Skocz do zawartości

KTM EXC 125 czy KTM EXC 250 F


Rekomendowane odpowiedzi

To może exc200? Jeśli chodzi o osiągi i użyteczność w terenie to super maszyna. Chociaż jeśli tor, i myślisz o jakiś zawodach to wtedy będziesz startować w wyższej klasie... Ale ludzie co latają tym sprzętem to gorąco go polecają, chociaż po necie krązy opinia że lubi się silnik posypać, ale jest to raczej wina zakatowanych egzemplarzy, ponieważ jak ktoś potem wyremontuje to wszystko ładnie lata!

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz pyrkać od baru do baru to czterosuw.
Znaczy co, ćwiarą w czterosuwie nic się nie da? Miałem 125 2T, teraz mam 250 4T i uważam, że wydarcie mają podobne, jedynie charakterystyki oddawania mocy inne ale to chyba już było milion razy przerabiane. Jeśli teren jest wolniejszy a bardziej techniczny to czteropak, jeśli ma być na full (czyli tor albo warunki zbliżone) to 2T. Jeżdżę ćwiartką 4T i nie zdarzyło mi się, żebym zaklął, że zbrakło mi powera. Oczywiście nic nie zastąpi większej pojemności (jak twierdzą twardogłowi od HD np.) i wielu krzywi się na mniejsze czterosuwy ale po przejechaniu się nimi jaki daja komentarz? Ożeszty, to ciągnie, nie spodziewałbym się :icon_rolleyes: ! A jaki maja plus w stosunku do wiekszych pojemności? Waga, i zwrotność. Nie kupiłem 250 bo musiałem, tylko chciałem i wiem, że dla wielu to będzie bardzo dobry wybór, tylko trzeba chcieć spróbować :bigrazz: .

Za 125 2T przemawia wg mnie łatwośc serwisowania i rowerowa superlekkość :lalag: .

Edytowane przez rispekt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim trzeba pilnować oleju, następnie zaworów i rozrządu (4T)

 

miałem na myśli 2t :biggrin:

 

No tak litr wychodzi około 5,30zł olej+benza.Ale odchodza ci wymiany oleju w silniku.4T tak patrzac na koszty paliwa i oleju to taniej ale jak sie coś posypie to jest niemiło.

 

A tak z ciekawości zapytam ile taki exc 125 może spalic na 100 km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiele osób też mówi że miały problemy z zacierającą się korbą ale ja takiego przypadku nie miałem więc nie mówię ze na 100% tak jest ale słyszałem już od wielu osób tą opinię. pozdro ;)

Kolega miał taki przypadek w tym KTM'ie, całkiem niedawno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega miał taki przypadek w tym KTM'ie, całkiem niedawno.

Były takie problemy, szczególnie dotyczyły SXFów 250 06'. Była dosyć głośna akcja serwisowa. Korba za free + nowa dysza olejowa 150 i problem znikał.

 

Po DT 125 to EXC cie porwie :flesje: Przez pierwsze kilka godzin jazdy będziesz nie dowierzał że to tylko 125.

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ineteresują Cię tylko ta jedna marka? (KTM) czy inne też wchodza w rachybe? Chcesz akurat hard enduro, ale dlaczego nie rozejżysz się za jakimś fajnym, lekkim endurkiem, np XR 400, lc4 400, wr 400-426 itp. Też są to bardzo dobre motocykle, którymi da się polatać bez problemu po torze, w las moim zdaniem są owiele leprze, mają więkrzy zasięg, spokojniejszą charakterystyke.

125 w 2T w dość wysilonym silniku to kaszana, jak mówisz ze DT odblokowaną ładnie kręciłeś to kata co sezon będziesz miał do remontu, paliwo... o tym nie wspomne, po 50-60km w lesie będziesz pomału się stresował aby znaleść CPN... bez sensu, albo wożenie banki na plecach....

Celuj w 4T 250, jeśli masz trochę oleju w głowie, rozbierzesz go co sezon, sprawdzisz łańcuszek, rególarnie zawory, olej, i odpowiednie traktowanie maszyny, zapewni Ci przyjemną i bez stresową jazde.

Pozdrawiam :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale dlaczego nie rozejżysz się za jakimś fajnym, lekkim endurkiem, np XR 400, lc4 400....

No na enduraka to może rzeczywiście dość lekkie ale w porównaniu do EXC125 to spasione wieprze :bigrazz: , co do spalania to nie róbcie dramatu owszem EXC125 lubi chlipnąć ale bez przesadyzmu

po 50-60km w lesie będziesz pomału się stresował aby znaleść CPN...

Włochaty nie strasz chłopaka bo zaraz pójdzie w świat fama że na EXC125 to tylko po ogródku można brykać :icon_mrgreen: a na EXC200 to tylko do furtki i z powrotem :icon_mrgreen: o EXC250 czy 300 nie wspomnę :icon_mrgreen: .

jak mówisz ze DT odblokowaną ładnie kręciłeś to kata co sezon będziesz miał do remontu

Po pierwsze EXC125 jest sporo mocniejsze od DT125 więc przynajmniej na początku nie będzie go tak mocno kręcił, a poza tym owszem to jest sprzęt wyczynowy to i koszty są wyczynowe :wink:

 

Ps. Włochaty włącz sobie jakąś korektę pisowni w przeglądarce bo walisz takie byki że aż w oczy szczypie :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...