniej włączała się rezerwa. Ale to była różnica ok 10km. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 F4i 2003 jeżdżę 4 sezony moto sprowadzone w 2005 z przebiegiem 3tys. ze Szwajcarii leżało na lewej stronie. Ogólnie trochę obdrapana ;-) ale pomijając plastiki to jak nówka ;-) 18,5tys przebiegu. Spalanie przy spokojnej jeździe 5,5l. Odpala bez problemu przy każdej porze roku. Napinacz zmieniałem mam nieoryginalny zapadkowy z dodatkową śrubą która podtrzymuje od tyłu świetna alternatywa. Tak na prawdę to w f4 tylko napinacz doprowadzał mnie czasami do białej goraczki! :biggrin: . Zastanawiam się nad sprzedażą po nowym roku??? Marzy mi się liter :-) Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelocik Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Mi średnio F4 pochłania 5l/100km, dodam,ze wiekszość to jest jazda po wawie, bez większego palnikowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maćq Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Ja też będę się przymierzać do kupna F4 w nadchodzącym sezonie. Budżet na moto to do 15k - bo muszę jeszcze kupić kombi i buty. Mam nadzieję że uda się wyrwać coś na wtrysku - nie dlatego że wyznaję wyższość takiego rozwiązania nad gaźnikami ale dlatego że bardziej podoba mi się wygląd moto po 2001 roku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.