Stig Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Witam! Interesują mnie koszty utrzymania tego auta w wersji 1,8 lub 2,0 bez turbo. Ile tak naprawde trzeba zaplacic za przyjemnosc posiadania Imprezy i jak wyglada jej niezawodnosc? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 powiedz ci tylko tyle że znaleźć impreze 1 generacji w stanie "bez wkładu" graniczy z cudem-szukałem ze szwagrem w te wakacje takiego wozidła i same szroty tylko były... Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Koszty utrzymania :biggrin: Łepas szefa u ktorego robi moj ojciec ma Subarke. Z jakiejs tam okazji dla dzieciakow byly pokazy samochodow itd. No i 10min swirowania po placu zakonczylo sie uszkodzeniem sprzegla, oraz opona spadla z felgi. W serwisie naprawa kosztowala ponad 10kPLNow. Pomijam fakt ze trzeba tym troche umiec jezdzic :icon_rolleyes: Gosc ma kase, wiec to sa pomijalnie male koszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Pomijam fakt ze trzeba tym troche umiec jezdzic :icon_rolleyes: Ale Ty piszesz o jakimś Turbo WRX albo STI. A pytanie dotyczy cywilnego toczydelka z napedem na cztery koła-do jazdy a nie do szaleństw ;) To w sumie dwa kompletnie różne auta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stig Opublikowano 25 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 (edytowane) Dokładnie. Że nie stać mnie na utrzymanie WRX czy STI doskonale wiem ;) Zastanawia mnie tylko co może być aż tak drogie w utrzymaniu samochodu ze zwyklym wlnossacym 2,0 tyle że boxerem. Ceny części z tego co sie zorientowałem akceptowalne, więc skąd te legendy? Co do stanu "bez wkładu" - mam zamiat inwestowac w to auto, musze sie jedynie zorientowac czy dam rade. Pzdr Edytowane 25 Listopada 2009 przez Stig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Dokładnie. Że nie stać mnie na utrzymanie WRX czy STI doskonale wiem ;) Zastanawia mnie tylko co może być aż tak drogie w utrzymaniu samochodu ze zwyklym wlnossacym 2,0 tyle że boxerem. Ceny części z tego co sie zorientowałem akceptowalne, więc skąd te legendy? Co do stanu "bez wkładu" - mam zamiat inwestowac w to auto, musze sie jedynie zorientowac czy dam rade. Pzdr Napęd na 4 koła sam w sobie na pewno jest droższy w naprawach-sprzęgło wiskotyczne to spory wydatek. Poza tym spalanie bardzo duże jak na wielkość auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stig Opublikowano 25 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Możesz dokładniej? Jakieś konkretne wartości.. Mało tego w necie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Ceny nie są takie straszne. Zależy co świszczy pod maską :bigrazz: Od 600 do 2600... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekD Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Witam! Interesują mnie koszty utrzymania tego auta w wersji 1,8 lub 2,0 bez turbo. Jeśli interesują Cie konkretne informacje, a nie bajki opowiadaczy legend (no offence) to zapytaj na: http://subaru.pl/forum/index.php http://forum-subaru.pl/bb3/index.php http://forum.4turbo.pl/index.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 witam znajomy ma taki sprzęt tyle że z silnikiem 1.6 bodajże i z tego co mówił dosyć sobie to radzi, spalanie koło 10l/100km ale on tak bardziej "butuje"; teraz to nie wiem co tam u niego z tym autkiem bo miał spotkanie spotkanie z mostkiem u sąsiada i był jakiś czas temu kleić u mnie przedni zderzak :biggrin: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vfts Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 widzę, że sami "eksperci" od Subaru się znaleźli. Miałem Imprezę 2.0 GL '96, WRX MY02 oraz Legacy Turbo MY91. Oprócz tego miałem okazję sporo pojeździć WRX MY07, Imprezą RA, GT MY99 z napędem STI, Foresterem 2.0 N/A oraz nowym hatchbakiem WRX MY08. Jakby co zapraszam na priv, bo szkoda tutaj pisać i czytać bzdurne argumenty osób, które nie mają o tych autach zielonego pojęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Czesc samochodowa tego forum jest tak samo wazna jak motocyklowa, jezeli masz jakies doswiadczenia z uzytkowania, to nie masz sie co wstydzic i mozesz opisac je tutaj :) Jestem jednym z niewielu tutaj, ktory jezdzi na codzien Subaru ( 95 Legacy LS Wagon / 2005 Legacy Wagon ( razem to juz z 10 lat sie zebralo ) - bardzo chetnie przeczytam o wrazeniach innego fana Subaru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 27 Grudnia 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Ja również, gdyż te samochody zawsze pozostają w sferze rozmyślań, gdy zastanawiam się nad zmianą auta ;) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Bartas -dodaj, że do kościoła tym nie jeździłeś :biggrin: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vfts Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 i do kościoła nimi nie jeździłem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.