Skocz do zawartości

yzf 426 okazja czy szit?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Znalazłem na allegro 2 motory yzf 426 po bardzo okazyjnej cenie. Okazja czy wielki szrot? A moze motor do nie wielkiego remontu?? Co wy o tym myslicie? Czy za koszty mozliwego remontu lepiej dolozyc z 2.5 tys i kupic drozsza byc moze w lepszym stanie?

linki:

http://www.allegro.pl/item893628155_yzf_426_yz_okazja.html

http://www.allegro.pl/item878733028_cross_...azja_tanio.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten pierwszy lepszy od tego drugiego.

Oba widać troche pojeździły.

Przy tym drugim wpis " jeźdżony turystycznie" mnie rozbawił.

Przy każdym sprzęcie za takie pieniądze będziesz miał trochę roboty.

A resztę trzeba na miejscu sprawdzać.To nie plastik, że obadasz czy gleby nie miał.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Znalazłem na allegro 2 motory yzf 426 po bardzo okazyjnej cenie. Okazja czy wielki szrot? A moze motor do nie wielkiego remontu?? Co wy o tym myslicie? Czy za koszty mozliwego remontu lepiej dolozyc z 2.5 tys i kupic drozsza byc moze w lepszym stanie?

linki:

http://www.allegro.pl/item893628155_yzf_426_yz_okazja.html

http://www.allegro.pl/item878733028_cross_...azja_tanio.html

ta druga stała dość długo już. Musisz obejrzeć bo inaczej nic się nie dowiesz. Z mojego doświadczenia i kolegów wiem jedno, że 90% kxf,crf,rmz sprzedawanych po 8 tys a na wet 7,5 i to roczniki 2005 to jezdzace szroty w których materiały są na granicy wytrzymałości, a serwisu to one nie widziały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli koleś zejdzie jeszczę z ceny, to moim zdaniem warto, wsadzisz trochę szmalcu, ale wiesz co masz pod dupskiem, a kupisz za Bóg wie ile pieniędzy, a może być taki sam trup tylko lepiej zamasowany.

Moje jest takie zdanie, w crossie i tak zrobisz remont i tak, a lepiej kupić taniej, i zrobić go samemu... Wyjdzie na jedno, tylko że masz 100% gwarancji...

Edytowane przez włochatyDR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się, takie rzeczy można robić z kupnem soft enduro, które zazwyczaj nie jest tak katowane jak taki cross, poza tym nie wymagają rygorystycznego serwisu. W tym przypadku te "trochę szmalcu" szybko urośnie do kwoty liczonej w tysiącach zł, moim zdaniem nie warto, bo szkoda nerwów, takie kupowanie to czysta loteria.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się, takie rzeczy można robić z kupnem soft enduro, które zazwyczaj nie jest tak katowane jak taki cross, poza tym nie wymagają rygorystycznego serwisu. W tym przypadku te "trochę szmalcu" szybko urośnie do kwoty liczonej w tysiącach zł, moim zdaniem nie warto, bo szkoda nerwów, takie kupowanie to czysta loteria.

 

 

No, głos człowieka znającego temat :clap: .

Tanio remontować to sobie można stare softy a nie toto. Forum ma chyba pomagać jak unikać problemów, a nie ludzi w nie pakować. Włochatek - yellow card :icon_twisted: - ale to moja ocena

 

HALLO, jest tu MODERATOR? Nie spać. NIkt nie widzi że kolega Komarek17 jest nadpobudliwy i kilka tematów o tym samym założył?

Edytowane przez murdoch2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się, takie rzeczy można robić z kupnem soft enduro, które zazwyczaj nie jest tak katowane jak taki cross, poza tym nie wymagają rygorystycznego serwisu. W tym przypadku te "trochę szmalcu" szybko urośnie do kwoty liczonej w tysiącach zł, moim zdaniem nie warto, bo szkoda nerwów, takie kupowanie to czysta loteria.

Z 2T też się można pokusić o takie coś ale trzeba czujność zachować :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

syf i szrot, za 5 tys yzf nie kupisz i takie jest moje zdanie. Z reszta dobra yz to żyleta i z rx bym sie chyba nie przesiadał na takie coś

Hmm mówisz o tym że nie da rady??Jesli dobrze kojarze z pseudo to okoliczny "komar"wymiatacz na swoim RX objeżdża spokojnie YZ 125.Raz startował na porzyczonej chyba RM 250 i wygrał.Kozak jakich mało tylko ma mało funduszy.Także czasem się zastanówcie co piszecie jestem w 100% przekonany że objechałby cie 2 razy.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie boje jak kupie 250 2t ze zaraz za slabe bedzie bo jak jezdzilem koleg nrm 250 2t to caly czas full gaz i nic. moze 500 2t? Tylko nie wiem jak jest z remontami w 500 wie ktos moze?? Tłok chyba raz na sezon czy 2 tloki na sezon? W aprili zmienialem 2 tloki z pol roku ale przez to ze zatarlem raz.

Edytowane przez komarek17
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie boje jak kupie 250 2t ze zaraz za slabe bedzie bo jak jezdzilem koleg nrm 250 2t to caly czas full gaz i nic. moze 500 2t? Tylko nie wiem jak jest z remontami w 500 wie ktos moze?? Tłok chyba raz na sezon czy 2 tloki na sezon? W aprili zmienialem 2 tloki z pol roku ale przez to ze zatarlem raz.

250 za słabe??? chyba cię trochę fantazja ponosi. 500-tki nawet byś nie umiał odpalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie boje jak kupie 250 2t ze zaraz za slabe bedzie bo jak jezdzilem koleg nrm 250 2t to caly czas full gaz i nic. moze 500 2t? Tylko nie wiem jak jest z remontami w 500 wie ktos moze?? Tłok chyba raz na sezon czy 2 tloki na sezon? W aprili zmienialem 2 tloki z pol roku ale przez to ze zatarlem raz.

Firma Zabel produkuje silniki 2t(700cm) . Proponuje model ZM 26 (84 KM ) może się tak szybko nie znudzi. A kolegi RM to też musiał być "szit" :bigrazz:

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech... ludzie, czy naprawdę ciągle wierzycie w okazje? czy nie budzi waszych wątpliwości opis w jednym z tych ogłoszeń? cytuję: "w zeszłym sezonie po wymianach na kwote 2300 rachunek pali bez problemu polecam" ( pierwszy rachunek który pali bez problemu :icon_mrgreen: )pomyślcie czy po wpakowaniu 2300 PLN i zrobieniu moto na cacy sprzedalibyście go za 5400? czy ktoś komu się nie chce posprzątać przed domem będzie dbał o moto? czy ktoś kto twierdzi że wpakował tyle kasy w maszynę pozwoli żeby mieć taką dźwignię hamulca? czy sam wygląd tych maszyn nie powoduje u was odruchów wymiotnych? czy naprawdę jesteście masochistami żeby się pakować w WIELKI kłopot na kołach?

ja sie boje jak kupie 250 2t ze zaraz za slabe bedzie bo jak jezdzilem koleg nrm 250 2t to caly czas full gaz i nic. moze 500 2t? Tylko nie wiem jak jest z remontami w 500 wie ktos moze?? Tłok chyba raz na sezon czy 2 tloki na sezon? W aprili zmienialem 2 tloki z pol roku ale przez to ze zatarlem raz.

Tak tak 700 2T, w ostateczności może zadowoli cię 500 2T, 250 2T to dal rebionka, a może przerób jakiegoś litra na crossa :clap: . Chyba robię się za stary na czytanie czegoś takiego :rolleyes: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...