Skocz do zawartości

Subaru Impreza 1-generacji


Stig
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Koszty utrzymania :biggrin:

 

Łepas szefa u ktorego robi moj ojciec ma Subarke.

Z jakiejs tam okazji dla dzieciakow byly pokazy samochodow itd. No i 10min swirowania po placu zakonczylo sie uszkodzeniem sprzegla, oraz opona spadla z felgi.

W serwisie naprawa kosztowala ponad 10kPLNow.

Pomijam fakt ze trzeba tym troche umiec jezdzic :icon_rolleyes:

Gosc ma kase, wiec to sa pomijalnie male koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Że nie stać mnie na utrzymanie WRX czy STI doskonale wiem ;) Zastanawia mnie tylko co może być aż tak drogie w utrzymaniu samochodu ze zwyklym wlnossacym 2,0 tyle że boxerem. Ceny części z tego co sie zorientowałem akceptowalne, więc skąd te legendy? Co do stanu "bez wkładu" - mam zamiat inwestowac w to auto, musze sie jedynie zorientowac czy dam rade. Pzdr

Edytowane przez Stig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Że nie stać mnie na utrzymanie WRX czy STI doskonale wiem ;) Zastanawia mnie tylko co może być aż tak drogie w utrzymaniu samochodu ze zwyklym wlnossacym 2,0 tyle że boxerem. Ceny części z tego co sie zorientowałem akceptowalne, więc skąd te legendy? Co do stanu "bez wkładu" - mam zamiat inwestowac w to auto, musze sie jedynie zorientowac czy dam rade. Pzdr

Napęd na 4 koła sam w sobie na pewno jest droższy w naprawach-sprzęgło wiskotyczne to spory wydatek. Poza tym spalanie bardzo duże jak na wielkość auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam! Interesują mnie koszty utrzymania tego auta w wersji 1,8 lub 2,0 bez turbo.

 

Jeśli interesują Cie konkretne informacje, a nie bajki opowiadaczy legend (no offence) to zapytaj na:

http://subaru.pl/forum/index.php

http://forum-subaru.pl/bb3/index.php

http://forum.4turbo.pl/index.php

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam

znajomy ma taki sprzęt tyle że z silnikiem 1.6 bodajże i z tego co mówił dosyć sobie to radzi, spalanie koło 10l/100km ale on tak bardziej "butuje"; teraz to nie wiem co tam u niego z tym autkiem bo miał spotkanie spotkanie z mostkiem u sąsiada i był jakiś czas temu kleić u mnie przedni zderzak :biggrin:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę, że sami "eksperci" od Subaru się znaleźli. Miałem Imprezę 2.0 GL '96, WRX MY02 oraz Legacy Turbo MY91. Oprócz tego miałem okazję sporo pojeździć WRX MY07, Imprezą RA, GT MY99 z napędem STI, Foresterem 2.0 N/A oraz nowym hatchbakiem WRX MY08. Jakby co zapraszam na priv, bo szkoda tutaj pisać i czytać bzdurne argumenty osób, które nie mają o tych autach zielonego pojęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc samochodowa tego forum jest tak samo wazna jak motocyklowa, jezeli masz jakies doswiadczenia z uzytkowania, to nie masz sie co wstydzic i mozesz opisac je tutaj :)

Jestem jednym z niewielu tutaj, ktory jezdzi na codzien Subaru ( 95 Legacy LS Wagon / 2005 Legacy Wagon ( razem to juz z 10 lat sie zebralo ) - bardzo chetnie przeczytam o wrazeniach innego fana Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartas -dodaj, że do kościoła tym nie jeździłeś :biggrin:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...