Skocz do zawartości

scq

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    pomorskie

Osobiste

  • Motocykl
    FLHP1998
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

493 wyświetleń profilu

Osiągnięcia scq

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Jeśli to pierwsze odpalenie po zimie, to może zawór zwrotny pompy przepuścił olej do skrzyni korbowej!
  2. Może Tomasz Bartosiński Cyclone- Motor z pod Torunia? Wiem że robi takie rzeczy kompleksowo, choć sam nie korzystałem z jego usług. Pozdrawiam
  3. Dziękuję za namiary. Dzwoniłem do Pana Józefa. Polecają TAYLOR-y czarne w cenie ok. 150zł. Bliższych danych tych przewodów z Wieliczki nie uzyskałem. Natomiast na stronie producenta po translatorze: Drut Spiro Pro 8 mm zapewnia ochronę przed temperaturą do 600º F. Zapewnia 65 000 woltów wytrzymałości dielektrycznej. cechy produktu • Rezystancja 350 omów na stopę • Rana spiralna z drutem ze stali nierdzewnej • Pokryty przewodzącym materiałem fluorowęglowym • Zapewnia większą moc ognia świecom zapłonowym • Dwie warstwy 100% czystego silikonu. http://www.taylorvertex.com/product-search/?id=4888236&sID=129 Wygląda że głównym przewodnikiem jest spirala z drutu nierdzewnego. Tylko rezystancja wychodzi zbyt mała ok. 0,5kOhm w porównaniu z danymi z serwisówki min 5kOhm. Nie wiem czy cewka i moduł w tym układzie nie będą zbyt obciążone. Jak sprawdzają się Wam Talory Spiro Pro 8 mm? Pozdrawiam
  4. Witam Ostatnio zacząłem przyglądać się swoim przewodom zapłonowym w swoim Road Kingu EVO 1998 Zmierzyłem ich oporność wynosiła 30-40kOhm- w manualu max 12kOhm. Maksymalna długość iskry zmierzona prostym testerem spadła do 8-8,5mm. Wygląda na to że jest dobry czas na zmianę przewodów. Podobno bardzo dobrze sprawdzają się Accel 8.8mm. Ale przewody Accel 8.8 występują w dwóch wykonaniach: -czarne z rdzeniem kevlarowym, -żółte z posrebrzanym nierdzewnym drutem rdzeniowym. Które polecacie-może inne? Polski producent też oferują przewody z drutem nierdzewnym : http://www.janmor.pl/przewody-zaplonowe. Jak sprawdzają się dostępne w Polsce przewody Taylor i Drag Specjalist: https://malyhd.pl/2176-przewody-zaplonowe ? Jakie przewody polecacie? Pozdrawiam
  5. Dzięki FIS Jakie są słabe punkty tych lasek? Jakie można zastosować sprawdzone zamienniki w przystępnej cenie? Pozdrawiam
  6. Witam wszystkich Chciałbym zainstalować sobie do EVO regulowane laski popychaczy aby móc bezproblemowo testowąć wałki rozrządu. U MałegoHD sa dostepne laski firmy Colony nr 8603-8. Na zdjęciu laski są w zestawie z tulejkami i podkładkami.Czy te laski można bezproblemowo zainstalować z oryginalnymi osłonami? Co to są za tulejki i podkładki? http://malyhd.pl/popychacze-zawory/1434-laski-popychacza-zaw-cs-127.html Czy polecacie te laski lub inne w przyjaznej cenie. pozdrawiam
  7. Witam wszystkich W swoim Road Kingu posiadam amortyzatory pneumatyczne 305mm(12”) w których skok na nasze drogi jest niewystarczający. Zastanawiam się nad wymianą amorków na dłuższe 330 o dłuższym skoku. Jaka jest długość skoku amortyzatorów pneumatycznych o rozstawie 330mm (13”)? Czy tłumienie w Showach 330 jest wystarczające czy z natury słabe i lepiej szukać czegoś z regulacją tłumienia? Vulcan 1700 ma pneumatyki z regulacja tłumienia ale zbyt długie. Ohlinsy HD159 to koszt ok 1000$. Fajnie było by znaleźć przystępne rozwiązanie z regulacja tłumienia! Może możecie polecić jakieś sprawdzone amorki? Pozdrawiam
  8. Witam Wszystkich Tylny wahacz w modelach touring na EVO jest trochę filigranowy w porównaniu z nowszymi. Myślałem o wymianie go na nowszy model z lat 2002-2007. Wahacz ten posiada już wewnętrzne ułożyskowanie na łożyskach sferycznych zamiast metalowo-gumowych tulei. W tym momencie możnaby jednocześnie adaptować zacisk 4 tłoczkowy zamiast 1 tłoczkowego który jest słabym zwalniaczem. Oczywiście wiązałoby się to z koniecznością wymiany osi koła i łożysk z fi 3/4" na 1". Być może także konieczna byłaby wymiana głównej osi wahacza z 5/8" na 3/4". Łącznik wahacza w nowszym wydaniu jest trochę większy. Nie wiem czy nowy wahacz różni się też długością. Czy w praktyce wystąpiłyby jakieś kolizje z innymi elementami? Czy ktoś już adaptował nowszy wahacz do któregoś z touringów na EVO i może podzielić się doświadczeniami? Pozdrawiam
  9. Witam Chciałbym kupić do swojego EVO iglicę od Sporta z 1988r nr OEM 27094-88 (N65C). U MałegoHD mogą sprowadzić z Motorcycle Strorehouse ale nie wiedzą od jakiego będzie producenta i czy będzie miała ponacinane rowki regulacyjne, czy tylko stały kołnierz. Czy iglica z Motorcycle Storehaouse będzie miała ponacinane rowki? Czy lepiej kupić od innego dostawcy/ producenta? Pozdrawiam
  10. Witam Miło byłoby gdybyście mogli podać też kilka przykładów dla EVO.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...