Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

Masa jest nawet dodatkowa w postaci giwntowanego otworu w regulatorze gdzie ją podłączam. Dziś puszczę dodatkową masę na aku. Bateria się ładowała cały wieczór wczoraj.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja z innej beczki -

Jak do uja nazwać łeb śruby mocującej zacisk hamulcowy?

No i jaki to rozmiar? No i tej mniejszej, mocującej klocki?

Chodzi o TC.

Na allegro są takie po 30 zeta :icon_eek: , ale producent nieznany...

RIDE HARD!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam chyba torx`y są. 1/4" te od klocków i 3/8" śruby mocujące. Na oko, więc niech ktoś od TC to potwierdzi.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie są torxy,tylko spline,można kupić dość fajne zestawy kluczy calowych nasadowych dwunastokątnych.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czego to nie wymyślą. Jakby zwykły imbus im przeszkadzał... :banghead:

 

Ja dziś nie wytrzymałem, serce pękało z bólu że moto kuleje. Zrobiłem ostatnie testy, dodatkowe masy dla reglera, do aku, zdublowany +, masę głównego przewodu (-) aku też znalazłem w tych zakamarkach, przeczyściłem, posmarowałem, złożyłem. Nadal marne 13V i nic więcej. :banghead: Przyszedł czas na operację na otwartym sercu. Nafta, pędzle i szorowanie obudowy sprzęgła i przyległych elementów. Zdjąłem pokrywę sprzęgła, obejrzałem co i jak. Klucz nakrętki wału to 38mm, cenna informacja. Ktoś tam kiedyś majstrował bo nakrętka ma ślady. Jak zdejmę kompensator i rotor to wydłubię wtyczkę i ją zbadam, jakaś taka przysmażona jest, może tam coś nie gra. Wtedy dopiero zamówię stator.

 

 

EDIT.

Nie bardzo widzę sens działania napinacza łańcucha w swoim moto. Ten napinacz jest bez sensu. Ostatnio sporo myślałem o tym że łańcuch też do wymiany bo już nie da się wyżej podciągnąć a słychać jak hałasuje podczas pracy. Teraz obejrzałem łańcuch i w sumie to nie jest taki zły, tylko ten napinacz jakiś chory jest. Co z tego że podciągnę napinacz w górę na śrubie (a wtedy łańcuch i tak luźny) skoro łyżwa cały czas stoi na swoim miejscu? :banghead:

 

Tu jest fota:

https://picasaweb.google.com/JoseJallapeno/SprzegOFLH?authkey=Gv1sRgCIa86ubEp--5NQ#5603455760018700034

 

Jak podciągam napinacz to tylko ramiona napinacza idą w górę. Łyżwa stoi "luzem" na płytkach w kształcie litery "H", jest tylko podnoszona sprężyną. Jeśli napinacz pociągnę całkiem do góry to płytka pierwsza z dołu już nie jest w zasięgu ramion napinacza, leży sobie tylko pod spodem. A sprężyna wcale tak mocno nie popycha łyżwy. W sumie to są tam 2 sprężyny, jedna w drugiej i jedna z nich w ogóle nie sięga podłoża. WTF? Szukam w sieci i katalogach, nigdzie nie widzę takiego chorego napinacza. Totalnie bez sensu, produkowałem się tyle razy z naciągiem łańcucha, przyjąłem do wiadomości że naciąg się skończył a tu taki kwiatek znalazłem...

 

Niby wygląda jak "automatyczny" napinacz, taki jak tu:

http://cgi.ebay.co.uk/Automatic-Primary-Chain-Tensioner-Harley-Davidson-65-00-/110620241879?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item19c17aefd7

 

Też mi wielce "automatyczny".... :banghead:

 

I ten tekst z aukcji:

"...and you will feel and hear an immediate difference..." No pewnie, ciągle słyszę jak łańcuch nap....la pod pokrywą. :icon_evil:

 

Chyba trzeba będzie wrzucić tam właściwy napinacz od jakiegoś EVO. Albo założyć jakąś mądrzejszą sprężynę.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie do odkręcania tych śrub potrzebujesz nasadek dwunastokątnych calowych.Ta najmniejsza to 1/4 cala,tej większej nie pamiętam,ale kupiłem cały zestaw na Allegro za 85 zł.

 

Tą większą śrubę przy przednich zaciskach można odkręcić 10mm nasadką dwunastokątną.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie i ja poratuję się allegro... Wezmę chyba taki zestawik

http://moto.allegro.pl/nasadki-spline-yato-8-24mm-16sztuk-szyna-od-ss-i1562172477.html.

A skoro jesteśmy juz przy zaciskach - jakie klocki polecacie? Zależy mi na skuteczności, niekoniecznie trwałosci klocka, czyli raczej miękkie...

RIDE HARD!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam oryginały

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może trzeba zacząć od przewodów.Jeśli masz jeszcze oryginał,to już trochę starawe.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyrażenie "dobre hamulce" w HD to pojęcie względne. :icon_mrgreen: Ja mam chyba oryginalne klocki, mało się zużywają. A skuteczność spoko. Spoko czyli hamulec jako podzespół działa prawidłowo. :icon_mrgreen: Fakt że trzeba wziąć poprawkę na hamulce i z wyprzedzeniem planować manewry.

 

 

Spróbuj EBC lub Lucas, to są dobre marki to może do HD też coś dobrego robią.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

jestem pierwszy raz na forum i proszę o pomoc techniczną. Posiadam motocykl z silnikiem Ultima 107" + gaźnik mikuni hsr45. Mam problem z uruchamianiem zimnego silnika. Po wyciągnięciu ssania i podaniu przekręceniu manetką silnik ma duże problemy z uruchomieniem.Kicha,zalewa świece oraz nie spalone paliwo wydostaje się przez odprężniki również nalot na wydechach jest mocno ,,tłusty".Dwa razy zdarzyło się że tak strzelił w gaźnik przy uruchamianiu że aż zawiesił się pływak i lało się paliwo wężykiem przelewowym. Czasami uda się uruchomić za pierwszym bądź drugim razem. Gdy jednaj nie zapali,kręcę rozrusznikiem pomiędzy 5 a 10 razy i pada akumulator (zaczyna strzelać rozrusznik-jakby się sypały zęby. czy to wina słabnącego akumulatora?)W gaźniku posiadam dyszę główna 175 oraz dyszę wolnych obrotów 25. Dodam jeszcze że problem ten nie występuje przy uruchamianiu z kabli z akumulatora samochodowego-małego jak na samochodowy 44Ah (Odpala czasami z pół obrotu, nie strzela, nie kicha, nie zalewa oraz nie strzela rozrusznik, Po prostu manetka w dół start i pracuje) . Ktoś trzy lata temu namówił mnie na zakup akumulatora Odyssey PC 545, że podobno taki świetny-amerykański, niestety oprócz prądów ładowania nic na nim nie pisze, jaką ma pojemność i jaki prąd rozruchu. Może to jednak wina akumulatora a nie dysz i ustawień gaźnika. Inną sprawą ale może powiązaną jest to że gdy silnik jest gorący, nie mogę ustawić wolnych obrotów. W ubiegłym roku na wjeździe na zlot stojąc w kolumnie podkręciłem obroty, ponieważ cały czas mi gasł jakby się zaduszał, pracując przy tym z falującymi obrotami, i tak już zostało do dzisiaj. Obroty silnika w tej chwili to ok. 1200-1300 obr/min. Ktoś w ubiegłym roku na zlocie zwrócił mi nawet uwagę pytając: co nie udało się ustawić wolnych obrotów? Generalnie gdy się wsłuchuję w wydechy to jestem prawie pewien że słyszę jak pierwszy cylinder pracuje szybciej niż drugi jak wykonywał więcej cykli 4-taktu od drugiego cylindra. Zasięgnąłem opinii i dowiedziałem się że w tym silniku są założone ostre wałki rozrządu ANDREWS i zejście poniżej pewnych obrotów może być nie możliwe lub może skończyć się uszkodzeniem silnika.

Jeszcze raz proszę o pomoc w tych kilku sprawach:

1. problem z uruchamianiem zimnego silnika - akumulator czy gaźnik

2. straszny jazgot w rozrusznika przy uruchamianiu na akumulatorze motocyklowym

3. nierówna praca nagrzanego silnika, nie można zejść w dół z obrotami

 

Z góry dziękuję i proszę o pomoc

Edytowane przez marcin-ultima107"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...