Greedo Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Wlewanie benzyny to chuy, kup samostart i natryskaj tego w gardziele od strony airboxu. Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Kompresja bez płynu chłodzącego wynosi 10.5, 11, 10 i 11.5 bara, czyli na 1 i 2 cylindrze (tych co nie pracują) jest minimalnie mniejsza niż przy pomiarze z płynem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale przed obydwoma pomiarami wykręciliśmy wszystkie świece. Ponadto jeden kolega zasugerował że bąbelki o których pisałem w pierwszym poście mogą być spowodowane niedomykającymi się zaworami. W związku z powyższym postanowiliśmy ściągnąć głowicę. Jak będę wiedział coś więcej to napiszę. P.S. Samostartu użyję jak uda mi się go tutaj znaleźć. Ktoś wie jak się na to mówi po angielsku? :) Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 użyj plaku lub cokolwiek typu kokpit (nie zapala sie tak gwałtownie jak samostart) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Kompresja bez płynu chłodzącego wynosi 10.5, 11, 10 i 11.5 bara, czyli na 1 i 2 cylindrze (tych co nie pracują) jest minimalnie mniejsza niż przy pomiarze z płynem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale przed obydwoma pomiarami wykręciliśmy wszystkie świece. Ponadto jeden kolega zasugerował że bąbelki o których pisałem w pierwszym poście mogą być spowodowane niedomykającymi się zaworami. W związku z powyższym postanowiliśmy ściągnąć głowicę. Jak będę wiedział coś więcej to napiszę. P.S. Samostartu użyję jak uda mi się go tutaj znaleźć. Ktoś wie jak się na to mówi po angielsku? :) Starting fluid. Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Lime82, gdybys mial nieszczelne zawory na tyle zeby te 2 cylindry przestaly pracowac to bys nie uzyskal takich cisnien przy pomiarach kompresji. Skup sie na gaznikach bo przy takich cisnieniach ten silnik musi pracowac jesli rozrzad faktycznie nie przeskoczyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Lime82, gdybys mial nieszczelne zawory na tyle zeby te 2 cylindry przestaly pracowac to bys nie uzyskal takich cisnien przy pomiarach kompresji. Skup sie na gaznikach bo przy takich cisnieniach ten silnik musi pracowac jesli rozrzad faktycznie nie przeskoczyl Jeśli uszczelniacze zaworowe minimalnie puszczają to może zarzucać świece olejem i nie będzie chodzić. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
typeR Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Jeśli uszczelniacze zaworowe minimalnie puszczają to może zarzucać świece olejem i nie będzie chodzić. A świece są uwalone olejem? http://lolcats.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Świece po wykręceniu są zawsze czarne i mokre ale ciężko mi jednoznacznie stwierdzić czy to olej czy benzyna czy jedno z drugim. Jutro zrobię fotki to sami ocenicie. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Jeśli uszczelniacze zaworowe minimalnie puszczają to może zarzucać świece olejem i nie będzie chodzić. Nie, wowczas podymi po odpaleniu, wypali olej znad tlokow i dalej chodzi normalnie ( i nie dymi ) Gdy uszczelniacze prowadnic siada calkowicie, oraz jest luz na prowdnicach bedzie dymil przy schodzeniu z obrotow, ale dalej rowno i normalnie pracowal. To co innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Jeśli uszczelniacze zaworowe minimalnie puszczają to może zarzucać świece olejem i nie będzie chodzić. Teraz to pojechales po calosci.. Znasz moze serie Suzuki GS czterocylindrowe? Byl np taki mogel GS 550, nie mial prowadnic zaworowych tylko zawory bezposrednio w otworach wykonanych w aluminiowej glowicy, moj bral podczas ostrego krecenia nawet ponad 2 litry oleju wlasnie przez te prowadnice a oprocz tego pracowal prawidlowo, mial iezlego kopa i zapalal bez problemow. Mylisz zupelnie szczelnosc zaworow z szczelnoscia uszczelniaczy zaworowych, z reszta widac ze w mechanice motocyklowej jestes laikiem bo motocykl starasz sie przez ponad tydzien naprawic poprzez pisanie na forum zamiast podciagnac rekawy i sie za niego wziac porzadnie. Jak ci juz mowilem wczesniej zajmij sie gaznikami bo wszystkie objawy wskazuja na nie (chyba ze jednak rozrzad nie jest na swoim miejscu a nie potrafisz tego sprawdzic) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Cyborg78, dziękuję za wskazówki jakich mi udzieliłeś w tym temacie, ale osobiste wycieczki możesz sobie darować. Może i jestem laikiem, gdybym nie był to pewnie bym nie zakładał tego tematu, ale nie zarzucaj mi że nic nie robię poza klepaniem w klawiaturę. Już od ponad tygodnia razem z kolegą który jest mechanikiem samochodowym, niestety z motocyklami nie miał wcześniej styczności, CODZIENNIE klęczymy przy tym motocyklu próbując ustalić dlaczego nie działa. Chłopak przyjeżdża do mnie prosto z pracy i pomaga mi aż do zmroku, i wk***wia się bo sprawdziliśmy już prawie wszystko (poza rozbiórką silnika) i dalej nie możemy ustalić przyczyny. Gaźniki były wyjęte, rozebrane i wyczyszczone, wziął je nawet do pracy i przedmuchał sprężonym powietrzem. Rozrząd sprawdziliśmy na znakach zgodnie z serwisówką i wszystko się zgadza. I to tyle co mam Ci do powiedzenia. Będę wdzięczny jeśli nie będziesz się już udzielał w tym temacie bo mam wystarczająco dużo powodów do denerwowania się. Pozdrawiam Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 A ja bede sie udzielal. Ok, moze troche za ostro odpisalem ale przegiales z ta teoria o uszczelniaczach. Niewazne. Zostawmy sprzeczki Przedmuchanie gaznikow to nie wszystko, jak kolega nigdy nie czyscil i nie regulowal gaznikow motocyklowych to moze faktycznie podmiencie gazniki z innej cbrki? Probowaliscie odpalic samostartem czy innym latwopalnym sprayem? Oczywiscie swiece podmienialiscie? Bo te z tych 2 garnkow ktore nie chodza moga sie nadawac do smietnika. Jesli silnik obraca sie bez nadmiernych oporow, nie slychac stukania i jest kompresja to nie ma sensu go otwierac bo nic tam nie zobaczysz. Probujcie te gazniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 A ja bede sie udzielal. Ok, moze troche za ostro odpisalem ale przegiales z ta teoria o uszczelniaczach. Niewazne. Zostawmy sprzeczki Przedmuchanie gaznikow to nie wszystko, jak kolega nigdy nie czyscil i nie regulowal gaznikow motocyklowych to moze faktycznie podmiencie gazniki z innej cbrki? Probowaliscie odpalic samostartem czy innym latwopalnym sprayem? Oczywiscie swiece podmienialiscie? Bo te z tych 2 garnkow ktore nie chodza moga sie nadawac do smietnika. Jesli silnik obraca sie bez nadmiernych oporow, nie slychac stukania i jest kompresja to nie ma sensu go otwierac bo nic tam nie zobaczysz. Probujcie te gazniki Moim zdaniem kolega ma rację, i zastanawiam się co mogło się stać z tymi gaźnikami. może od wstrząsu uszkodziły się ruchome elementy? pływaki, membrany. Ciekawy wątek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Lime - kompresje masz dobra, iskre rozumiem ze sprawdzales, wymieniales swiece? Jesli masz mozliwosc to podmien te gazniki. Jesli zawsze miales czarne swiece to znaczy ze miales za bogata mieszanke. No i najwazniejsze - nie denerwuj sie tak. Jeszcze wczoraj zjadalem palce bo zjechalem gwint w bloku glowicy, czyli cos niby nie do odratowania... A dzisiaj zrobilem 140km na nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Spoko, ja do nikogo nie żywię urazy :flesje: Moto już jeździ ale nie napiszę co się stało bo wstyd się przyznać. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi