Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

autolinka z Warszawy robi wysyłkowo. Ja płaciłem ok 100 (2 lata temu)- musisz dać oryginalną linkę i napisać o ile ma być przedłużona. Za komplet wyniesie Cię ok 300 zł + przewód cham - polegam Goodridge - różne kolory - ok 150 zł ... i masz ape'a...

PS

wstawiasz 16" czy wyższą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. Wspomniany Elserwis za naprawe chcial ok 3-4 stowek plus koszty przesylki w 2 strony, mnie czesci kosztowaly jakies 25 zl plus browar dla kolegi ktory je przywiozl z Olsztyna plus "dowod wdziecznosci w plynie" dla elektronika, razem zamknelo sie w 100 zl;)

 

Wiadomo ze fma musi pokryc koszty i przyniesc zysk wlascicielowi - 400 zl to dalej niewiele porownujac z cena nowego modulu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głupie pytanko :biggrin: :

 

Średnica iglicy wiele różni się od średnicy tulejki (rozpylacza) w który wchodzi? Czy raczej powinna zamykać ów rozpylacz? Bo mnie się wydaje że raczej powinna "zamykać" rozpylacz lub prawie zamykać. A w moim CV mógłbym wcisnąć jeszcze ze 2 iglice w rozpylacz, taką ma średnicę. I to może być moim lekarstwem na spalanie 16L w mieście. Tracę już cierpliwość, na przestrzeni tego sezonu próbowałem już wszelkie kombinacje ustawień poziom-skład-wysokość iglicy i zawsze to samo. Różnice były tylko w pracy silnika. :banghead:

 

Chcę rozkminić temat gaźnika przed zimą, zanim zacznę grzebać w silniku głębiej. Chyba kupię jakiś używany gaźnik bo z tym już nie mam pomysłów.

 

 

I jak to jest z ciśnieniem sprężania dla EVO? Clymer podaje że 90psi jest nominalne, co wydaje mi się śmieszne bo to jest ok.6.2 bar a w swoim zajechanym EVO mam 8 bar. :banghead:

 

Z kolei nightrider.com podaje że mniej niz 115psi (7.9bar) to "Poor low speed performance, poor throttle response, hard starting. Compression Ratio and Cam not matched or worn rings, valves."

 

I komu wierzyć? :banghead:

 

 

PS. Harlista - dzięki za poradę nt.luzu linki sprzęgła. Poluźniłem swoją ostatnio i teraz wiele lepiej zapina się biegi. Myślałem że tylko w japońcach książkowy luz dźwigni powoduje klejenie się skrzyni. A w HD też tak jest. Luźniejsza linka = lepsza praca skrzyni biegów. :biggrin: Luz mam ok.1/5 skoku dźwigni teraz. Jestem uczulony na klejenie się skrzyni biegów. Na kurierce kilka razy miałem zakwasy w lewej łydce od całodniowego shiftowania biegów.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno masz wytarty rozpylacz i iglice, pewnie tez rozkalibrowane dysze, sprawdz tez szczelnosc przepustnicy plaskiej. Ja bym na twoim miejscu pokombinowal z jakims gaznikiem podcisnieniowym od japonii, poszukaj czegos duzej srednicy (w evo masz chyba 42?), zrob przejsciowke do portek i zobacz jak bedzie jezdzil.

A co do cisnienia to moze masz jakies akcesoryjne tloki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autolinka z Warszawy robi wysyłkowo. Ja płaciłem ok 100 (2 lata temu)- musisz dać oryginalną linkę i napisać o ile ma być przedłużona. Za komplet wyniesie Cię ok 300 zł + przewód cham - polegam Goodridge - różne kolory - ok 150 zł ... i masz ape'a...

PS

wstawiasz 16" czy wyższą?

 

:notworthy: ,

nie wiem jaka jest wysokość kiery :icon_eek: - kupiłpem na bajzlu w Łodzi.

zrobię zdjęcie i zamieszczę.

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno masz wytarty rozpylacz i iglice, pewnie tez rozkalibrowane dysze, sprawdz tez szczelnosc przepustnicy plaskiej. Ja bym na twoim miejscu pokombinowal z jakims gaznikiem podcisnieniowym od japonii,

 

Ano, rozpylacz pewnie jest wyrobiony. Trzeba by kupić zestaw naprawczy albo po prostu cały gaźnik z jakiegoś w miarę świeżego motocykla. I ja bym nie kombinował z gaźnikiem od "japonii". Kup oryginalny CV 40 - są dobre i tanie (w porównaniu do HSR 42 itp. :icon_mrgreen: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mhm. Podejrzewałem wytarty rozpylacz ale otwór jest idealnie okrągły. Podczas pracy na wolnych obrotach chlapie stamtąd paliwem bo iglica się trzęsie mocno. Ostatnio czaiłem się na używany CV40 z Twin Cama bodajże 2002r ale odpuściłem sobie narazie bo cena niezbyt atrakcyjna. :banghead: Rozmyślam nad gaźnikiem SV z angielskiego samochodu, podobno git się sprawują, łatwo regulują i ogólnie są wporzo. :biggrin: Ludzie sobie chwalą te gaźniki, bodajże z Morrisa czy Rovera.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głupie pytanko :biggrin: :

 

Chcę rozkminić temat gaźnika przed zimą, zanim zacznę grzebać w silniku głębiej. Chyba kupię jakiś używany gaźnik bo z tym już nie mam pomysłów.

 

 

Po co bedziesz kupowal, jeden uzywany juz masz.

Z kazdym innym gaznikiem, nowym czy uzywanym mozesz miec ten sam klopot.

A jakikolwiek gaznik z "japonii" to juz poroniony pomysl

 

MOJE 3 GROSZE

U dealera dowiedz sie jakie dysze i iglica instalowane byly originalnie w twoim gazniku

Kup nowe dysze + 2 wieksze "pilot jet" i 2-3 "main jet" i nowa igle

Zaloz "originalne" dysze i igle

Wyreguluj poziom paliwa (plywak) do fabrycznego poziomu

Wydrukuj ktoras z instrukcji regulacju, przeczytaj kilka razy i zacznij krok po kroku regulowac

Poniewaz nie masz hamowni zajmie ci to troche czasu

Sprawdz czy nie ciagnie gdzies "falszywego powietrza"

UZBROJ SIE W CIERPLIWOSC - ZMIENIAJ PO JEDNYM PARAMETRZE

 

 

http://www.factorypro.com/tech/carbtun.html

http://www.oregonvintage.com/CVCarbTuning.pdf

http://www.harley-performance.com/harley-d...carburetor.html

 

Powodzenia

 

 

 

THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORE

THIS IS A FUCKING FASHION SHOW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem polega na tym że w moim roczniku nie powinno w ogóle być gaźnika CVK40 tylko ten stary typu "motylek" czyli Tillotson/Bendix czy jakiś taki. No ale mam Keihin CVK40. Wg.dysz sądzę że pochodzi z rocznika `94 dla większości stanów USA.

 

Sposób strojenia gaźnika mam już obcykany.wg. strony JPCycles. :biggrin:

 

 

UZBROJ SIE W CIERPLIWOSC

 

Można gdzieś to kupić? :icon_mrgreen: Z cierpliwością u mnie kiepsko, pierwszy raz-drugi raz-młotek. :biggrin:

 

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem polega na tym że w moim roczniku nie powinno w ogóle być gaźnika CVK40 tylko ten stary typu "motylek" czyli Tillotson/Bendix czy jakiś taki. No ale mam Keihin CVK40. Wg.dysz sądzę że pochodzi z rocznika `94 dla większości stanów USA.

 

Sposób strojenia gaźnika mam już obcykany.wg. strony JPCycles. :biggrin:

Można gdzieś to kupić? :icon_mrgreen: Z cierpliwością u mnie kiepsko, pierwszy raz-drugi raz-młotek. :biggrin:

 

OK

W 1994 EVO mial w dalszym ciagu 88"

Dowiedz sie jakie dysze mial pierwszy CVk40 zastosowany w Electrze

I zacznij od tego

 

Jezeli jednak twoj silnik ma ma wprowadzone jakies zmiany o ktorych ty nie wiesz : walki rozrzadu to "factory" dysze beda niewlasciwe, ale musisz od czegos zaczac

 

Najtrudniej jest regulowac cos co jest kompletnie rozregulowane

 

PS.

Na jakiej podstawie twierdzisz ze gaznik pochodzi z rocznika '94

W sumie to nie masz zadnej pewnosci ile twoja Electra chodzila na tym gazniku

a nie zostal on zalozony np 5 min przed sprzedaza

Gdzie na stronie JPCycle pisza o regulacji gaznikow - nie wiedzialem o tym

Edytowane przez Harlista

THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORE

THIS IS A FUCKING FASHION SHOW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakikolwiek gaznik z "japonii" to juz poroniony pomysl

Dlaczego? Mozna tanio wyrwac taki gaznik na probe, co szkodzi potestowac? nie uda sie to nie ale ja bym na jego miejscu sprobowal.

Kupic nowy za pare grubych stowek zawsze zdazy, ja z modulem tak samo robilem ostatnio-jakby nie udalo sie naprawic to bym musial plakac i placic, a ze udalo sie naprawic moj to nie dosc ze mam tanio zrobiony to jeszcze mam obcykany na przyszlosc (odpukac) gdyby znowu cos sie z nim stalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego? Mozna tanio wyrwac taki gaznik na probe, co szkodzi potestowac? nie uda sie to nie ale ja bym na jego miejscu sprobowal.

Kupic nowy za pare grubych stowek zawsze zdazy, ja z modulem tak samo robilem ostatnio-jakby nie udalo sie naprawic to bym musial plakac i placic, a ze udalo sie naprawic moj to nie dosc ze mam tanio zrobiony to jeszcze mam obcykany na przyszlosc (odpukac) gdyby znowu cos sie z nim stalo

 

Jeszcze tańszy będzie gaźnik od Poloneza :icon_mrgreen: No ch*j kombinować jak można sprawę załatwić niewielkim kosztem i mieć gaźnik oryginalny (czyt. wspominany wcześniej zestaw naprawczy). Kupi gaźnik od innego moto, będzie trzeba dorobić kolektor ssący. Pasowało by mieć gaźnik z pompką przyśpieszającą, kupi używany okaże się, że jest tak samo rozwalony jak ten co ma i w dodatku wymaga przeróbek aby go zamontować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harlista - wnioskuję że gaźnik mam od `94 lub późniejszego bo dopiero w tych rocznikach były dysze takie jakie mam czyli 175/42. Oczywiście gaźnik może być od każdego innego rocznika ale tak sobie "wirtualnie" przyjąłem że to `94 lub późniejszy. Rocznik i tak nie ma znaczenia bo gaźnik mam rozdymany jak tirówka. :biggrin: Idąc po nitce do kłębka czyli do pierwszych FLH z gaźnikiem CVK40 to jest rocznik 1991, z dyszami 185/45 (49 state). Swego czasu wiosną kombinowałem z tymczasowym kastrowaniem gaźnika, ale nie miałem odpowiednich dysz. Największą jaką wykopałem u siebie w garażu była 110. Włożyłem ją, przestawiłem poziom, iglicę i moto chodziło ale jak dałem w palnik to pow.3k RPM dławił się. Złożyłem na poprzednich dyszach i tak latałem sezon nie myśląc o grzebaniu w gaźniku. Teraz idzie zima i muszę pomyśleć co robić.

 

 

No i pomyliło mi się z tymi JPCycles. Chodziło mnie o http://www.johnsmotorcycleparts.com/articles-index.htm :biggrin:

 

Cyborg i Pompka dobrze piszą. Mógłbym założyć inny gaźnik, pod warunkiem że miałbym margines finansowy na zakup a jeśli coś będzie nie tak to po prostu rzucić ten gaźnik od japonii w kąt i zapomnieć. No ale marginesu nie mam bo Electra wiele się domaga tej zimy więc z gaźnikiem mam przysłowiowy jeden strzał. Albo kupić zdrową używkę albo zestaw do regeneracji i po którejś z tych operacji moto musi śmigać tak jakbym sobie życzył. Mam dużo grzebania w silniku (zawory) może też szlif ale to się okaże jak zdejmę głowice dopiero. Tapicerka, zamki kufrów, poprawki lakieru, oleje, płyny, hamulce, polerki, chromu trochę, naprawa radia lub wymiana itd. Spora sumka się uzbiera. Oczywiście chętnie bym pogrzebał z innym gaźnikiem, jeśli bym miał ów zapas gotówki na taką zabawę. Lubię kombinować z gaźnikami no ale tym razem nie mogę sobie pozwolić. Na alle wisi używany CVK40 z Twin Cama 2002r. za 450PLN. Wcześniej był za 4 stówki, nie sprzedał się więc gość podwyższył cenę. :banghead: A takiemu pajacowi nie dam zarobić. W sumie to zdrowy CVK można kupić za wiele niższą cenę więc poczekam jeszcze trochę, znajdzie się inny. :biggrin:

 

 

Nie wiem co mam pogrzebane w silniku tak naprawdę. Wyższe tłoki? Wątpię. No chyba że na wyższych tłokach EVO ma tak chójowy performance, to nie chcę w ogóle wiedzieć jak jeździ na fabrycznych. :biggrin: Przesiądę się na japońską 250-tkę, będę szybszy. :icon_mrgreen: Jakbym miał okazję porównać podobną FLHT na EVO to miałbym jakiś punkt odniesienia, wiedziałbym czy moja jest taka zajechana czy EVO na prawdę są takie mułowate. Bo ja osobiście odnoszę wrażenie jakby połowa koni dawno zdechła w tym silniku. :biggrin: Boję się przekraczać 70mph bo silnik wyskoczy z ramy. Sam performance nie przeszkadzałby mi gdyby Elka chlała te 5-7L/100km. No ale chleje w zakresie 12-16 litrów obecnie więc darmozjada nie będę karmił. Wkrótce odstawiam ją do kanciapy i rozgrzebuję co by wczesną wiosną uderzyć w asfalt. :buttrock: Jak se pomyślę ile kasy poszło na przepał paliwa w tym sezonie to mnie krew zalewa, miałbym za to wszystkie części jakie potrzebuję do reanimacji. :banghead:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zna ktoś z bliska korbowody EVO BT? Dziś zdjąłem górę silnika no i widzę że korba ma jakby krzywiznę, wygina się do przodu. Na fotkach w sieci widać jakieś krzywizny na korbie ale trudno znaleźć wyraźne foto.

Niech ktoś mi powie że to ma tak być. Żadnych śladów krzywej korby nie ma w silniku, na cylindrze, tłoku. A tłok też podchodzi równo do krawędzi cylindra, tak jak drugi tłok.

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3120d0a62f41b64c.html

 

Powiedzcie mi że to ma tak być. Że wszystko jest ok. Bo już powoli wpadam w histerię... :icon_evil:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...