milosz-RR Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Powiedz proszę, jakie miałeś ciśnienie, na jakim to było torze i przy jakiej pogodzie (jaka temperatura powietrza, tak na oko). Ciśnienie miałem drogowe ok 2,4 na zimno, pogoda słoneczna ale był to wrzesień coś ok 22 stopni, tor brno, mieszanka K1 Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 (edytowane) No i wszystko trzyma się kupy. Ciśnienie dowaliłeś o wiele za duże i dlatego u Ciebie jest wąski pas wyszarpany, a u mnie dużo szerszy. Ja też ją tak zużyłem przy temperaturze ok. 20-22 stopni. To stanowczo za niska temperatura dla tak miękkiej mieszanki. Dlatego ta opona jest poszarpana. To tak jakby przykleić na płaską powierzchnię dwie naklejki. Jedną odklejamy na zimno i się wyszarpuje. Drugą podgrzewamy suszarką i gładko schodzi ... Daje do myślenia. P. S. Opona z moich fotek to oczywiście Racetec K1. Edytowane 11 Września 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 (edytowane) Ciśnienie miałem drogowe ok 2,4 na zimnoKurna... ja przy 2,2 (na ciepło!) na Pirelce miałem slajdy na 4. biegu. Teraz się pilnowałem i tył D211 nabiłem na 1,30 w kocach, także podczas jazdy było 1,40 i było idealnie. Opona wygląda jak nowa + uślizgi tylko kontrolowane, także git :lalag: Edytowane 11 Września 2012 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Ale Miłosz ma TC i ma wyje....e na uślizgi na za dużym ciśnieniu ;) . Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Ale Miłosz ma TC i ma wyje....e na uślizgi na za dużym ciśnieniu ;) . To był mój pierwszy w życiu wyjazd na tor, bez koców, bez miernika ciśnienia. A DTC staram się aby nie była zbyt aktywna :) Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prunus Opublikowano 11 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 Ale Miłosz ma TC i ma wyje....e na uślizgi na za dużym ciśnieniu ;) .Też mam TC, a na wyjściu z zakrętu nr 4 na Poznaniu zobaczyłem swoją przednią lampę :ohmy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 http://moto.allegro.pl/opony-tor-torowe-torowy-hurt-okazja-190-200-180-i2626292306.html wygląda na dobrą opcję na zakupy grupowe Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Eee, ja się wyleczyłem z kupowania w necie - nie chodzi o jakość, ale o cenę. Na zawodach i treningach komplet opon w bardzo dobrym stanie to ok. 400 zł, tylna opona standardowo 250-300 zł. Handlarze skupują od zawodników i sprzedają z marżą, dodatkowo kupuje się kota w worku, bo ze zdjąć może niewiele wynikać. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 (edytowane) Te ze zdjęć to takie szmaty, że szkoda gadać.Ja sobie już wyrobiłem zdanie na temat "potorówek". Od tej pory zawsze nowe gumy, na track day'e twarde mieszanki i gumy "amatorskie" (ćwiczymy technikę, uślizgi i dłuuugo cieszymy się oponami), zawody to inny temat, są rzadziej i wtedy wybieramy gumy, które wraz z wypracowaną techniką, dadzą nam te 1-2 sekundy przewagi. A to co mówi Sherman to święta prawda. Tylko, że na Speed Day'u czasem ciężko dostać to czego akurat potrzebujemy. Na zawodach mamy full opcję, można kupić co tylko dusza zapragnie. Edytowane 12 Września 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 To dobrze wiedzieć bo ceny takie same jak na allegro a wiadomo że lepiej kupować na żywo. Sikor, a nowa guma na dużo dłużej wystarcza niż używka? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 To zależy jaka opona, w jakim stopniu zużyta (i w jaki sposób zużyta). Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Generalnie Racetec i Supercorsa schodzą szybciutko (a jeszcze szybciej schodzą odpowiednio Racetec Slick oraz Diablo Superbike), ale są zajebiste. Z tego co zauważyłem D211 jeszcze nieźle trzyma, nawet jak wygląda już jak kaszanka. Schodzi trochę wolniej. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 (edytowane) Byliśmy ostatnio na Radomiu i potorówka zeszła kumplowi w godzinę tak że nie nadawała się kompletnie do jazdy. Lepiej mieć czasem coś nawet bardziej drogowego np. diablo corsę niż sportową oponę ale z świeżego rocznika z dobrymi bokami... bo i tak opona nie puści a zabawy mamy na dłuższy czas. Mi też powoli torówki "przechodzą". Swoją drogą na ostatnim bajzlu w łodzi kupiłem 5 tyłów supercorsy diablo SP z 2011 środek 4/5 mm boki różnie za 350zł czyli 70zł za sztukę, Racteci w stanie naprawdę zajebistym-czyli boki naprawdę grube po 120zł za sztuke. Na allegro mają ceny z kosmosu... i taj jak wyżej sikor... D211 wytrzymuje zdecydowanie najdłużej...jeszcze jedno pytanie. Jaka jest różnica pomiędzy supercorsą SP a mieszankami sc...? Edytowane 12 Września 2012 przez ernestZL Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 (edytowane) U mnie na przód idzie 120/60. Przy oponach potorowych ciężko o taki rozmiar. 120/70 będzie ok czy może byc problem?Moto to yamaha R6 2004 rok RJ05 Edytowane 12 Września 2012 przez marcinrednose Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 (edytowane) SP to najtwardsza Supercorsa, taka jakby odmiana drogowa (niektóre sporty mają fabrycznie te opony). SC0/SC1/SC2 to opony wyczynowe. Supercorsa SP to odpowiednik Racetec'a K3. Marcin, jak masz felgę szerokości 5,5 cala (na 95% tak jest, ale sprawdź), to nie zauważysz różnicy. Edytowane 12 Września 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Ale mu chodzi o przód, ze ma 120/60 a chce 120/70.Moja odpowiedź-kładź będzie tylko lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.