Skocz do zawartości

What about cbr 600 f4/ f sport?


Rekomendowane odpowiedzi

To wiem :)

A jeszcze jedno - tam wchodzi 10W40 ? Nigdzie nie moge tego znalezc.

 

Slysze duzo dobrego o motulu - a co myslicie o valvoline ?

 

Skoal bedziesz w niedziele na wyrazowie ?

Edytowane przez blade
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam was forumowiczow ostatnio wpadlo mi troszke wiecej gotowki. Mianowicie mam okolo 11 tys i tu moje pytanie. Planuje sobie sprawic na waklacje hoinde cbr 600 f4 rocznik 99-00 i chcialbym sie dowiedziec czy do 11 tys mozna wychaczyc cos nadajacego sie do dalszej bezawaryjnej jazdy?? Pytam sie narazie dlatego ze niewiem czy 11 tys to nie jest za malo a raczej wiecej kasy na motocykl nie przeznacze przynajmniej jak narazie. Myslalem tez nad thundercatem ale odstrasza mnie ta skrzynia biegow wiem ze cbr ma problem z tym napinaczem ale wymiana tego jest dosc prosta i nie wymaga jakis wielkich sum pienieznych. moze tez fazer 600 lub cbr 600 f3 tylko ze chcialbym cos raczej z 99 roku w gore bo 13 letniego scigacza jakim jest f3 np z 95roku to balbym sie klucic. Pomuzcie mi bo czas leci i trzebva sie bedzie wkoncu zdecydowac na konkretny model. Dzieki wilekie Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wedlug mnie f4 bedzie najlepszym rozwiazaniem i znajdziesz cos w dobrym stanie do tej ceny. Choc jak bedziesz mial nieco wieksze mozliwosci finansowe "do wakacji" to moze strzelac w cos na wtrysku - regulacje czyszczenie gaznikow z glowy.

 

thundercat - dla mnie troche za ciezki

fazer 600 - bardziej turystyk niz sport

 

ale obiecaj ze popracujesz do lata nad bykami :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

również polecam F4, aczkolwiek od razu powiem że problem napinacza jest duzo bardziej irytujący niż się wydaje. Poza tym silnik nie do zarżnięcia. W trakcie ekploatacji warto zainteresować się kondycją regulatora napięcia. Mnie jego wada kosztowała bardzo słono bo zjarało moduł zapłonowy, zegary, akumulator itd... właściwie to wszystko zjarało, także nie radzę olewać tego tematu. Ze skrzynią też trzeba uważać co kupujesz bo i tu może się okazać że trzeba naprawiać lub wymieniać, ale to tylko przy dużych przebiegach, lub katowaniu.

F4 poza tymi wadami, ma świetne heble, jest leciuteńka i super poręczna, regulowany zawias daje radę na trasie i (ponoc też) na torze. Jerst tez bardzo prosta w obsłudze i nawet pozornie trudne naprawy można wykonać samemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie cos kiedys na temat tego regulatora napiecia slyszalem ze jak sie laduje akumulator to trzeba odpinac jedna kleme. Jak to mozna sprawdzic przy zakupie?? Czy tez moze odrazu go po zakupie wymienic na nieorginalny bo slyszalem ze w nieorgnalnych tej wady juz niema?? wlasnie szczerze mowiac tez najbardzie bodoba mi sie f4, f3 tez nie byla by zla lecz jest to juz mozna powiedziec stara konstrukcja i tak jak pisalem to jest scigacz i juz nie mlody a wszyscy wiemy po co kupije ktos scigacza. Co do skrzyni to nie slyszalem nic o tym ale kazda skrzynie mozna zajechac i niewazne czy to jest yamaha czy honda, tylko poprostu w yamahe szybciejn to wszystko sie dzieje. Dzieki wielkie pocieszyliscie mnie ze do tej ceny kupie bo szczerze roznie to slyszalem jedni mowia ze nie kupie drudzy ze kupie. Nic poprostu za pare mieiecy bd sledzil forum i moze akurat ktos z niego bd sprzedawal swoja maszyne i ja sie na nia zalapie hehe Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy forumowicze przeciez jest was wielu kturzy uzytkujecie wymienione wyzej motocykle a mam tylko 3 odpowiedzi za ktore naprawde dziekuje ale chcialbym uzyskac jeszcze wiecej informacji z gory wielkie dzieki Pzdr

 

zapytaj sie w konkretnych tematach doczycacych intaresojucego cie moto jakie wybrac i dlaczego takie jakim jezdza odpowiadajacy :)

 

Nie napisales do czego ci ten sprzet posluzy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzet ktory chce kupic posluzy mi glownie do miasta oraz rzadszych tras poza miasto. wybralem te motoykle wlasnie dlatego gdyz sa z tego co czytalem dosc wygodne i jazda na nich nie jest meczaca. Raczej thundercat juz odpada ze wzgledu na ta wade skrzyni biegow ktorej zaraz nie chce robic po zakupie jak by sie cos jej stalo. Nie jestem katem i napewno sprzeta nie bede zylowal na koncowych obrotach w szczegulnosci ze ciezko pracowalem na te pieniadze ktore chce przeznaczyc na moto, lecz nie ukrywam ze napewno sie zdazy wyprubowac jego mozliwosci hehe. Teeraz juz pozostaje mi tylko cbr f4 i mam nadzieje ze to bd dobry wybor, ale ciagle mi w glowie jeszcze dzwoni ten fazer 600 wiem ze to nie jest tak sportowa maszyna jak cbr ale tez duzo potrafi ,jest wygodny a przede wszytskim malo pali i niema jakis powaznych wad silnikowych. Slyszalem tylko o pekajacych kruccach. Wiec doradzcie mi bo teraz to biore te 2 motocyke pod uwage.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taka F4 z 2000 roku na sprzedanie, sprowadzony z kompletem dok do rej. Absolutnie bezwypadkowy, zadbany, udokumentowany przebieg, bogata dokumentacja serwisowa. GODNY POLECENIA

http://www.misiu.spinet.pl/F4/

Jak widzisz obstrykalem motocykl ze wszystkich stron, poniewaz nie mam nic do ukrycia.

Napinacza nie slychac, regulator na 100% sprawny.

Mozna jedynie pomyslec o wymienie tylnej opony.

Gdybys byl zainteresowany to zapraszam do siebie 503375008

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...