Skocz do zawartości

NATHAN

Forumowicze
  • Postów

    148
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O NATHAN

  • Urodziny 02/18/1985

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Osobiste

  • Motocykl
    H-D FXDWG 1340 EVO '98
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1250 wyświetleń profilu

Osiągnięcia NATHAN

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Witam. Oferuję na sprzedaż siedzenie typu BADLANDER do Harley'a z rodziny Softail na EVO, czyli 84-99. Siedzenie w stanie bardzo dobrym, co widać doskonale na zdjęciach, jest również zaimpregnowane mleczkiem do skóry firmy Sonax. Siedzenie miało być do mojego Softaila Customa, na którego niestety się nie doczekałem (spłonął w hali w USA) stąd też wystawiam je do sprzedania. Preferowany odbiór osobisty, ale oczywiście istnieje możliwość wysyłki. Cena : 990 zł + koszty wysyłki. Cena oczywiście do negocjacji.
  2. Witam, gdyby ktoś z forumowiczów szukał, to daję linka : https://allegro.pl/ogloszenie/harley-davidson-mc-1340-dyna-wide-glide-fxdwg-1998-9107606094 Cena 31900 do negocjacji. Więcej w linku.
  3. Ja bym zrobił 20W 75% i 10W 25 & :) czyli 3/4 i 1/4.
  4. Spox :) FXDL to jest Dyna Low Rider ? Jeśli tak, to podają tak : 9.2 ..... 10.2 ..... Dyna/Low Rider 1991-2005 Chodzi oczywiście o Fluid OZ, pierwsza wartość to WET fork czyli przy zmianie, druga to DRY czyli jak wyciągasz, czyścisz itp. Czyli pierwsza wartość daje 272 ml , a druga 301 ml. :)
  5. Hej, ja wlałem jednak 15W i żałuję, bo Fisu miał rację, że 15W jest za miękki, a 20W za twardy :) i polecam zrobić taką mikstrurę właśnie, bo na 20W może "kopać" po łapach na dziurach... I wlałem MOTULa Fork oczywiście :) U mnie w FXDWG wchodzi na "mokrą" lagę, po 302 ml (300 wlałem - bez jaj z tą dokładnością ;) ) a bodajże po 330 ml na suchą lagę. Nie wiem jak to jest w FXDL czy masz takie same lagi, czy ciut mniejsze... pewnie mniejsze i tam wchodzi coś około chyba 280 ale to już musisz poszukać na necie dokładnie, lub w manualu :) sprawdzę później jak będe w domu to postaram się dopisać
  6. Fisu no co tu dużo mówić, miażdzysz :) Ja np. z MAHLE (KNECHTa) biorę filtry do auta, również polecam, nie są tanie ale jakość jest zajebista moim zdaniem :) A co do OEMowych tłoków MAHLE do HD to one czasem nie miały 12 % domieszki silikonu ? Tak wyczytałem na pewnej stronie, jak również że HD współpracowało z inżynierami z Porsche przy projektowaniu EVO :biggrin:
  7. Fisu jak zwykle na posterunku :biggrin: Ty powinieneś wydać bez kitu książke " Unnoficial owner's manual and tips & tricks by FISU " :biggrin:
  8. No to po nowym roku :biggrin: :laugh: A oprócz tego na kawkę to chętnie :biggrin:
  9. Fisu, Ty to potrafisz pocieszyć :laugh: Ja dopóki nie zmniejszyłem sobie z głupa obrotów, to nigdy nie miałem z tą kontrolką problemów. I myślę że jak zszedłem gdzieś właśnie na 500-600, to wtedy zaczęła się świecić, ale skoro piszesz że tak też być nie może :sad: Zrobiłem moim EVO w tym sezonie ponad 1000 mil (nie wiele, wiem ) i nic się nie działo do tej pory, a olej zmieniłem zaraz po zakupie. Jeśli dobrze zrozumiałem, to pisałeś że w swoim stockowym EVO miałeś też problem z kontrolką, gdy obniżyłeś wolne, co było tego bezpośrednią przyczyną w końcu ? Btw. zaproś mnie w końcu do siebie, to zostawię Ci mój motur do przeglądu, choćby na całą zimę :biggrin: (nie za darmo oczywiście :biggrin: :laugh: )
  10. Fisu : źle się wyraziłem. Świeci się ona tylko w sytuacji gdy na nagrzanym silniku bardzo zmniejsze wolne obroty. Gdy są ustawione tak jak być powinny wg fabryki (około 1000 rpm) nic się nie dzieje.
  11. Fisu, wielkie dzięki za wyjaśnienie odnośnie ciśnienia oleju w EVO ! :) :notworthy: :lalag: Czyli to nie tylko u mnie takie anomalia odnośnie kontrolki oleju, dodam że ja to miałem przy obrotach na pewno niższych niż 800, ale ile dokładnie, to nie umiem powiedzieć (zamówiłem sobie już obrotek tak btw.) I działo się to właśnie na full nagrzanym silniku (około 200F na gadżecie ze zbiornika oleju). I to dlatego fabryka zaleca wolne 1000-1050 rpm, z racji właśnie głównie ciśnienia oleju, czyli tak jak myślałem. Tak czy siak, oprócz obrotka muszę też zainwestować we wskaźnik ciśnienia. Ja też właśnie miałem ogromny dylemat czy zalewać syntetyk do swojego EVO, ale bojąc się wycieków (nie potrzebnie), problemów z ciśnieniem jak pisała część ludzi na HDforums i V-Twinforum, zwiększoną głośnością z silnika a także niemożności odczytania prawidłowego stanu oleju :laugh: No i zalałem, wcale nie rewelacyjny mineralny 'dino' olej H-D, który to podobno jest produkowany przez CITGO, czyli jakieś konsorcjum należące do nie żyjącego już Chaveza, a ktoś kiedyś pisał że jest/był to PENZOIL, i że podobno ten olej raczej kiepsko wypadał w testach. Niemniej H-D chwali się, że ten olej spokojnie wytrzymuje temperatury 250F, a nawet przy 300F jest "never break down" :laugh: I bynajmniej nie chodzi tu o cenę, bo za tego minerała płacę prawie tyle co dałbym za AMSoila MCV. A mały uparcie twierdzi że RevTech minerał ma identyczne parametry jak olej od H-D. No i nadal nie czuję się dobrze z tym minerałem w EVO, bo sam jestem zwolennikiem syntetyków (w swoim prywatnym 1.9 TDI 110 KM mam zalanego Motula X-Cess 8100, mimo że niemiec jeździł na półsyntetyku). A tak jak pisałem, w primary i w skrzynii mam zalane syntetyki Red Line'a (dawałem ponad 100 zł za flaszke).
  12. No to nieźle Fisu :) widzę że postanowiłeś głębiej ugryść problem, szacun :clap: :notworthy: Ja np. nie mogę za nisko zejść z obrotami, bo zauważyłem że jak zejdę nisko (nie wiem na ile dokładnie bo nie mam obrotka), to na ciepłym, przy temperaturze na gadżecie w zbiorniku pokazuje mi koło 200 F, właśnie zaczyna się zaświecać ciśnienie, dlatego podkręciłem wolne i to sporo, ale i tak muszę kupić obrotek w końcu, żeby go móc zestroić jak należy (skład mieszanki przy wolnych 700-800). Może dlatego, ze względu na te problemy z ciśnieniem po nagrzaniu (i w upały) HD by mieć "czyste sumienie" każe ustawiać wolne na absurdalnie wysokim poziomie 1000-1050 rpm ? Tylko też mnie niepokoi ta świecąca się kontrolka na nagrzanym silniku, dodam że na oleju przejechałem dopiero 1600 km, a cały czas pilnuję żeby stan był na full, lub bliski fullowi. Dodam że na ten przebieg, dolałem 200-300 ml, więc chyba nie jest źle. A jak właśnie zejdę nisko z obrotami, gdzie silnik jeszcze swobodnie pracuje, i wcale nie chce wyskoczyć z ramy, to zaświeca się kontrolka :mad: Dlatego właśnie, dla komfortu psychicznego, wolne mam dość wysokie, bliskie "fabrycznej normy". No i fisu miałeś rację, że chłodnica nie jest potrzebna, bo w te maxymalne upały co były, czyli po 35-38 w cieniu, NIGDY nie przekroczyłem bodajże 208F przy pyceniu wg tego wskaźnika/gadżetu w zbiorniku. A teraz jak chłodniej, to nawet ciężko do 200F dojść :biggrin: i średnio mam 185-195F. Dodam że naprawdę pilnuję oleju (poziomu). Czyżbym miał pompę oleju do regeneracji ? mariusz piotr : ja nie neguję że syntetyk jest zły do EVO :) ba, syntetyk jest znacznie bardziej stabilny termicznie, szczególnie po nagrzaniu, i nie zużywa się tak szybko jak minerał, tylko po prostu zrażony niektórymi komentami, postanowiłem jednak zalać mu minerał, i wcale nie mówię, że czuje się z tym super :) Co do syntetyka, pisali też, że trudniej odczytać poziom oleju na wskaźniku :laugh: Btw. nie wiem czy wiecie, ale Motul robi na rynek amerykański, specjalny olej do HD, o nazwie TWIN-SYN, i jest to coś ala półsyntetyk, produkowany w USA, i nie dostępny na rynku europejskim. Btw2 : Fisu, co do Mobila masz absolutnie racje, ale wyłącznie do tego z USA :) bo nasz mobil europejski, to szrot a nie olej, tak samo jak europejski Ford, a amerykański Ford.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...