piter 1600 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 To jest moto na wtrysku.Prawdopodobnie trzeba będzie zajrzeć do baku i zobaczyć jak wygląda pompa i jej smok. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kos. Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Witam, pytanko mam: jaka żarówka jest w Sporcie w przednim relektorze? Wygląda na H4 - ale pytam dla pewności, ponieważ chciałbym wymienić na H4 Philps BlueVision. Śruba, która trzyma klosz jest na Loctite zakrecona( poprzedni właściciel wiele śrub zabezpieczył w ten sposób przed odkręcaniem się) i się nie chce odkręcić, a jak już puści, to chciałbym mieć pasującą żarówkę na wymianę.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Podgrzej ta srube.Mozna stosowac Loctite na zabezpieczenia ale niebieski, wtedy sruby normalnie sie odkrecaja, a nie czerwony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 (edytowane) W końcu udało mi się odkręcić nakrętkę wału. :icon_mrgreen: Nudziłem się więc wsiadłem na rower i objechałem całą mieścinę w poszukiwaniu nasadki i pokrętła. Nasadkę kupiłem za 11PLN. Ale pokrętła nie było. Pojechałem gdzie indziej, mieli tylko redukcje z 3/4 do 1/2. Wziąłem. Wszystkie trzy moje pokrętła 1/2 pogiąłem zanim dobrze przyłożyłem siłę do rury. :icon_evil: Patrzę na gzechotę - tylko to mi zostało. A co tam. Pewnie się zerwie, ale spróbuję. Grzechotka na klucz, na to długa rura i siłowanie się z materią. Moto prawie przewróciłem przy walce z nakrętką. Już byłem gotów że grzechotka chrupnie i koniec zabawy aż tu nagle czuję że nakrętką puszcza. :eek: Tak więc, najpierw należy się mega szacun dla grzechotki. :clap: Nie wiem jakiej marki to narzędzie ani skąd ją mam. Po prostu była u mnie "od zawsze". A alternator? Ano kabelki trochę czerstwe, izolacji trochę zgubiły. Pewnie to było przyczyną moich problemów. Rotor jest wporzo, magnesy zdrowe, nie wykruszone, ładne i równe. https://picasaweb.google.com/JoseJallapeno/SprzegOFLH?authkey=Gv1sRgCIa86ubEp--5NQ#5610311067401168866 Edytowane 24 Maja 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Ostatnio kolega z ApoteozaHD dawał do przewinięcia stator z EVO,koszt niewielki o 110 zł. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 A to ciekawa opcja. Rozmyślam nad tym, ale chyba wolę kupić gotowca, tego zalanego tworzywem. Jutro będę dzwonił do Wieliczki. Zobaczę jakie ceny i terminy. Faktem jest że jakość nawinięcia seryjnego alternatora jest porażająca. Na elektryce się nie znam ale z wyglądu to trochę "kupa" ten oryginalny stator. :icon_mrgreen: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 To ma działać a nie wyglądać :biggrin: Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 (edytowane) Eeee... Przecież Harry ma wyglądać, nie działać. Ale jak silnik nie zadziała to lansiku na mieście nie będzie... Mój nie wygląda więc mógłby chociaż działać. Nie jestem zbyt wymagający. :icon_mrgreen: Tak sobie myślę że ten stator zalany tworzywem to nie jest chyba dobry pomysł. HD robił kiedyś takie statory, bodajże w latach 70-tych i potem zrezygnowali z tworzywa bo się przegrzewały. Edytowane 25 Maja 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Oryginał wytrzymał Ci tyle lat,więc nie ma co kombinować.Kup nowy lub swój daj do przewinięcia.Będzie latać. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Mhm. Z przewijaniem lipa raczej, wtyczkę mam przypaloną, jest dość czerstwa, wolałbym żeby była git z nowym statorem bo całkiem możliwe że przez nią doszło też do awarii. Pewnego razu dymiła się bo nie stykała jak należy. Wyczyściłem, psiknąłem, poskładałem i moto śmigało przez kilka tygodni aż pewnego razu alternator się poddał. Dzwoniłem do Małego, 290PLN to nie tak źle za nowy stator. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Teraz pozostaje czekanie na paczkę. :icon_biggrin: Skusiłem się jednak na upgrade do 32Amp. Lepiej śmiga taki układ i łatwiej dostępne części. Do mojego 22Amp wszystko na zamówienie. Mocniejszy system wymaga innego reglera, też zmienię go i będę miał spokój na jakiś czas. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Electrownia ożyła dzisiaj. Tak ładuje aku że aż miło się patrzy. Po włączeniu wszystkich świateł daje 14V. :icon_mrgreen: :clap: Miło było w końcu polatać Harrym. Kilka tygodni stał i się kurzył. Dziś dostał full mycie z prysznicem, głaskanie flanelką :icon_mrgreen: a potem świeże paliwo i dużo wiatru w zastane kości. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szerchan Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Witam , dziś po małej przejadżce zaczęły mi fiksowć kontroli zapłon i akomulator w czasie jazdy albo paliły się razem albo gasły albo zapalała się kontrolka zapłonu co to jest za przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Kontrolki aku i zapłonu? Masz takie? Raczej luz i ciśnienie oleju, co? Który to rocznik? Jak napakowany elektroniką i wtryskami to lipa. A jeśli coś normalnego to bym zaczął od szukania przebić i zwarć w instalacji lub luźnych kabli. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szerchan Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 2006 rok a kontrolki które fiksują to akomulator i zapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.