FIS Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 (edytowane) Przy tak powaznych modach przez internet nie pomoge.Jeszcze abyś chińskiej Ultimy nie montował tylko na przykład Spajkiego (SPYKE) to można by było chociaż to wykluczyć, a tak...Ja mam taką pewną zasadę, którą stosuję i mi się ona sprawdza bardzo dobrze. Jak kupujesz HD, montujesz S&Sa i częsci SE to nie stosuj gówna aby to ruszyć z miejsca. Ultima to syf, takie mam zdanie na temat tych wyrobów- przynajmniej na razie. I sorry nie chce tego owijac w papierek wiec napisałem prosto z mostu.Ale czy to jest rzeczywiscie wina rozrusznika - tego nie wiem.Zapytaj może tego co to ten zestawik zmontował... Aha, zobacz następujące rzeczy w swym sprzecie:aku (wiem wymieniłeś- to podepnij aku z auta).Przewody (zobacz czy sie gdzieś nie grzeją podczas działania rozrusznikaPrzekaźnik (tak na wszelki wypadek) ale to raczej nie to.oraz zworę przy bendiksiestan szczotek i luzy łozysk.przełożenie pomiędzy rozrusznikiem i kołem zebatym sprzegła oraz przełożenie pierwotne silnika też powinieneś sprawdzic.Posiadasz MODa który nie bedzie taki prosty do jednoznacznego określenia co mu dolega i gdzie tkwi babol, bo dość sporo jest możliwości modyfikacji tego typu jednostek. Tak więc praktycznie cały mój post to jedno wielkie przypuszczenie. Wg mnie Ultima do Ultimy a Spyke do konkretnych silników. A TC na 124" przy 10.5:1 na cyl. S&Sa i głowicach SE to powazny i porzadny MOD.Gratuluje samozaparcia w dażeniu to posiadania takiego monstrum - 2032 cm3 czyli lekkim pierdem do zrobienia jakieś 150 ft lbs i 160 HP.Miłej zabawy. :wink: Edytowane 23 Stycznia 2013 przez fisu Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sly73 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 (edytowane) Przy tak powaznych modach przez internet nie pomoge.Jeszcze abyś chińskiej Ultimy nie montował tylko na przykład Spajkiego (SPYKE) to można by było chociaż to wykluczyć, a tak...Ja mam taką pewną zasadę, którą stosuję i mi się ona sprawdza bardzo dobrze. Jak kupujesz HD, montujesz S&Sa i częsci SE to nie stosuj gówna aby to ruszyć z miejsca. Ultima to syf, takie mam zdanie na temat tych wyrobów- przynajmniej na razie. I sorry nie chce tego owijac w papierek wiec napisałem prosto z mostu.Ale czy to jest rzeczywiscie wina rozrusznika - tego nie wiem.Zapytaj może tego co to ten zestawik zmontował... Aha, zobacz następujące rzeczy w swym sprzecie:aku (wiem wymieniłeś- to podepnij aku z auta).Przewody (zobacz czy sie gdzieś nie grzeją podczas działania rozrusznikaPrzekaźnik (tak na wszelki wypadek) ale to raczej nie to.oraz zworę przy bendiksiestan szczotek i luzy łozysk.przełożenie pomiędzy rozrusznikiem i kołem zebatym sprzegła oraz przełożenie pierwotne silnika też powinieneś sprawdzic.Posiadasz MODa który nie bedzie taki prosty do jednoznacznego określenia co mu dolega i gdzie tkwi babol, bo dość sporo jest możliwości modyfikacji tego typu jednostek. Tak więc praktycznie cały mój post to jedno wielkie przypuszczenie. Wg mnie Ultima do Ultimy a Spyke do konkretnych silników. A TC na 124" przy 10.5:1 na cyl. S&Sa i głowicach SE to powazny i porzadny MOD.Gratuluje samozaparcia w dażeniu to posiadania takiego monstrum - 2032 cm3 czyli lekkim pierdem do zrobienia jakieś 150 ft lbs i 160 HP.Miłej zabawy. :wink: Z tą ultimą to masz rację, trochę przydziadowałem :banghead:Posprawdzam jeszcze przewody i dam aku z auta, jak nie będzie różnicy, to wy...bie ten rozrusznik i kupię porządny( poszła krowa to niech idzie i .... :) ).Co do mocy, to jak będzie tylko cieplej sprzęt idzie na hamownię. Edytowane 24 Stycznia 2013 przez sly73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NATHAN Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 (edytowane) Witam, a ja mam tym razem pytanko odnośnie regulacji napięcia łańcucha sprzęgłowego w EVO.Czytałem kiedyś fajny artykuł, który większość z Was pewnie zna (btw. czy autorem jest "nasz" FISU ??) , był odnośnie różnic między EVO a TC, i pisało tam że w EVO jest ręczna regulacja łańcucha, i że jak komuś to przeszkadza to można założyć automat napinający jak w TC, moje pytanie jest takie, jakie są tego koszty, gdzie to kupić i czy wymiana na automat jest banalnie prosta i zarazem opłacalna ?Z góry dzięki :) Edytowane 28 Stycznia 2013 przez NATHAN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Nie wszystkie TC mają automatyczny napinacz .Ręczną regulację mają wszystkie TC88.Automat jest dopiero w TC 96.Do TC88 można kupić automat który pasuje na oryginalne mocowania,bo nie da się założyć automatu z TC 96 do TC 88.Koszt takiego to ok 100$. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 NATHAN, u nas nie widziałem, ale w US możesz kupić za ok. 100 $ 2 rodzaje: jeden sprężynowy a drugi hydrauliczny. Koleś ma ten hydrauliczny i bardzo sobie chwali, przerabiał wcześniej sprężynowy i zamienił - hydraulik ponoć dobrze wytłumia łańcuch przy szarpaniu, na sprężynie przy ostrych startach można było usłyszeć łańcuch... Zastanawiałem sie nad tym, ale z drugiej strony ile to roboty sprawdzić naciąg łańcucha... Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Zadzwoń do Appalosy do H-D Wrocław, oni mieli napinacz automatyczny za ok. 250pln - sam się nad nim zastanawiałem ale moto odjechało do nowego właściciela. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NATHAN Opublikowano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Ok dzięki Panowie za pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Mam taki u siebie ale nie jestem zadowolony, szukam manualnego. Jakbyś kiedyś chciał pozbyć się swojego to daj znać. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NATHAN Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Ok :) jeśli tylko będe zmieniał na automat, to zgłoszę się do Ciebie jako pierwszego :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Qurim, a masz na sprężynie, czy hydro? Czemu nie jesteś zadowolony? Ja się zastanawiam (low priority) nad automatem hydro, chociaż regulacja to nie jest jakaś duża robota... Dlatego pytam... Kumpel zakładał hydro w miejsce sprężyny, bo sprężyna potrafiła zagrechotać łańcuchem przy gwałtownej zmianie obciążenia - hydro lepiej "amortyzuje" łańcuch - to jest cała moja wiedza w temacie, chętnie poznam szczegóły. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Sprężynowy mam. Lipny jest, wrażliwy na drgania. Gdyby działał tak jak napinacze rozrządu to spoko, by się wysunął i nie wrócił, a ten trzepie kiedy chce. I wcale tak mocno nie napina. Fakt że lańcuch nie jest pierwszej świeżości ale możliwości napinacza skończyły się dużo wcześniej. Dorobiłem kolejną płytkę co by wyżej stał. Być może sprężyna się zmęczyła, albo była taka szmatława fabrycznie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Czyli to, co słyszałem wcześniej się potwierdza.... Więc jak zmieniać to tylko na hydraulika. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Potrzebuję skład stopu aluminium felg w FLSTF, do anodowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Łooo.. To teraz pytanie zadałeś, niczym rzut rzepą w jaja... Wątpię że ktoś zna skład i czy można to gdziekolwiek znaleźć. Zapewne to tajemna receptura firmy która robi koła dla HD. A najgorszym wypadku będziesz musiał postąpić tak jak się robi przed spawaniem jakiegokolwiek alu czyli oddać do analizy chemicznej. Gra nie warta świeczki... Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowystary Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Może ktoś pomoże:temat następujący, Dyna Super Glide TC 1.6 2008r 16kkm nie chce iść powyżej 140-150km/h. Objaw jest taki, że do 2/3 odkręcenia manetki idzie normalnie po czym dalej efekt jest taki jakby się dusił, jak popuścić manetkę to odzyskuje ducha. Sprzęt nie modyfikowany, filtry, wydechy fabryczne. Byłem w serwisie, wgrali nową, czwartą już ponoć wersję mapy, zrobił się bardziej elastyczny ale magicznych 150 km nie chce pokonać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.