Mr.Maciek Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 To może exc200? Jeśli chodzi o osiągi i użyteczność w terenie to super maszyna. Chociaż jeśli tor, i myślisz o jakiś zawodach to wtedy będziesz startować w wyższej klasie... Ale ludzie co latają tym sprzętem to gorąco go polecają, chociaż po necie krązy opinia że lubi się silnik posypać, ale jest to raczej wina zakatowanych egzemplarzy, ponieważ jak ktoś potem wyremontuje to wszystko ładnie lata! pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 (edytowane) Jeśli chcesz pyrkać od baru do baru to czterosuw.Znaczy co, ćwiarą w czterosuwie nic się nie da? Miałem 125 2T, teraz mam 250 4T i uważam, że wydarcie mają podobne, jedynie charakterystyki oddawania mocy inne ale to chyba już było milion razy przerabiane. Jeśli teren jest wolniejszy a bardziej techniczny to czteropak, jeśli ma być na full (czyli tor albo warunki zbliżone) to 2T. Jeżdżę ćwiartką 4T i nie zdarzyło mi się, żebym zaklął, że zbrakło mi powera. Oczywiście nic nie zastąpi większej pojemności (jak twierdzą twardogłowi od HD np.) i wielu krzywi się na mniejsze czterosuwy ale po przejechaniu się nimi jaki daja komentarz? Ożeszty, to ciągnie, nie spodziewałbym się :icon_rolleyes: ! A jaki maja plus w stosunku do wiekszych pojemności? Waga, i zwrotność. Nie kupiłem 250 bo musiałem, tylko chciałem i wiem, że dla wielu to będzie bardzo dobry wybór, tylko trzeba chcieć spróbować :bigrazz: . Za 125 2T przemawia wg mnie łatwośc serwisowania i rowerowa superlekkość :lalag: . Edytowane 30 Stycznia 2010 przez rispekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GriGor842 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 No to już wiem że tłok wymienia się w zależności od stylu jazdy :) a jak to jest z tą korbą? co jeszcze w silniku wymaga serwisu co jakis czas :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Przede wszystkim trzeba pilnować oleju, następnie zaworów i rozrządu (4T) Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rispekt Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Zanim podejmiesz ostateczną decyzję weź pod uwage koszty paliwa + oleju w 2T bo poźniej możesz być niemile zaskoczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 No tak litr wychodzi około 5,30zł olej+benza.Ale odchodza ci wymiany oleju w silniku.4T tak patrzac na koszty paliwa i oleju to taniej ale jak sie coś posypie to jest niemiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GriGor842 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Przede wszystkim trzeba pilnować oleju, następnie zaworów i rozrządu (4T) miałem na myśli 2t :biggrin: No tak litr wychodzi około 5,30zł olej+benza.Ale odchodza ci wymiany oleju w silniku.4T tak patrzac na koszty paliwa i oleju to taniej ale jak sie coś posypie to jest niemiło. A tak z ciekawości zapytam ile taki exc 125 może spalic na 100 km? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 miałem na myśli 2t :biggrin: A tak z ciekawości zapytam ile taki exc 125 może spalic na 100 km? 10l / 100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 10l / 100km to raczej niska średnia jest :biggrin: raczej w 125 to jest 10 + :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GriGor842 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 to raczej niska średnia jest :biggrin: raczej w 125 to jest 10 + :biggrin: jak 125 pali ponad 10 na 100 km to ile pali exc 200? pewnie dużo więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 30 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 wiele osób też mówi że miały problemy z zacierającą się korbą ale ja takiego przypadku nie miałem więc nie mówię ze na 100% tak jest ale słyszałem już od wielu osób tą opinię. pozdro ;) Kolega miał taki przypadek w tym KTM'ie, całkiem niedawno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Kolega miał taki przypadek w tym KTM'ie, całkiem niedawno. Były takie problemy, szczególnie dotyczyły SXFów 250 06'. Była dosyć głośna akcja serwisowa. Korba za free + nowa dysza olejowa 150 i problem znikał. Po DT 125 to EXC cie porwie :flesje: Przez pierwsze kilka godzin jazdy będziesz nie dowierzał że to tylko 125. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Witam, ineteresują Cię tylko ta jedna marka? (KTM) czy inne też wchodza w rachybe? Chcesz akurat hard enduro, ale dlaczego nie rozejżysz się za jakimś fajnym, lekkim endurkiem, np XR 400, lc4 400, wr 400-426 itp. Też są to bardzo dobre motocykle, którymi da się polatać bez problemu po torze, w las moim zdaniem są owiele leprze, mają więkrzy zasięg, spokojniejszą charakterystyke. 125 w 2T w dość wysilonym silniku to kaszana, jak mówisz ze DT odblokowaną ładnie kręciłeś to kata co sezon będziesz miał do remontu, paliwo... o tym nie wspomne, po 50-60km w lesie będziesz pomału się stresował aby znaleść CPN... bez sensu, albo wożenie banki na plecach.... Celuj w 4T 250, jeśli masz trochę oleju w głowie, rozbierzesz go co sezon, sprawdzisz łańcuszek, rególarnie zawory, olej, i odpowiednie traktowanie maszyny, zapewni Ci przyjemną i bez stresową jazde. Pozdrawiam :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 ale dlaczego nie rozejżysz się za jakimś fajnym, lekkim endurkiem, np XR 400, lc4 400.... No na enduraka to może rzeczywiście dość lekkie ale w porównaniu do EXC125 to spasione wieprze :bigrazz: , co do spalania to nie róbcie dramatu owszem EXC125 lubi chlipnąć ale bez przesadyzmu po 50-60km w lesie będziesz pomału się stresował aby znaleść CPN... Włochaty nie strasz chłopaka bo zaraz pójdzie w świat fama że na EXC125 to tylko po ogródku można brykać :icon_mrgreen: a na EXC200 to tylko do furtki i z powrotem :icon_mrgreen: o EXC250 czy 300 nie wspomnę :icon_mrgreen: . jak mówisz ze DT odblokowaną ładnie kręciłeś to kata co sezon będziesz miał do remontu Po pierwsze EXC125 jest sporo mocniejsze od DT125 więc przynajmniej na początku nie będzie go tak mocno kręcił, a poza tym owszem to jest sprzęt wyczynowy to i koszty są wyczynowe :wink: Ps. Włochaty włącz sobie jakąś korektę pisowni w przeglądarce bo walisz takie byki że aż w oczy szczypie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Kolega miał taki przypadek w tym KTM'ie, całkiem niedawno. Więc czasem dobrze słuchać ludzi bo się to sprawdza :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.