Jump to content

scq

Forumowicze
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About scq

  • Rank
    CZYTACZ - zupełny świeżak

Osobiste

  • Motocykl
    FLHP1998
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    pomorskie
  1. Dzięki FIS Jakie są słabe punkty tych lasek? Jakie można zastosować sprawdzone zamienniki w przystępnej cenie? Pozdrawiam
  2. Witam wszystkich Chciałbym zainstalować sobie do EVO regulowane laski popychaczy aby móc bezproblemowo testowąć wałki rozrządu. U MałegoHD sa dostepne laski firmy Colony nr 8603-8. Na zdjęciu laski są w zestawie z tulejkami i podkładkami.Czy te laski można bezproblemowo zainstalować z oryginalnymi osłonami? Co to są za tulejki i podkładki? http://malyhd.pl/popychacze-zawory/1434-laski-popychacza-zaw-cs-127.html Czy polecacie te laski lub inne w przyjaznej cenie. pozdrawiam
  3. Witam wszystkich W swoim Road Kingu posiadam amortyzatory pneumatyczne 305mm(12”) w których skok na nasze drogi jest niewystarczający. Zastanawiam się nad wymianą amorków na dłuższe 330 o dłuższym skoku. Jaka jest długość skoku amortyzatorów pneumatycznych o rozstawie 330mm (13”)? Czy tłumienie w Showach 330 jest wystarczające czy z natury słabe i lepiej szukać czegoś z regulacją tłumienia? Vulcan 1700 ma pneumatyki z regulacja tłumienia ale zbyt długie. Ohlinsy HD159 to koszt ok 1000$. Fajnie było by znaleźć przystępne rozwiązanie z regulacja tłumienia! Może możecie polecić jakieś sprawdzone amorki? Pozdrawiam
  4. Witam Wszystkich Tylny wahacz w modelach touring na EVO jest trochę filigranowy w porównaniu z nowszymi. Myślałem o wymianie go na nowszy model z lat 2002-2007. Wahacz ten posiada już wewnętrzne ułożyskowanie na łożyskach sferycznych zamiast metalowo-gumowych tulei. W tym momencie możnaby jednocześnie adaptować zacisk 4 tłoczkowy zamiast 1 tłoczkowego który jest słabym zwalniaczem. Oczywiście wiązałoby się to z koniecznością wymiany osi koła i łożysk z fi 3/4" na 1". Być może także konieczna byłaby wymiana głównej osi wahacza z 5/8" na 3/4". Łącznik wahacza w nowszym wydaniu jest trochę większy. Nie wiem czy nowy wahacz różni się też długością. Czy w praktyce wystąpiłyby jakieś kolizje z innymi elementami? Czy ktoś już adaptował nowszy wahacz do któregoś z touringów na EVO i może podzielić się doświadczeniami? Pozdrawiam
  5. Witam Chciałbym kupić do swojego EVO iglicę od Sporta z 1988r nr OEM 27094-88 (N65C). U MałegoHD mogą sprowadzić z Motorcycle Strorehouse ale nie wiedzą od jakiego będzie producenta i czy będzie miała ponacinane rowki regulacyjne, czy tylko stały kołnierz. Czy iglica z Motorcycle Storehaouse będzie miała ponacinane rowki? Czy lepiej kupić od innego dostawcy/ producenta? Pozdrawiam
  6. Witam Miło byłoby gdybyście mogli podać też kilka przykładów dla EVO.
  7. scq

    Powitalnik.

    Witam Z motocyklami jestem od dziecka. Teraz latek się kilka nazbierało. W garażu spędziłem i spędzam zbyt wiele czasu, choć żonie to mocno nie przeszkadza. Pozdrawiam Wszystkich
×
×
  • Create New...