Skocz do zawartości

Peugeot S157b


mahermnih1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Chciałbym się pochwalić Peugeot'em S157b po renowacji którą przeprowadziłem.

Sprzęcik mało rozpowszechniony w Polsce ze względu na to, że na takiego kiedyś trzeba było pracować okrągłe 2 lata.

Jeśli zły dział to proszę o przeniesienie (nie było kategorii francuskich).

Proszę o jakieś komentarze nie koniecznie pozytywne :D

LINK

 

Jeśli jest na forum posiadacz takowego sprzętu proszę o kontakt

gg 3931525

www.renowacja.bo.pl

Pozdrawiam

Edytowane przez mahermnih1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękny motocykl ale ale remont...

Karter w imadle (żeby chociaż jakieś drewienko), szczeliwo pod głowicą (!), polakierowana bieżnia łożysk główki ramy, niewymienione szpilki cylindra - nie wygląda to na dobry remont :icon_rolleyes:

Mam nadzieję że to pierwszy Twój remont i następnym razem zwrócisz również uwagę na "głaskanie" mechaniki ;)

Gratuluję bardzo ładnego sprzęta!

 

 

Pozdro all :flesje:

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to po prostu pięknie :clap:

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to pierwszy mój remont.

Karter nie był w imadle a łożyska wyciskane za pomocą ściągacza, wprasowywane po ogrzaniu łoża na prasie !!!

szczeliwo pod głowicą (!) bardziej na polski proszę :D

Jak byś proponował zabezpieczyć bieżnie łożysk przy malowaniu proszkowym w piecu ? (nie pytam złośliwie tylko na przyszłość i nie ma tam łożyska tylko śruty w woli wyjaśnienia)

Fota z głowicą zrobiona od razu po rozłożeniu to nie wiem jak wywnioskowałeś że szpilki nie wymieniane.

Każdy element wyszkiłkowany najpierw szkłem mielonym ale z czasem już co nie co poczytałem i zakupiłem mikro kulki szklane.

Wszystko przez brak doświadczenia.

Z kolorem nie wyszło tak jak miało być.

Lakier będzie przemalowany na czarno ze względu na to ze w chromy była władowana duża kasa jakieś 1500 zł i trzeba je wyeksponować.

Motorek już w Belgi czeka na następnego właściciela.

Teraz robię następnego będzie już w oryginalnym kolorze (kość słoniowa, jasna)

Będzie bardziej oryginalny. Razem mam do zrobienia 6 sztuk. :D

Dzięki za komentarze.

Pozdrawiam

Edytowane przez mahermnih1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewymienione szpilki cylindra - nie wygląda to na dobry remont :icon_rolleyes:

 

Ze przepraszam co :icon_question: niewymienione szpilki cylindra :icon_eek: A coz to za nowosc odnosnie remontu zeby wymieniac bez potrzeby szpilki cylindra, mozesz jasniej czy to poprostu kwestia przylepienia bezpodstawnie laty, jak juz sie nie ma czego czepic...

:icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szpilek oczywiście nie wymieniałem.

Zostały prze gwintowane. Do wielu rzeczy można było się doczepić patrząc fachowym okiem i mając moto przed sobą na żywo. Co innego powie mechanik co innego lakiernik co innego kolo z galwanizerni :D

Trochę głupio to brzmi ale uczyłem się na tym motorze renowacji :D

Nie miałem pojęcia o polerowaniu pod chrom.

Tylko trochę wiedzy na temat lakierowania.

Z mechaniką to tak o najbardziej jej nie lubię w takich motorach. Było bardzo dużo problemów.

A teraz potrafię rozróżnić spieprzoną polerkę chromowanych części, wiem czym należy szkiełkować. Moto zrobione tak na 90%.

Edytowane przez mahermnih1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby np. silnik doprowadzić na igłę to tak:

-nowa tuleja żeliwna 800 zł

-nowy odlewany tłok w fabryce 500 zł lub sprowadzany z Francji 550 zł

-regeneracja wału 350 zł (nikt nie chciał się podjąć wybrałem na razie najlepszy z 6 które mam) ponoć nie ma takich igiełek jakie są tam użyte a czy inne można zastosować to będę się musiał martwić przy następnych.

-sprzęgło teoretycznie nie do zrobienia na nowe

Do tego łożyska i inne pierdoły i wychodzi 2000 zł

Ale czy jest sens ?

 

 

Edytowane przez mahermnih1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...