-
Postów
87 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O flstc1340
- Urodziny 08/04/1976
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Kalisz-Sieradz
Osobiste
-
Motocykl
flstc
-
Płeć
Mężczyzna
Osiągnięcia flstc1340
NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)
0
Reputacja
-
Problemy porady techniczne
flstc1340 odpowiedział(a) na B&TCUSTOMS temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Witam po dłuższej nieobecności:) Mam małe pytanko...wie ktoś jak sprawdzić rzeczywistą pojemność silnika?? mam podejrzenia obecności Big Bore Kit 88ci. Dotyczy evo. Na garach nic znaczącego nie widać. Macie jakiś pomysł??? Pozdrawiam. -
Głośne zawory harley evo
flstc1340 odpowiedział(a) na palik31 temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Zużyte gniazda nie mają wpływu na dźwięk pracy. -
Problemy porady techniczne
flstc1340 odpowiedział(a) na B&TCUSTOMS temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Ja znów z "swoim"... Podkładki dystansowe miałem 2 szt. 0,15 i 0,80. Obie zmasakrowane. Wiecie może gdzie coś takiego kupić? ewentualnie zapodać od czegoś??? Koło wycentrowane....ale nie do końca bo na boki jest o.k. ale góra/dół bije 1,5mm. Koleś gada że podbite i nie da rady lepiej. Da rade tak jeździć?? nie za dużo tego?? -
Problemy porady techniczne
flstc1340 odpowiedział(a) na B&TCUSTOMS temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Właśnie ukrychnął mi się ściągacz, tzn. jedna łapka poszła się j.....ć :( . Kupiłem taki za stówę i myślałem że da rade. Musze to zlecić. -
Problemy porady techniczne
flstc1340 odpowiedział(a) na B&TCUSTOMS temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Kurde właśnie kupiłem Timkeny :(. Problem mam z wybiciem bieżni łożysk. Najpierw zrobię centrowanie a potem będę się bawił w dystansowanie tego wszystkiego. Tak się zastanawiam co za "magik" wymyślił tam ten typ łożysk. -
Problemy porady techniczne
flstc1340 odpowiedział(a) na B&TCUSTOMS temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Dzięki Musze podumać jak się z tym uporać. -
Problemy porady techniczne
flstc1340 odpowiedział(a) na B&TCUSTOMS temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Dzisiaj rozgrzebałem koła (wymiana opon). W jednym okazało się bicie- koło do centrowania. Przy okazji wymiana łożysk, i tutaj trochę mnie zaskoczyło....stożkowe! Między nimi tuleja dystansowa i podkładki 3 szt. różnej grubości pogięte na maxa - znaczy koło miało luz bo to też widać na jednej bieżni. Tutaj rodzi się pytanie: jak to wszystko złożyć do kupy??? metodą prób i błędów??? , czy jest na to jakiś sposób? - chodzi o to aby po skręceniu nie ścisnąć za mocno łożysk lub aby nie mieć za dużego luzu. Po skręceniu trudno wyczuć bo i tarcza zazwyczaj trochę trzyma, i pas ... A gdyby tam zapodać zwykłe łożyska??? -
Problemy porady techniczne
flstc1340 odpowiedział(a) na B&TCUSTOMS temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
"Przyrostu" poziomu oleju (podczas dłuższego postoju) nie wiązał bym w żaden sposób z paliwem ( nieszczelny kranik, wysoki poziom w komorze pływaka i takie tam...) bo to nie silnik z mokrą miską i jeśli nie był odpalany nie ma raczej opcji na to aby paliwo poszło w olej do zbiornika. Jeśli już coś się dzieje z poziomami oleju po dłuższym postoju to "w drugą stronę" i to w softailach - a więc olej lubi spłynąć do skrzyni korbowej i bagnet wskaże "mało" -
no właśnie się obawiałem tego :( muszę zgłębić temat, najlepiej zrobić przymiarkę. Podoba mi się to w tym Deluxie. Niemniej siodło jest na sprzedaż. W USA kosztuje około 450 dol.
-
Zamienię Mustanga -siodło dwuosobowe (jednoczęściowe), stan- prawie nowe, bardzo wygodne, szerokie, na oryginalne od De Luxa z relingiem (dzielone) w stanie bdb. Dla zainteresowanych wyśle fotki. Pozdrawiam. Adam.
-
pas napędowy harley
flstc1340 odpowiedział(a) na nomad-zielony temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
no właśnie...ja mam około 45 tys mil. Wygląda jakby pasek był w oryginale. Właśnie przeglądam Oficial Factory Manual i nic nie ma na temat przebiegu paska. Podane są jedynie przykłady uszkodzeń mechanicznych które wskazują na wymianę. Co do sprawdzenia naciągu to: po środku pasa (między kołami) odciągamy pasek do góry z siłą 4,5 kg i powinien nam się podnieść 9,5-13 mm. Tak się sprawdza naciąg co 4000km. Kurde... nie ma nic o okręcaniu paska o 45 stop. itp... a, w ogóle skąd ten pomysł?? -
pas napędowy harley
flstc1340 odpowiedział(a) na nomad-zielony temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Też mi chodzi temat wymiany paska po głowie. W związku z tym pytanko: czy konieczna jest wymiana kół pasowych (pulleys) wraz z pasem??? czy są jakieś oznaki zużycia kół i dopuszczenia montażu nowego pasa na starych kołach???? Kurna....wymiana takiego kompletu to już trochę drogawo :sad: -
Rekrutacja użytkowników do grupy HD
flstc1340 odpowiedział(a) na qurim temat w Grupa Harley-Davidson
flstc1340 - Heritage Softail `99r., oczywiście na gażniku:) -
Problemy porady techniczne
flstc1340 odpowiedział(a) na B&TCUSTOMS temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Też swego czasu miałem podobne problemy. Lałem różne oleje, regulacje i...dupa. Za namową Kolegów zalałem ATF`em i teraz miodzio:) -
Wyciek oleju spod cylindra w evo
flstc1340 odpowiedział(a) na jazenek temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
...było już coś w tym temacie.