nowytzrdt Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 nie oceniam źle bo rozkładałem go jak tylko kupiłem jest faktycznie na dotarciu jednak po rozłozeniu odrazu zauwazyłem że kanały w tuleji nie zgrywają jest idealnie z tymi w cylindrze :/:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 (edytowane) To z kolei u mojego kumpla po zdjęciu baku i lewego dekla ukazał nam się zupełnie nie oryginalny zapłon. W sensie KTMa ale od LC4 :icon_rolleyes: Wynik jest bardzo prosty. Motor kumpla nie wkręca się na obroty i bardzo dymi nawet ciepły bo zapłon od 4t daje iskrę co drugi obrót wału! Stąd też wzięło się strasznie głośny metaliczny podźwięk w bańce na wydechu bo paliwo z co drugiego suwu jest przerzucane do wydechu i tam się zapala. Masakra jakaś... Zastanawiamy się teraz czy wystarczy zmienić sam moduł i magneto może zostać czy wszystko trzeba zmienić. Edytowane 6 Kwietnia 2010 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Jak myslisz dlaczego ktoś wymienił ten moduł jakaś wada KTM że padały moduły?? U mnie raczej na 100% tuleja jest zapsuta i dlatego tak jedzie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 może mi ktoś przypomnieć jakie zbiorniki maja 250 2t 2005-07 i ile one wam wystarczały :) Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 (edytowane) Jak myslisz dlaczego ktoś wymienił ten moduł jakaś wada KTM że padały moduły?? U mnie raczej na 100% tuleja jest zapsuta i dlatego tak jedzie :/ możesz jeszcze zobaczyć czy masz oryginalne magneto. Bo możesz mieć zamiennik SEM. A wtedy moto chodzi niby ok ale juz nigdy nie jest tak jak fabryka. No ale największy wpływ na to miał by i tak moduł jak by był nie oryginalny. Z tymi kanałami w cylindrze to trzeba by może go wysłać do jakiś fachowców (ale takich znanych i prawdziwych) żeby ocenili czy to faktycznie zostało źle wykonane. Myślę że u takich ludzi nie wiele by kosztowało samo dopracowanie i kosmetyka cylindra. Edytowane 10 Kwietnia 2010 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 (edytowane) Właśnie przychodze z garażu i mam problem świeca na podgiętym pływaku iglicy podniesinej na maxa jest dalej czarna??Czegoś nie przepala więc czego to jest wina może to byc wina tuleji ??czy bardziej zapłonu??czy oddać go na złom??:P Edytowane 10 Kwietnia 2010 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Lewe powietrze gdzieś łapie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 (edytowane) Włochaty pomyliłeś sie w drugą stronę. Przy lewym powietrzu świeca idzie w przegrzewanie a nie w przykopcenie. Jak kolega pisze że iglicę podciągnął na maxa w górę to sobie wzbogacił skład i zamiast zubożyć to wzbogacił mieszankę. Pzdr. Edytowane 11 Kwietnia 2010 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Dokładnie. Podniesiona iglica na max do góry to zwiększona dawka paliwa. Daj ją na środkową pozycję. Gdyby łapał lewe powietrze to świeca była by sucha i z białym nalotem. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 (edytowane) pomyliłem się oczywiście pierścien jest podniesiony do góry czyli iglica opuszczona na sam dół :) a dalej czarnoo :/ Dzisiaj jeździłem i powiedzmy że jest dobrze nie odcina itd.Tylko czy może mi ktoś wytłumaczyc jaka to ma mieć moc czy na ma byc mega mocne np po aprili RX.Bo jak czytałem to na forach było że szatan że dobry to enduro itd a dla mnie jest za słaby także nie wiem czy tak ma byc czy coś jest nie tak.Jakby ktos mógł dać porównanie np do SXF 250 albo do SX 125??Doł ma fajny 2 gaz i jest koło na 3 tez ale juz cieżej a góra to jakas pomyłka :/ Edytowane 11 Kwietnia 2010 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 czy na ma byc mega mocne np po aprili RX. Tak. Nawet nie ma co porównywać. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Jak sobie uświadomisz że "to" na obrotach ma mieć około 50KM to zrozumiesz że porównanie do apki jest trochę nie teges :bigrazz:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Wiadomo że jest mocniejsze tylko pytanie o ile??Dlatego właśnie chciałem żeby ktoś mi porównał najlepiej z 250 4T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xden Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) Gawron: zapłon z lc4 98 raczej daje iskrę co obrót wału, nie co dwa. Silnik rozbierałem X razy i nie znalazłem magicznego urządzenia, od ktorego moduł dowiadywałby się, czy to właściwe GMP. Chyba, że zgubiłem jakiś przełącznik parzyste/nieparzyste :icon_biggrin: W ogóle, jest możliwe, żeby dwusuw odpalił na co drugim zapłonie :D? Edytowane 19 Kwietnia 2010 przez xden Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 pomyliłem się oczywiście pierścien jest podniesiony do góry czyli iglica opuszczona na sam dół :) a dalej czarnoo :/ Dzisiaj jeździłem i powiedzmy że jest dobrze nie odcina itd.Tylko czy może mi ktoś wytłumaczyc jaka to ma mieć moc czy na ma byc mega mocne np po aprili RX.Bo jak czytałem to na forach było że szatan że dobry to enduro itd a dla mnie jest za słaby także nie wiem czy tak ma byc czy coś jest nie tak.Jakby ktos mógł dać porównanie np do SXF 250 albo do SX 125??Doł ma fajny 2 gaz i jest koło na 3 tez ale juz cieżej a góra to jakas pomyłka :/ Miałem okaje jeżdzić SXF kilka rundek po torze.Nie zachwycil mnie.42-45 km to nie to co w XR 600.Co do 200 exc faktycznie 50 km(tylko ktm nie dławi moto w wersji homologowanej )między 250 nie wielka różnica.Moja huśka 250 ma 51 km i mogę stwierdzić że podobnie do 200 exc . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.