wueska Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Robocizna za wymiane paska jest rózna ale najczesciej 500zł;] Reszta cena czesci. W każdym badź razie 160k km to sporo jak na pasek. Ja zalecam bezwgledu co mówi instrukcja wymiane paska co 90 tys lub co 5 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepi Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Uważam, że skracanie przebiegu paska poniżej zaleceń producenta to strata kasy. Przecież to jest podane z zapasem bezpieczeństwa. W Focusie tak zmieniałem jak zalecano - 160 kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Uważam, że skracanie przebiegu paska poniżej zaleceń producenta to strata kasy. Przecież to jest podane z zapasem bezpieczeństwa. W Focusie tak zmieniałem jak zalecano - 160 kkm Tyle że producent nie bierze żadnej odpowiedzialności za swoje zalecenia. Jak Ci cos pierdyknie, to sam będziesz nowego silnika szukał :icon_evil: Poza tym pasek nieoryginalny niekoniecznie musi tyle samo wytrzymać co oryginał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelocik Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 W Probe 2.5V6 rozrząd jest bezkolizyjny :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Tak tak w oplach też jest bezkolizyjny a prawie zawsze tłok pocałuje sie z zaworem. Zawsze producent podaje 2 bariery zmian pasa jego wiek i przebieg troche mi sie niechce wierzyć ze 6-7 letni pasek można uznac za sprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Tak tak w oplach też jest bezkolizyjny a prawie zawsze tłok pocałuje sie z zaw Wuseka, znów konfabulujesz i piszesz bzdety... Jak się kurfffa może tłok spotkać z zaworem przy rozrządzie bezkolizyjnym? Korbowód się rozciąga, trzonki zaworu są gumowe czy jak? Poza tym rozprząd bezkolizyjny w oplach to był 20 lat temu jak opel robił proste benzynowe 8 zaworówki. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Uważam, że skracanie przebiegu paska poniżej zaleceń producenta to strata kasy. Przecież to jest podane z zapasem bezpieczeństwa. W Focusie tak zmieniałem jak zalecano - 160 kkm Producenci (Conti-Tech, Bosch) dają gwarancję na rozrządy (paski) na 60 tys km - lub 5 lat (i to tylko pod warunkiem, że zmienia się kompletny rozrząd.................a zdziwilibyście się ile osób tego nie robi - lub zmienia sam pasek nie ruszając rolek). Jeśli chodzi o oryginalne zestawy rozrządów to z przebiegami gwarancyjnymi jest różnie (VW na przykład daje gwarancję na 100tys km)...... Co do silnika w Fordzie Probe 2,5 to niestety nie jest on bezkolizyjny.... W tym aucie (jak i wielu innych amerykańskich fordach) są montowane silniki Mazdy (w Probe akurat jest jednostka z 626 GE - Ranger ma silnik z Mazdy MPV, itp itd)... Co do cen części to jest różnie......np. rozrząd do Mazdy (Forda Probe) jest dość drogi, z amortyzatorami też może nie być za ciekawie, ale takie rzeczy jak tarcze, klocki itp to śmieszne pieniądze (fakt - nie są to oryginały, ale da się na tym jeździć - i to dość długo). Co do cen części do Subaru to też jest różnie - są zamienniki do wielu rzeczy (tarcze, klocki, wahacze, tuleje zawieszenia) - i nie są wcale drogie (mówimy oczywiście o średniej klasy zamiennikach). Ale niestety z niektórymi częściami jest problem - i pozostaje wtedy tylko serwis.........ale szczerze mówiąc jakoś mnie to nie specjalnie przeraża....bo te auta po prostu są mało awaryjne..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 2.0 oszczędny, niezawodny, na kulanie się po mieście. ok. 2.5V6 są dość awaryjne, panewki lubią się kręcić :biggrin: Zalezy kto co rozumie przez oszczedne :icon_mrgreen: W porownaniu 2l silnikow Calibra'y i Probe II jest to roznica 4 litrow / 100 km zawsze lepsze niż calibra, Kwestia nastawienia i chwalenia swojego :biggrin: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Tak tak w oplach też jest bezkolizyjny a prawie zawsze tłok pocałuje sie z zaworem. Zawsze producent podaje 2 bariery zmian pasa jego wiek i przebieg troche mi sie niechce wierzyć ze 6-7 letni pasek można uznac za sprawny. qmpel w pracy ma Toyote Tacome z 94 roku , 300k mil od nowosci , paska nierobil wogole :icon_mrgreen: ale 15 lat temu to japonce jeszcze byly dobre :lalag: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Coś dla miłośników Calibry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stig Opublikowano 27 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 (edytowane) Panie Adamie, jak wygląda zabezpieczenie antykorozyjne w Subaru? Tak jak w innych japonskich samochodach czy Subaru sie postarało? Pzdr Edytowane 27 Grudnia 2009 przez Stig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Stig , zerknij na pw ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Kiedys bylo fatalne, a teraz jest na srednim japonskim poziomie. Przez jakies 7 / 8 lat nie ma zadnych klopotow, potem sie zaczynaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stig Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Da sie cos z tym zrobic czy co zime wizyta u blacharza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.