Skocz do zawartości

blade v2

Forumowicze
  • Postów

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Białystok

Osiągnięcia blade v2

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Dziekuje za wyczerpującą wypowiedz fisu. Ale niestety sprawa się ma tego typu że w mojej okolicy nie ma "FACHOWCA" do tego typu napraw i staram się sam cos zrobić. Jeżeli miałbys ochotę to bym dał ten silnik w twoje ręce i mialbym pewność ze zostanie znaleziona ustero-wada silnika (ale troszkę za daleko) Ps. Może znasz kogos z podlaskiego???
  2. no tak , ale tam jest niskie cisnienie a lifter wygląda tak:
  3. z ta tuleja to było niepotrzebne, bo jak rozebrałem i zmierzyłem srednice tulei to była w normach podawanych w tabelach serwisowych i nie robilem tego. americas, a jakie nieszczelności wew mogą być? ( poza tulejka na wale która sprawdziłem) kanały wszystkie drożne,
  4. Nadal nie mam ciśnienia oleju w silniku, i zaczęło mi cos stukac delikatnie (w głowach) w silniku ;(, już nie wiem gdzie szukac przyczny, pompe zienilem (OeM sprawna), rozkręciłem lifterboxy - myslac ze cos tam nie tak i nic. tylko zauwazyle ze liftery maja na krawędziach tam gdzie jest kółko lekko wyszczerbione krawędzie (dokładnie 2 liftery) co to może oznaczac? gdzie jeszcze szukac przyczyny braku ciśnienia?
  5. próbowałem robic Leak test, ale i chyba cos nie tak mi idzie, jake ciśnienie podac? bo pewnie za duże daje i mi tłok pod ciśnieniem idzie w dół, ile dac bar? na biegu to robic? czy to ma być takie delikatne ciśnienie? kranik sprawdziłem - troszkę cieknie przy zamkniętym (shit ten aftermarket), a w gaźniku zaworek pływaka trzyma.
  6. Gaznik mam S&S Super E, poszukam cos na ten temat. a zapłon mam Stockowy.
  7. tak ale to był customowy panhead, z akcesoriami s&S
  8. No z gaźnikiem to dużo nie robilem, bo wstawiłem go z panheada który dobrze chodzil, no regulowałem tylko dawka paliwa, zakrecilem do końca srube a potem odkrecilem 3 pelne obroty, bo tak slszalem ze się robi. a jak sprawdzić VOES czy jest ok?
  9. dzięki za wyczerpujaca odpowiedz, Teraz tez tak mysle ze była cofka przez ten przewod, bo umyłem moto i postawiłem go na sloncu by wysechł i po ok 3 godzinach go odpalałem, (wiec na pewno w zbiornik mi się nagrzał i poszlo ciśnienienie w gaznik.) a co do szprawdzenia to myślisz ze warto zmieniac uszczelniacze skoro to zrobiłem w zeszym roku jak go skladalem i przejechałem na nim 400 km. A jeszcze jedno pytanko,(pisałem to już wcześniej ale nikt nie doradzil) nie wkrecal mi się w obroty jak był pod obciążeniem, na luzie wkreca się dobrze. czego to może być wina? swiece nowe, może padnienty być czujnik podciśnienia? jak powoli odkręcam gaz w czasie jazdy to dochodzi i do obrotow , ale jak gwałtownie to zrobie to prycha, kicha... aha , a jak się robi Leak test?
  10. kranik paliwa jest nowy i działa poprawnie. A położenia ma standardowe OFF,ON, Rezerwa. dokładnie taki mam Nie wiem czy to miało wpływ, ale zmieniłem przewod paliwa, bo wcześniej mialem zawinięty ponad głowice pod zbiornikiem i dolnym położeniem kranika (miałem za dużą rezerwę) i zmieniłem bezpośrednio w doł miedzy cylindrami.
  11. Panowie, jeszcze się nie zabralem, do tego ze zdenereowania, Ale ten silnik przejechał z 400 km, tłoki,pierścienie, cylindry były w znakomitym stanie. o przeszczepie nie ma mowy, gdyż jest tosilnik z dolna odmą i ma góre także z silnika z dolna odma. No i z tym przelewem troszkę moglem namieszać bo podpiolem go do góry zbiornika paliwa :( A nie kuma z tym wężykiem do podciśnienia? U mnie w gaźniku nie ma zadnego wężyka podciśnienia. Do kolektora ssącego "portek" mam podpięty przewod od czujnika podciśnienia. W gaźniku S&S ty który mam tego nie ma. Poziom oleju się nie zmienił, gdyż szybko to zauważyłem i tylko odma zaczęło się wywalać wiec przy odcięty paliwie wypompowałem mieszanke oleju z paliwem.
  12. No i chyba wystapil jakiś większy problem pewnie poprzez jazde w zeszłym sezonie na niskim cisnienu oleju. Co to może być, poskladalem wszystko odpaliłem, pracowal noralnie miał 20 psi na zimnym, jak się zagrzal to miał 10psi, a po pewnym czasie zgasł mi. No i przez filtr powietrza wylatywalo paliwo. Odczekale az zleci, ostygnie silnik i pote proboje jeszcze raz odpalać, no i :( przez odme przy uruchamianiu wywalalo olej z benzyna. czego to może być oznaka????? co robic z tym dalej.... No i nadmienię ze jak uruchomiłem go to pracowal caly czas na ssaniu. I przez wydech z jednego garu leciało paliwko
  13. ja cos znalazłem, tylko czy możesz mi potwierdzić czy to ta tolerancja???
  14. Mam jeszcze pytanie, bo tulejke już mam i probowalem ja samą wcisnąć na wał ale nie daje rady, tak to jest spasowane ze tak ciężko wchodzi (wcale nie wchodzi)? bo zastanawiam się czy potem będę mogł zdjąć nosek przy następnej wizycie,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...