Skocz do zawartości

Stig

Forumowicze
  • Postów

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Stig

  • Urodziny 11/07/1989

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Nowa Ruda

Osobiste

  • Motocykl
    B12
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2189990
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Stig

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Jak oceniacie oleje tej firmy? Interesuje mnie konkretnie EXS 10W40 i 10W50. Spełniają normę API SM więc lepiej niz chocby motul - ile w tym prawdy?
  2. Filozofia jest tylko taka, ze hamulce bandita pozwalaja szybciej wytracac predkosc niz redukowac biegi ( wiecej niz 2 w dol ), dlugie przelozenia tez robia swoje :P Ale chyba tak musi byc
  3. No tak, po prostu pod koniec sezonu mialem kilka takich akcji pod rząd a wczoraj rozmawialismy o tym z kumplem i postanowilem dowiedziec sie wiecej. Robercie J. - orientujesz sie moze czy w olejakach takie zamki na panewkach wystepuja? Pozdrawiam :)
  4. Teoretycznie to ja wszystko wiem i umiem redukowac przy hamowaniu- pare lat juz jezdze :P ale w naprawde kryzysowej sytuacji i tak o tym zapomne- kilka razy sie przekonalem. A moze po prostu nie bylo czasu na zredukowanie wiecej niz 2 biegi - hamowanie zawsze bylo skuteczne, tzn bez wypadku- ciekawi mnie jednak jak bardzo takim zachowaniem niszcze silnik/skrzynie. Oczywiscie to szarpanie trwa max 2 sekundy zanim zdaze wysprzeglic lub zredukowac
  5. Witam. Jak wiadomo dosc czesto zdarzaja sie sytuacje w ktorych musimy awaryjnie hamowac, czasami z duzej predkosci. Złapałem sie na tym, ze zapominam wtedy o wysprzegleniu czy redukcjach, po prostu skupiam sie na hamowaniu a wysprzeglam dopiero jak silnik zacznie szarpac i wydawac dziwne dzwieki. I stad moje pytanie- co sie wtedy dzieje z silnikiem/skrzynia i jak bardzo jest to szkodliwe? Konkretnie chodzi mi o dzwiek jakby przeskakujacego lancucha ale przy prawidlowym naciagu to chyba niemozliwe? Motocykl to bandit 1200 ale w innych bylo podobnie. Pozdrawiam :)
  6. No też tak słyszałem, chciałem się jednak upewnic bo jednak silniki wcale takie tanie nie sa :P W kazdym razie chyba nie ma sie czego bac
  7. a gaźniki i osprzet podejda od starego silnika?
  8. dac rade to pewnie dam, chodzi mi o roznice konstrukcyjne w silniku 1200 przed i po 2000 roku ( chyba wtedy weszla nowa buda?). Na pewno jest tu ktoś z taką wiedzą ;)
  9. Witam. Czy możliwe jest przełożenie do bandziora 1200 w najstarszej budzie silnika z modelu po 2000 roku? Jakie problemy sie z tym wiążą? Pozdrawiam
  10. Stig

    Ford Probe II

    Da sie cos z tym zrobic czy co zime wizyta u blacharza?
  11. Stig

    Ford Probe II

    Panie Adamie, jak wygląda zabezpieczenie antykorozyjne w Subaru? Tak jak w innych japonskich samochodach czy Subaru sie postarało? Pzdr
  12. Stig

    Ford Probe II

    A jak wyglada sprawa wymiany rozrzadu w boxerze? Zrobi mi to zwykły warsztat samochodowy? i ile mniej wiecej zapłace? Paski czy lancuchy?
  13. Stig

    Ford Probe II

    Jest w tym sporo racji, tylko że drogi w Kanadzie prawdopodobnie sa troche lepsze:) Nie wierze zeby jakiekolwiek zawieszenie wytrzymalo w Polsce 400 tys km. Silnik 2,0 w probe ponoc nadaje sie do zagazowania- w subaru jakos nie wyobrazam sobie gazu. No chyba ze boxer tez da rade? Wiem, ze wymyslam troche egzotyczne auta ale nie mam zamiaru jezdzic mondeo czy innym golfem, juz to przeszedlem ;) Po prostu jak mam juz inwestowac w auto to takie, ktore mi sie podoba, dlatego szukam czegos takiego jak probe
  14. Stig

    Ford Probe II

    Zwykle subaru impreza kombi 2,0 GL 115 koni odradzono mi ze wzgledu na ceny i dostepnosc czesci oraz spalanie. Poza tym tak naprawde nikt nie potrafil nic konkretnego powiedziec na temat tego auta wiec sobie odpuscilem
  15. Stig

    Ford Probe II

    2 generacja moim zdaniem jedno z najladniejszych aut:) ale kwestia gustu. Może ktoś ma lub miał taki samochód?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...