mahermnih1 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 (edytowane) Witam, Chciałbym się pochwalić Peugeot'em S157b po renowacji którą przeprowadziłem. Sprzęcik mało rozpowszechniony w Polsce ze względu na to, że na takiego kiedyś trzeba było pracować okrągłe 2 lata. Jeśli zły dział to proszę o przeniesienie (nie było kategorii francuskich). Proszę o jakieś komentarze nie koniecznie pozytywne :D LINK Jeśli jest na forum posiadacz takowego sprzętu proszę o kontakt gg 3931525 www.renowacja.bo.pl Pozdrawiam Edytowane 11 Lutego 2010 przez mahermnih1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Jestem pod wrazeniem :flesje: Pienie zrobiony sprzet, naprawde udalo ci sie :lalag: prawdziwa africa corps ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 11 Lutego 2010 Administrator Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Piękna sprawa, gratulacje! Kolor rewelacja. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Pamietam jak kiedys wklejałes relacje z remontu, no gratulacje ze ukonczony, kolejny weteran ruszy znowu na trase:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Pięknie.Gratulacje.Jeżeli miałbym się przyczepić, to tylko do oryginalnego malowania.Ale tylko dlatego, że prosisz też o negatywne komentarze.Jest super. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucha68 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 No brawo,brawo,po prostu cudo,jeden z moich ulubionych skuterów,najbardziej zawsze rozczulało mnie ,jak nazywano go w Polsce,w czasach gdy go produkowano -"SEDES" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Piękny motocykl ale ale remont... Karter w imadle (żeby chociaż jakieś drewienko), szczeliwo pod głowicą (!), polakierowana bieżnia łożysk główki ramy, niewymienione szpilki cylindra - nie wygląda to na dobry remont :icon_rolleyes: Mam nadzieję że to pierwszy Twój remont i następnym razem zwrócisz również uwagę na "głaskanie" mechaniki ;) Gratuluję bardzo ładnego sprzęta! Pozdro all :flesje: Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Wygląda to po prostu pięknie :clap: Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 (edytowane) Tak to pierwszy mój remont. Karter nie był w imadle a łożyska wyciskane za pomocą ściągacza, wprasowywane po ogrzaniu łoża na prasie !!! szczeliwo pod głowicą (!) bardziej na polski proszę :D Jak byś proponował zabezpieczyć bieżnie łożysk przy malowaniu proszkowym w piecu ? (nie pytam złośliwie tylko na przyszłość i nie ma tam łożyska tylko śruty w woli wyjaśnienia) Fota z głowicą zrobiona od razu po rozłożeniu to nie wiem jak wywnioskowałeś że szpilki nie wymieniane. Każdy element wyszkiłkowany najpierw szkłem mielonym ale z czasem już co nie co poczytałem i zakupiłem mikro kulki szklane. Wszystko przez brak doświadczenia. Z kolorem nie wyszło tak jak miało być. Lakier będzie przemalowany na czarno ze względu na to ze w chromy była władowana duża kasa jakieś 1500 zł i trzeba je wyeksponować. Motorek już w Belgi czeka na następnego właściciela. Teraz robię następnego będzie już w oryginalnym kolorze (kość słoniowa, jasna) Będzie bardziej oryginalny. Razem mam do zrobienia 6 sztuk. :D Dzięki za komentarze. Pozdrawiam Edytowane 11 Lutego 2010 przez mahermnih1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 niewymienione szpilki cylindra - nie wygląda to na dobry remont :icon_rolleyes: Ze przepraszam co :icon_question: niewymienione szpilki cylindra :icon_eek: A coz to za nowosc odnosnie remontu zeby wymieniac bez potrzeby szpilki cylindra, mozesz jasniej czy to poprostu kwestia przylepienia bezpodstawnie laty, jak juz sie nie ma czego czepic... :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 (edytowane) Szpilek oczywiście nie wymieniałem. Zostały prze gwintowane. Do wielu rzeczy można było się doczepić patrząc fachowym okiem i mając moto przed sobą na żywo. Co innego powie mechanik co innego lakiernik co innego kolo z galwanizerni :D Trochę głupio to brzmi ale uczyłem się na tym motorze renowacji :D Nie miałem pojęcia o polerowaniu pod chrom. Tylko trochę wiedzy na temat lakierowania. Z mechaniką to tak o najbardziej jej nie lubię w takich motorach. Było bardzo dużo problemów. A teraz potrafię rozróżnić spieprzoną polerkę chromowanych części, wiem czym należy szkiełkować. Moto zrobione tak na 90%. Edytowane 11 Lutego 2010 przez mahermnih1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Witam od czego podbierałeś linkę do zmiany biegów ?? mam takiego Peugeota do roboty ale puki co poszedł w odstawkę ;) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 (edytowane) Linki robione na specjalne zamówienie w Wa-wie. Za 5 szt. policzyli 400 zł :D Szczycąca się doświadczeniem firma zrobiła je o 20 cm za krótkie i trzeba było reklamować !! Edytowane 11 Lutego 2010 przez mahermnih1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Rewelacyjna robota, odpicowany z góry na dół od śrubki do śrubki :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 (edytowane) Żeby np. silnik doprowadzić na igłę to tak: -nowa tuleja żeliwna 800 zł -nowy odlewany tłok w fabryce 500 zł lub sprowadzany z Francji 550 zł -regeneracja wału 350 zł (nikt nie chciał się podjąć wybrałem na razie najlepszy z 6 które mam) ponoć nie ma takich igiełek jakie są tam użyte a czy inne można zastosować to będę się musiał martwić przy następnych. -sprzęgło teoretycznie nie do zrobienia na nowe Do tego łożyska i inne pierdoły i wychodzi 2000 zł Ale czy jest sens ? Edytowane 11 Lutego 2010 przez mahermnih1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.