flstc1340 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Gdyby to tylko silnik świrował na większej prędkości to bym podejrzewał impulsator bo podobno często mają takie objawy. Ale inne rzeczy też wariują.... :banghead: Myślę że jakiś luźny przewód, masa albo któryś bezpiecznik... Tak gdybam, rzuciłem okiem w schemat wczoraj i..odechciało mi się robić. Jakieś pomysły? To prawie tak jakbyś jeździł w jakimś Trójkącie Bermudzkim :icon_biggrin: A tak na serio to zastosowałem się do rady i zalałem ATF`em i....jest super!!!Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Fajno że się podoba. Kolejny przekonany. :icon_biggrin: A ja dziś wziąłem się za Harrego. Ostatnie 2 tyg. walczyłem z japońcami znajomych, dziś się zbulwersowałem i stwierdziłem że jednak Harry potrzebuje obsługi. Pogrzebałem w kablach, wtyczki popsikałem, wyczyściłem, dogiąłem wszystkie konektorki i problemy zniknęły, narazie te z radiem i obrotomierzem. A czy silnik OK to się jutro okaże, musze wyskoczyć za wiochę i przeciągnąć trochę. Przy okazji zmieniłem filtr i olej, MOTUL 10W50. Ciekawe jak to będzie śmigało. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kos. Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Witam, mam pytanko: chciałbym wymienić w Sporcie kierunki na takie z LEDami zamiast tradycyjnych żarówek - czy potrzeba do tego specijalnych przerywaczy? Widziałem kilka rodzajów takowych przerywaczy oglądając kierunki LED. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jar Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Tu masz takie http://www.moto-akcesoria.pl/aluminiowy-kierunkowskaz-led-highsider,p,47121 tylko musisz pamiętac zeby te swiatła dawały odpowiedni duze swiatło Cytuj http://img849.images...01009257741.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kos. Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Zastanawiam się nad kierunkami Kellermanna montowanymi w kierownicy, które to posiadają dodatkowo światło pozycyjne- cena zacna, ale wygląda to ciekawie. Chciałbym zostawić tradycyjne kierunki, a LED-y zamontować dodatkowo, na tył takie http://www.moto-akcesoria.pl/kierunkowskaz-led-micro-1000-df-ze-swiatlem-stopu-i-pozycyjnym-czarny,p,26724 na kierę takie - mam prawie prostą, więc powinno być to widać po zmroku dobrze http://www.moto-akcesoria.pl/swiatlo-pozycyjne-oraz-kierunkowskaz-na-kierownice-bl-1000-czarny-z-jasnym-szklem,p,47075 ale najpierw muszę się uporać z wydechem bo deczko za głośny.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlista Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Zastanawiam się nad kierunkami Kellermanna montowanymi w kierownicy, które to posiadają dodatkowo światło pozycyjne- cena zacna, ale wygląda to ciekawie. Chciałbym zostawić tradycyjne kierunki, a LED-y zamontować dodatkowo, na tył takie http://www.moto-akcesoria.pl/kierunkowskaz-led-micro-1000-df-ze-swiatlem-stopu-i-pozycyjnym-czarny,p,26724 na kierę takie - mam prawie prostą, więc powinno być to widać po zmroku dobrze http://www.moto-akcesoria.pl/swiatlo-pozycyjne-oraz-kierunkowskaz-na-kierownice-bl-1000-czarny-z-jasnym-szklem,p,47075 ale najpierw muszę się uporać z wydechem bo deczko za głośny.pozdr "Cechy produktu: Elegancki design Technologia LED W zestawie wszystkie niezbędne adaptery do zamontowania na dowolnej kierownicy Długi okres żywotności: 50 000 h Dwie mocne diody LED Posiada homologację Bylbym bardzo ostrozny jezeli chodzi o ilosc swiatla produkowanego przez "Dwie mocne diody"Moje dwa lub trzy grosze;Z przodu nie potrzebujesz dodatkowych kierunkowskazow. Potrzebujesz dodatkowe, zwracajace uwage swiatla. Zamiast mocowac cos watpliwego dodatkowo poszerzajacego ci kierownice pomysl o swiatlach typu przeciwmgielne montowane do crash bar ,najlepiej na dole (jezeli masz) lub do przedniego widelca. Da ci to wiecej szerokiego swiatla na droge i bedzie bardziej widoczne dla innych. Pomysl o troche innym kolorze swiatel (oczywiscie legalnym) . Zolte jak kiedys uzywali francuzi lub o kolorze niebieskawym. Badz inny niz wszyscy pozostali na drodze. Z tylu proponowalbym zrobic dodatkowe swiatla na przerywacz (jeszcze raz , nie wiem czy w Polsce to legalne)Tak dlugo jak trzymasz hamulec dodatkowe migaja. Jezeli umiesz zaloz przekaznik tak zeby migaly na przenian.Zdziwisz sie jak daleko za toba beda zatrzymywaly sie samochody Cytuj THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORETHIS IS A FUCKING FASHION SHOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Pomysl o troche innym kolorze swiatel (oczywiscie legalnym) . Zolte jak kiedys uzywali francuzi lub o kolorze niebieskawym. Badz inny niz wszyscy pozostali na drodze. zanim zaczniesz kombinacje z oświetleniem - pomyśl o przepisach, w których przyjdzie im funkcjonować i zapoznaj się z odp. rozporządzeniem. nie jest bowiem u nas dopuszczalne mieszanie dwóch barw światła. poza tym na wypadek zastrzeżeń z tego powodu - lepiej posiadać wiedzę do obrony swojej instalacjijsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlista Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 pomyśl o przepisach, w których przyjdzie im funkcjonować i zapoznaj się z odp. rozporządzeniem. nie jest bowiem u nas dopuszczalne mieszanie dwóch barw światła. jsz jeszuaZaspokuj moja ciekawosc, poniewaz nie mieszkam w Polsce.- Czy przeciwmgielne zawsze musza byc biale?- Jak tlumaczy sie roznice w kolorze halogenow i HID- Co znaczy barwa swiatla? HID-y wystepuja w roznych temperaturach. Jak to jest interpretowane? Dzieki Cytuj THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORETHIS IS A FUCKING FASHION SHOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 jeszuaZaspokuj moja ciekawosc, poniewaz nie mieszkam w Polsce.- Czy przeciwmgielne zawsze musza byc biale?- Jak tlumaczy sie roznice w kolorze halogenow i HID- Co znaczy barwa swiatla? HID-y wystepuja w roznych temperaturach. Jak to jest interpretowane? ad. 1. teraz owszem, ale znalazłem to dopiero po Twoim pytaniu. co zmienia faktu, że od dawna (a przynajmniej odkąd ja pamiętam swój kurs na pj) był zakaz stosowania mieszanych kolorów świateł głównych i dodatkowychad. 2. a po co tłumaczyć? AFAIK przepisy nie ujmują osobno tych źródeł światła pod względem barwy i traktują jako białe (w odróżnieniu od dawnej żółtej selektywnej). jest odpowiednie rozporządzenie, było przytaczane dość niedawno (dział przepisy) w dyskusji o oświetleniu motocyklaad. 3. jeśli mają homologację - nie ma potrzeby interpretować. moja uwaga dotyczyła w zasadzie świateł żółtych, bo o tych pamiętałem, że nie wolno ich montować przy białym głównym. pozostałe po prostu mają być homologowane fakty są takie, że nie żyjemy w germanii czy krainie zegarków, policja ani diagności przeważnie na takie zmiany nie zwracają uwagi. ale chyba na wszelki wypadek lepiej nie być na bakier z przepisami, jeśli można to osiągnąć niewielkim kosztem ;) a propos: dziś w korku wyprzedzał mnie vulcan z dwoma niebieskawymi halogenami, zamontowanymi tuż przy przedniej lampie (po bokach). kompletny bezsens, praktycznie nie było ich widać na jej tle. poprawiały chyba tylko samopoczucie właścicielajsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kos. Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Dzięki za podpowiedzi, dam sobie luz z ledami, zamówiłem tradycyjne "duże" dwustronne kierunki. Niedawno jadąc samochodem mijałem się z motocylkistą -jakiś duży kruzer - z przodu miał chyba HIDa zamontowanego - tak je....ło po oczach (jasny dzień był), że nie sposób było go niezauważyć. Wiadomo jest to niezgodne z przepisami, ale mnie bardziej zastanawia żywotność ksenonu w motocyklu z uwagi na fakt, że większość moto pewnie ma światła załączane po przekręceniu kluczyka = zapalenie palnika w xenonie, następnie rozruch silnika = spadek napięcia prądu, wygaśnięcie xenonu i ponowne zapalenie się. Xenony ponoć nie lubią takich akcji. Tak sobie gdybam; świateł tzw drogowych/długich też pewnie nie ma przy xenonie ( w moto) ino jedne np mijania (mając reflektor na jedną żarówkę).pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 w dziale mechaniki jest co najmniej jedna duża dyskusja o ksenonie w moto, więc możesz rozwiać wątpliwości zapoznając się z jej treściąjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanhelsing Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Pytanie do speców jak dokładnie ustawić ten zapłon.http://allegro.pl/zaplon-elektroniczny-harley-i1553261935.htmlUstawiłem na"oko" ale to jeszcze nie to czasem walnie w gaznik.Gaznik Mikuni HSR42 silnik EVO 1986 rok.O tym ,że jest cecha na wale wiem ale zapłon nie ma diody sygnalizującej iskrę więc trochę błądzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlista Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Pytanie do speców jak dokładnie ustawić ten zapłon.http://allegro.pl/zaplon-elektroniczny-harley-i1553261935.htmlUstawiłem na"oko" ale to jeszcze nie to czasem walnie w gaznik.Gaznik Mikuni HSR42 silnik EVO 1986 rok.O tym ,że jest cecha na wale wiem ale zapłon nie ma diody sygnalizującej iskrę więc trochę błądzę. musisz miec lampe.A tutaj jest instrukcjahttp://www.dynaonline.com/english/instruct/DS6-2.pdf Cytuj THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORETHIS IS A FUCKING FASHION SHOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanhelsing Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Dzięki teraz już to "ogarnę" ,u mnie wszystko bierze się z tego że sam lubię grzebać .Na platynkach miałem go ustawiony idealnie.Wiadomo jednak jak to jest z przerywaczem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Jak to jest z tym ładowaniem w EVO? Zdaje się że mam problem z altkiem. Dziś walczę z kablami, miernikami i wtyczkami. Na aku pokazuje mi max.12,9V. Na pinach altka pokazuje ok.37V. Niby ładuje ale za mało... Miał ktoś z tym do czynienia? Regulator narazie odrzucam, w końcu coś tam ładuje. Badając Ohm z pinów altka vs.masa nie pokazuje mi nieskończoności , a powinno, pokazuje 0.Badając "przejście" miernikiem z piszczałką, piszczy na obu pinach vs.masa. Trafiony alternator? :icon_evil: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.