nowytzrdt Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 ale niewielka róznica między 250 4T czy 250 2T??Bo piszesz że huska 250 podobnie a jak ten SXF?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Gawron: zapłon z lc4 98 raczej daje iskrę co obrót wału, nie co dwa. Silnik rozbierałem X razy i nie znalazłem magicznego urządzenia, od ktorego moduł dowiadywałby się, czy to właściwe GMP. Chyba, że zgubiłem jakiś przełącznik parzyste/nieparzyste :icon_biggrin: W ogóle, jest możliwe, żeby dwusuw odpalił na co drugim zapłonie :D? Nie nie sprawa się już w ogóle wyjaśniła. Iskra jest tak czy siak co obrót wału. Problem polega na tym ze ten jego zapłon od 4t nie jest w stanie "obsłużyć" najwyższych obrotów do jakich 2t powinno się zakręcić i jest efekt jak odcięcie zapłonu. A to że motor dymił, ciężko palił itp to była wina tylko świecy. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 ale niewielka róznica między 250 4T czy 250 2T??Bo piszesz że huska 250 podobnie a jak ten SXF?? Nie.Nie tak jak SXF.Osobiście Huśk-ą lepiej się jeździ od SXF(przynajmniej po torze). Odczucie miałem takie,gdybym pojeździł trochę sxf pewnie szybko poszlaby w nie pamięć,2T ma lepszy temperament,jest narwana. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 no ale to równie dobrze mogłeś porównywać 125 2t do swoje ćwiartki 2t. Wiadomo ze 250 będzie mocniejsza. Porównanie do swojego sprzęta miał byś dopiero z jakąś 450 4t. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Myślę ze prędzej z 400 exc ma zbliżone koniki 48. Jeździłem przeważnie w 4t powyżej 400 teraz śmigam 250 2t i wszystko to kwestia przyzwyczajenia.Trwało to z 2 miechy zanim rozgryzłem walory 2t.Teraz jeździ mi się świetnie. Ostatnio wsiadłem chwilkę na 400 exc z 2008 i pomyślałem że lepiej się jeździ na 250 t a jeszcze rok temu zaklinałbym się że jest inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 (edytowane) Hej, co lepsze do endurowania: exc 200 czy 250 sx i dlaczego? A moze honda cr 250? Czy 250sx z 2000r ma ten sam silnik co 98r? Czy warto dokładać jakies 2k zeby dostac 200exc z USD z przodu? Czy jest istotna róznica w spalaniu miedzy 200 a 250? Edytowane 6 Lutego 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Hej, co lepsze do endurowania: exc 200 czy 250 sx i dlaczego? A moze honda cr 250? Czy 250sx z 2000r ma ten sam silnik co 98r? Czy warto dokładać jakies 2k zeby dostac 200exc z USD z przodu? Czy jest istotna róznica w spalaniu miedzy 200 a 250? Jak dla mnie EXC200 jest lepsze, inne przełożenia skrzyni, mniejsze spalanie, całkiem fajny dół, masa podobna, a co do zawiasu to tak warto. Obecnie po sprzedaży 520stki "testuję" :icon_mrgreen: EXC200 mojego brata i wiecie co? coraz bardziej mi się ten "śmierdziel" :wink: podoba, po prostu rower z silnikiem jak nie wyjedziesz to weźmiesz pod pachę i wynieśiesz :icon_mrgreen: . A wracając do spalania to można się naczytać sporo opinni o kosmicznym apetycie tych maszyn ale nie ma dramatu, porównująć do 520stki wychodzi podobnie około 6-7L na setkę. Oj coś czuję że jak zaliczę jeszcze kilka wypadów na "rowerze" EXC200 to będą nici z EXC530 :buttrock: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 (edytowane) A nie brakuje mocy? Lubie przelatywac na gumie przez kałuze, ale XL muszę mocno poprosic zeby na 3ce podniesc przód, w napewno 250 nie ma z tym problemu, a 200? Edytowane 8 Lutego 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Czy jest istotna róznica w spalaniu miedzy 200 a 250? exc 250 rocznik 95 na żeliwnej tuleji(tulejowany+tłok wossnera), palił przy użytkowaniu 70% las, 20% tor mx, 10% dojazdy po czarnym średnio 9/100km, w sumie tyle co moja crm125 przy bardzo agresywnym pałowaniu :D ale tylko z jednym egzemplarzem miałem doczynienia może nowsze palą mniej, czytając fora wygląda że powinien mniej palić, no ale pisze jak było.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 A nie brakuje mocy? Lubie przelatywac na gumie przez kałuze, ale XL muszę mocno poprosic zeby na 3ce podniesc przód, w napewno 250 nie ma z tym problemu, a 200? Nie, nie ma :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 A wracając do spalania to można się naczytać sporo opinni o kosmicznym apetycie tych maszyn ale nie ma dramatu, porównująć do 520stki wychodzi podobnie około 6-7L na setkę. 6-7 litrów?? Chyba jak pyrkałeś sobie po lesie :) Kumpel na żwirce w 3 godziny opróżniał bak. Na 100 km wychodziło mniej więcej 11-12 litrów. Swoją drogą 520'tka też coś mało ci pali:D No ale wiadomo, wszystko od jazdy zależy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 (edytowane) Kurde, 9l/100 to moja XL czasami wciągnie, a na żwirowni pewnie więcej...U mnie chłopaki do 250 na niedzielny wypad leją pod korek+butelki z wahą, a rzadko przekraczamy 100km. Pewnie wszystko zalezy od stylu jazdy. Panowie, a czym róznią się np. roczniki sx250 z 98 a 2001? Edytowane 8 Lutego 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 6-7 litrów?? Chyba jak pyrkałeś sobie po lesie :) Kumpel na żwirce w 3 godziny opróżniał bak. Na 100 km wychodziło mniej więcej 11-12 litrów. Swoją drogą 520'tka też coś mało ci pali:D No ale wiadomo, wszystko od jazdy zależy. Tiaaaa pyrkałem a w połowie trasy zapakowałem moto do plecaka i dalej pieszo :lalag: , to że da się poróżnić w trzy godziny zbiornik to żadna nowina ja piszę o jeździe enduro (jazda przełajowa z duża ilością podjazdów i techniczych odcinków powalone drzewa itp. trochę toru) a nie o pałowaniu nonstop przez trzy godziny na max. kręcąć bączki jak pajac na jakieś "żwirce" albo o wpi******niu się w bagno i wycie jak wilk do księżyca nie mogąc się wygramolić co ma na celu chyba tylko zagotowanie moto. i uj***nie się po pachy, sporty typu "żwirka" czy bagienko nie są w moim stylu niczego nie uczą i moim zdanie są stratą czasu ,EOM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 No z tym spalaniem to Ghollum trochę przesadziłeś. Chyba że masz mniejsze dysze założone w gaźniku co nie wróży dobrze silnikowi na dłuższą mete. W terenie jaki podałeś uważam że jest niemożliwe takie spalanie w 2t. Cały poprzedni sezon przelatałem dwusuwem ktm 250 i nigdy nawet jak bardzo chciałem to te 9.5l nie starczyło na 100km. Nasze crosscountry w siedlęcinie(2 godz.) na 530 exc bez tankowania przejeżdżam bez włączania rezerwy, dwusuwem nie było bata żeby się nie zatankować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 mnie wychodziło ćwiarą 1l/10km , w żwirowni x2 Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.