Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

Mhm. No tam też podjadę jak będziemy lecieć po towar. Fajnie jak będzie co potrzebuję bo łapki swędzą do składania już. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak Twój gaźnik zreanimowałeś stary czy kupiłeś inny?

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz czekam na gaźnik z Alle. Zima odpuści to trzeba będzie zacząć grzebać.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zima odpuści to maszynka powinna być gotowa.Później to Ci czasu braknie.Inni będą latać a Ty będziesz grzebać w garażu. :banghead:

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w garażu ma zimniej niż na zewnątrz. :icon_evil: Zima odpuści czyli temp. uderzy trochę ponad 0*C. Na pierwsze dni wiosny mam SHL-kę do jazdy, zanim złożę HD.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Post pod postem bo będzie to nietypowy post, czyli na temat akurat. :biggrin:

 

 

Zna ktoś rozmiar/oznaczenie nasadki do śrub głowicy w EVO? :notworthy:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukasz jednej nasadki?Nie lepiej kupić sobie komplet,na pewno się przyda.Jeśli są takie same jak w TC to mogę Ci jutro podać.Ostatnio kupiłem taki komplet nasadek http://moto.allegro.pl/item916095439_klucz...g_tony_3_8.html .

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie stać mnie na takie wydatki. :icon_evil: Dlatego szukam pojedynczych nasadek żeby poskładać moto w całość zanim pogubię części. :banghead:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gurim w TC do śrub głowicy potrzebna jest nasadka dwunastokątna 1/2 cala.Może w EVO jest to samo ale nie miałem żadnego po ręką.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki wielki. :notworthy: Myślę że to samo w EVO będzie, ale jeszcze poszperam w sieci co i jak dokładnie. Garaż mam daleko więc śrub pod ręką też nie mam, żeby zmierzyć. :banghead:

 

:notworthy:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak trzeba to Ci mogę wysłać klucze ,to sobie pokręcisz co potrzeba.Lepiej mieć komplet niż jedną nasadkę.Nigdy nie wiesz co Ci będzie potrzebne.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za chęć pomocy. :notworthy: Jakbym był w potrzebie to się odezwę. Narazie upolowałem git nasadkę na ebay.uk a że w UK zostawiłem parę groszy na koncie w banku to tam kupię i braciak mi przywiezie pod koniec lutego. :biggrin: Miałem wyznaczony budżet na reanimację Harrego a że gaźnik musiałem kupić i kilka nieplanowanych elementów (linki, łożyska kół, naprawa radia ) to tak wyszło. Dałbym radę jeśli bym poczekał do późnego kwietnia, no ale w kwietniu znajomy ślubuje i muszę tam być na moto.

 

 

Tak przy okazji porada techniczna z mojej strony. :biggrin: Kiedyś była dyskusja nt. płynów hamulcowych DOT5 i zwykłych że nie można ich mieszać. Bo nie można. :icon_mrgreen: Ale kilku z Nas z powodu trudno dostępnego DOT5 postanowiło wypłukać układ, przedmuchać i zalać zwykły płyn hamulcowy i to działało. Ja też tak zrobiłem w przednim układzie. Wszystko było git, hamulec 2 lata nie sprawiał kłopotu itd. Niedawno w gazecie customowej wyczytałem ze można zalać zwykły płyn pod warunkiem że wymienimy wszystkie gumowe elementy układu które wcześniej miały kontakt z DOT5 bo guma która miała z nim kontakt nie może zetknąć się z innymi płynami. Myślę że to jakaś bajka jest bo od 2 lat latam na zwykłym płynie. Ale tej zimy rozebrałem przedni hamulec i ......nie ma w nim płynu w ogóle. Tego płynu co zalałem 2 lata temu i działał. Natomiast w zbiorniczku są czarne gluty z prawdopodobnie rozpuszczonej gumy uszczelek itp. Hamulec zachowywał się przez ten czas wzorowo. Tak wzorowo że nawet nie zaglądałem do niego bo nie odczuwałem najmniejszej potrzeby. Dodam tyle że z tych 2 lat przez ponad rok moto stało nieużywane. Od stycznia 09 jeździłem aż do października i wszystko było OK. A płynu nie ma. Zbadałem cały układ, nie ma najmniejszych wycieków, śladów płynu, nic nigdzie się nie poci, nie brudzi. A płynu nie ma. Zniknął cały zbiorniczek płynu, jak go otworzyłem to były tylko jakieś ochłapy płynu na dnie. Się zdziwiłem i wystraszyłem bo byłem krok od nieszczęścia. Używam przedniego hamulca w 95% jazdy, tylny dotykam tylko gdy zawracam "na raz" czy kręcę ósemki na placu manewrowym. Uff..... Dziwna sprawa.

 

Tak więc, jeśli ktoś z was ma zwykły płyn wlany zamiast DOT5 to radzę regularnie sprawdzać jego stan w zbiorniczku.

 

 

 

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyn DOT 5 stosowany jest w turingach do 2004.Mój jest właśnie z 2004 i jest zalany tym płynem.Znalazłem gdzieś na Allegro taki płyn,ale kosztuje dużo drożej niż DOT 4,.czy też syntetyczny DOT 5.1. http://moto.allegro.pl/item916314487_plyn_...t_5_harley.html .

Edytowane przez piter 1600

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, na Allegro jest od dawna, ale cena też niemała za taką buteleczkę. A 250ml nie zawszy styknie na zalanie i odpowietrzenie obu układów. Kiedyś zamówiłem DOT5 w lokalnym sklepie samochodowym, kilka razy gościowi powtarzałem że ma być DOT5 a nie żaden inny/zamiennik/coś podobnego. DOT5 i koniec! Gość mówi że OK, zaliczka i mam wrócić jutro po ten płyn to już będzie. Poszedłem następnego dnia i.....kolejna butelka DOT5.1 trafiła do mojej kolekcji. :banghead:

 

MałyHD od dawna ma w ofercie DOT5, ze 2 lata temu już się czaiłem na ten płyn. Wtedy był kilka PLN tańszy tylko. Normalnie olej RevTech biorę od niego, i filtr. W sumie nie wiem czemu pierwszym razem kupiłem chromowany filtr skoro i tak jest ukryty pod motocyklem. :banghead: Chrom jest git pod względem że widać na nim ewentualnie nieszczelności/wycieki z połączenia jeśli filtr nie jest dobrze zamocowany. W Electrze jak przypłynęła ze Stanów filtr miałem tak mocno przykręcony że zwykły klucz taśmowy zerwałem za pierwszym podejściem. Dopiero łańcuchowy dał radę, chociaż miejsca mało na manewry tam jest i trzeba trochę walczyć z odkręcaniem.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...