viarus Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Ale wyrobil Ci sie ten wieloklin na ktory wchodzi dzwignia zmiany biegow czy ten co wchodzi do skrzyni? Bo jak ten od strony dzwigni to wystarczy (doraznie) zalozyc cienki kawalek plastiku, n.p. z etykietki butelki PET. Do zimy powinno wystarczyc. Szkoda w szczycie sezonu rozbierac skrzynie.Z chęcią coś takiego zastosuje bo to jednak wałek wychodzący ze skrzyni biegów :banghead:. Tylko jak coś tam podłożyć? Przełożyłem dźwignię o jeden ząbek i rozkręciłem poprzeczne cięgno na maksa ale znowu robi się luz. Już miałem to zespawać na sztywno aby do zimy wytrzymało bo nowy wodzik mam a na wałek czekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Może też być kawałek puszki od piwa i dobrze skręć to. Trochę buracki patent ale do zimy powinien polatać. Ja też mam "buraka" w Elce, pękł mi nadlew obudowy sprzęgła gdzie jest wsunięta oś dźwignie biegów. Pękł na 3 części i się rozsypał... Wyrzeźbiłem patent a w wolnej chwili poszukam cwaniaka który mi to pospawa bez zdejmowania z motocykla. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viarus Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Może też być kawałek puszki od piwa i dobrze skręć to. Trochę buracki patent ale do zimy powinien polatać. Ja też mam "buraka" w Elce, pękł mi nadlew obudowy sprzęgła gdzie jest wsunięta oś dźwignie biegów. Pękł na 3 części i się rozsypał... Wyrzeźbiłem patent a w wolnej chwili poszukam cwaniaka który mi to pospawa bez zdejmowania z motocykla.A spawaliście coś już na moto elektrycznym. Ja miałem to elektrycznym zespawać tylko boję się trochę o elektronikę, czy czasem modół, czy coś się nie zawiesi albo padnie od jakichś prądów błądzących ze spawarki elektrycznej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turysta Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Odłącz baterię i śmiało spawaj. :buttrock: W moim RK była ta sama historia - wodzik był przyżygany do wałka, tyle ze ja o tym nawet nie wiedziałem.Następny po mnie właściciel zgłębiał temat, jak mu się w drodze biegi "zepsuły"... Cytuj RIDE HARD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Elektronika to jedno, zbiornik z paliwem to druga sprawa, w moim przypadku jeszcze trzeci problem - nowy stator pod obudową która ma być spawana. W głowę zachodzę i walczę z myślami, spawać jak jest czy czekać do zimy i demontaż wtedy? Żeby było zabawniej to akurat robię kurs spawania, elektoda, MAG, TIG i cięcie plazmą. Spawania alu Nas nie uczą, ale jakbym dobrze pogadał z inzynierem który Nas uczy to pewnie miałby jakiś pomysł. Może nawet tam na miejscu byśmy to zrobili, skoro gość siedzi w technologiach spawania od 40 lat to chyba wie co z tym zrobić. Chciałbym to naprawić jak najszybciej bo z patentem to tak jakby biegi mi się "kleją" a tak przecież się cieszyłem z łagodnej pracy skrzyni po wlaniu ATF do primary. :icon_evil: I tu własnie urok Harrego daje o sobie znać. Niby wszystko git, chodzi, jeździ i hałasuje. Ale zawsze coś qrva musi być nie tak jak trzeba... Za to go lubię. :icon_mrgreen: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viarus Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 I tu własnie urok Harrego daje o sobie znać. Niby wszystko git, chodzi, jeździ i hałasuje. Ale zawsze coś qrva musi być nie tak jak trzeba... Za to go lubię. :icon_mrgreen: I ja tego uroku w tym roku doświadczam :biggrin: :buttrock: .Jak jedno naprawię to się okazuje, że druga rzecz do naprawy a w międzyczasie trzeba pamiętać o trzeciej, która miała być wymieniona :wacko: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Urok urokiem, legenda legendą, ale szczerze mówiąc zaczyna mnie już to wszystko powoli drażnić :icon_evil: Że nie będzie bezawaryjnie wiedziałem, że nie będzie tanio też się spodziewałem, ale że zamiast nawijać kilometry będę siedział na dupie przed kompem, licytował na ebay-u i czekał na paczki ze Stanów to już nie :banghead: Europejskie ceny HD są chore, ale mimo to i tak właściwie niczego poza chromowanymi dodatkami nie można dostać od ręki - czas oczekiwania na byle pierdółkę to z reguły dwa do trzech tygodni :banghead: Za dwa do trzech tygodni, to mi dojdzie przesyłka ze Stanów, a nawet bez kombinacji i z legalnie zapłaconym cłem i VAT-em wszystko co tam kupię wyjdzie mi 30% taniej niż w Polsce.Tylko, że te dwa do trzech tygodni oczekiwania, szczególnie w lecie, to bardzo dużo czasu przy naszym klimacie :banghead: Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viarus Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Urok urokiem, legenda legendą, ale szczerze mówiąc zaczyna mnie już to wszystko powoli drażnić :icon_evil: Że nie będzie bezawaryjnie wiedziałem, że nie będzie tanio też się spodziewałem, ale że zamiast nawijać kilometry będę siedział na dupie przed kompem, licytował na ebay-u i czekał na paczki ze Stanów to już nie :banghead: Europejskie ceny HD są chore, ale mimo to i tak właściwie niczego poza chromowanymi dodatkami nie można dostać od ręki - czas oczekiwania na byle pierdółkę to z reguły dwa do trzech tygodni :banghead: Za dwa do trzech tygodni, to mi dojdzie przesyłka ze Stanów, a nawet bez kombinacji i z legalnie zapłaconym cłem i VAT-em wszystko co tam kupię wyjdzie mi 30% taniej niż w Polsce.Tylko, że te dwa do trzech tygodni oczekiwania, szczególnie w lecie, to bardzo dużo czasu przy naszym klimacie :banghead:Dokładnie tak i to nie 30% tylko więcej. Mój wałek miałem zamówić u nas w salonie krzykneli mi 550zł :banghead: , a znalazłem w stanach z przesyłką za tydzień kosztuje mnie 200zł tak więc na zakupy to do USA :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Drodzy koledzy, ostatnio wymyśliłem sobie, że chciałbym mieć pełne koła w moim road kingu. I tu pytanie: czy koła od fat boy'a zapasują. Oczywiście chciałbym mieć dwie tarcze z przodu, na zdjęciach wyglada na to, że są dwustronne otwory na śruby i chciałbym zachowac puli z road kinga. Da to radę jakoś zmajstrować , bo mogę w dobrych pieniążkach zanabyć komplet felg od fat boy'a. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turysta Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Fat Boy ma osie kół 3/4" a Touring'i 1", bez podmianki łożysk się nie obejdzie. Mówię o TC. Od 2008 Touring i FLSTF mają osie 25mm (informacje jednego z katalogów z kołami do HD).Nie wiem, jak z offset'ami i szerokością piast.Jak będziesz chciał pozbyć się przedniego koła z RK (szprycha) - daj znać.pzdr Cytuj RIDE HARD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Też bym chciał takie kółka w niedalekiej przyszłości, a co najmniej przednie bo tyłu mało widać a byłby obniżony. Na szczęści oś koła mam jeszcze 3/4". :icon_biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Czyli jesli kupiłbym razem z ośkami to zapasują do TC z 2002 Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Raczej nie bo oski nie będą pasowały do otworu w lagach i wahaczu. Musiałbyś zmienić łożyska w kołach na takie z większymi otworami na os 1 calowa. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Ano, trzeba poszukać w sieci, jakieś katalogi i normy łożysk. Może coś się znajdzie. Mam książkowy katalog FŁT, napisz jaki typ i wymiar zewn. łożyska miałby być, poszukam czy coś takiego mają. Zwykłe kulkowe na d=25mm mają ale dość duże D=80mm. Najmniejsze stożkowe które produkują to 17x40x13.25, jest to 30203A. Następny rozmiar to dopiero 25x62x25.25 i jest to łożysko 32305 A. Czyli ani jedno, ani drugie. Ja w kołach mam CBK 087 45x19x16, 19mm czyli 3/4". Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kos. Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Witam, mam mały problem: potrzebuje zakupić nakrętki pasujące na gwint szpilek które są wkręcone w cylindry do mocowania tłumików - zamowiłem takowe nakrętki ale to są "oryginały" - długie nakrętki z kapturkami a ja potrzebuję zwykłe nakrętki z takim gwintem - podpowie ktoś jaki to rodzaj gwintu, ponieważ cale to dla mnie abstarkcja. Gdzie w Polsce takie można kupić? W jakimś wątku widziałem namiar na taki sklep, ale na szybko nie mogę znaleźć. Z góry dziękuję.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.