Skocz do zawartości

marcin-ultima107"

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    hd
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    piaseczno

Metody kontaktu

  • Telefon
    608478097

Osiągnięcia marcin-ultima107"

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. pod koniec tygodnia ruszam z wymianą dysz. Zamówiłem w Custom Chrome dyszę główną 160 i dyszę wolnych obrotów 22,5. Zobaczymy czy przestanie się zalewać. Qurim bardzo cię proszę napisz mi jeszcze raz procedurę przestawienia iglicy. Tzn o ile ząbków przesunąć w którą stronę i przy jakiej pozycji wyjściowej. (fabryczne ustawienie iglicy) oraz odległość pływa od dołu komory pływakowej.
  2. czytałem twój wpis w sprawie dobrania gaźnika do evo 1600cm3. Przeczytałem tam coś ciekawego a propos montażu hsr 42/45 na portkach z gumowym łącznikiem. Czy połączenie gaźnika z łącznikiem gumowym jest zaciskane opaską stalową? Bo ja swój gaźnik tylko wciskam w ten gumowy łącznik
  3. może polecicie jakiś aku varty albo landport (obydwa z allegro) trochę się zraziłem do aku z usa. Odyssey kosztował mnie 800zł może polecicie jakiś aku varty albo landport (obydwa z allegro) trochę się zraziłem do aku z usa. Odyssey kosztował mnie 800zł
  4. ale chyba przy odpalaniu odkręca się manetką a wtedy to podaje chyba dysza główna. A miernik wielofunkcyjny to ten z przełącznikiem 220/12v
  5. generalnie to silnik pracuje zajebiaszczo. Tylko przy każdym uruchamianiu mam stresa czy zapali i czy wystarczy prądu na kręcenie. Na obroty wkręca się super i tak samo szybko schodzi z obrotów. Znalazłem wczoraj w instrukcji regulacji gaźników mikuni że dysza wysokich obrotów standard to 160 a nie 175. Tak do końca to nie wiem ale wydaje mi się że przy uruchamianiu to paliwo podaje dysza główna? A tak jeszcze na koniec to mi się przypomniało a propos akumulatora. Czasami jak pokręcę parę razy to w pewnym momencie rozłącza mi rozrusznik. Nie kręci tylko tak jakby pstrykał bendiks. Natomiast rozrusznik kręci się gdy startuję przyciskiem przy rozruszniku.
  6. witam, jestem pierwszy raz na forum i proszę o pomoc techniczną. Posiadam motocykl z silnikiem Ultima 107" + gaźnik mikuni hsr45. Mam problem z uruchamianiem zimnego silnika. Po wyciągnięciu ssania i podaniu przekręceniu manetką silnik ma duże problemy z uruchomieniem.Kicha,zalewa świece oraz nie spalone paliwo wydostaje się przez odprężniki również nalot na wydechach jest mocno ,,tłusty".Dwa razy zdarzyło się że tak strzelił w gaźnik przy uruchamianiu że aż zawiesił się pływak i lało się paliwo wężykiem przelewowym. Czasami uda się uruchomić za pierwszym bądź drugim razem. Gdy jednaj nie zapali,kręcę rozrusznikiem pomiędzy 5 a 10 razy i pada akumulator (zaczyna strzelać rozrusznik-jakby się sypały zęby. czy to wina słabnącego akumulatora?)W gaźniku posiadam dyszę główna 175 oraz dyszę wolnych obrotów 25. Dodam jeszcze że problem ten nie występuje przy uruchamianiu z kabli z akumulatora samochodowego-małego jak na samochodowy 44Ah (Odpala czasami z pół obrotu, nie strzela, nie kicha, nie zalewa oraz nie strzela rozrusznik, Po prostu manetka w dół start i pracuje) . Ktoś trzy lata temu namówił mnie na zakup akumulatora Odyssey PC 545, że podobno taki świetny-amerykański, niestety oprócz prądów ładowania nic na nim nie pisze, jaką ma pojemność i jaki prąd rozruchu. Może to jednak wina akumulatora a nie dysz i ustawień gaźnika. Inną sprawą ale może powiązaną jest to że gdy silnik jest gorący, nie mogę ustawić wolnych obrotów. W ubiegłym roku na wjeździe na zlot stojąc w kolumnie podkręciłem obroty, ponieważ cały czas mi gasł jakby się zaduszał, pracując przy tym z falującymi obrotami, i tak już zostało do dzisiaj. Obroty silnika w tej chwili to ok. 1200-1300 obr/min. Ktoś w ubiegłym roku na zlocie zwrócił mi nawet uwagę pytając: co nie udało się ustawić wolnych obrotów? Generalnie gdy się wsłuchuję w wydechy to jestem prawie pewien że słyszę jak pierwszy cylinder pracuje szybciej niż drugi jak wykonywał więcej cykli 4-taktu od drugiego cylindra. Zasięgnąłem opinii i dowiedziałem się że w tym silniku są założone ostre wałki rozrządu ANDREWS i zejście poniżej pewnych obrotów może być nie możliwe lub może skończyć się uszkodzeniem silnika. Jeszcze raz proszę o pomoc w tych kilku sprawach: 1. problem z uruchamianiem zimnego silnika - akumulator czy gaźnik 2. straszny jazgot w rozrusznika przy uruchamianiu na akumulatorze motocyklowym 3. nierówna praca nagrzanego silnika, nie można zejść w dół z obrotami Z góry dziękuję i proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...