Skocz do zawartości

xden

Forumowicze
  • Postów

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    KTM LC4
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    10931246
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    PL

Osiągnięcia xden

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. W szopie wygrzebałem trochę części, tj obręcz san remo 3.5x17, dętkę i oponę Pirelli Sport Demon 110/70R17 Będzie można na zestawie sensownie pojeździć lc4'ką? Pozdrawiam Leszek
  2. Jawa Mustang: licznikowe 72 km/h, była świeżo po remoncie, jechałem z pokaźnej górki, a w plecy wiał huragan. KTM 540 SXC - 155 km/h na kostkach mitasa po asfalcie ]:-> Seicento 1100 - 164 km/h na czwartym biegu (na piątym się dusi i nie przyspiesza). Normalnie 155, ale jechalem zaraz za vanem kumpla. Wtedy uwierzyłem w aerodynamikę ;)
  3. Witam, nadszedł czas na zmianę endurowej obręczy 18 na sm'owe 17, zakupiłem felgę excela (otwory w obręczy są tej samej wielkości co w oryginale) - mam teraz ambitny plan, żeby to złożyć, szprychy będę zamawiał u bartnika w częstochowie (ze względu na cenę i opinie na forach). Co zmierzyć i z jaką dokładnością, żeby dało się doliczyć długość szprychy? Szprychy M5, otwory na nyple mają z 8,5mm. W rowerowym złożone wycentrują za 20zł, fachmani chcą natomiast 18zł za szprychę + 150 za złożenie "kombinacji alpejskiej". Stąd ten pomysł. Proszę o pomoc. Tutaj foto całości: http://img843.imageshack.us/img843/7993/obrecz.jpg
  4. Liczę na kumpla, ktory pracuje przy CNC, więc wytnie jak trzeba, tylko pytanie czy się zmieści. To akurat sprawdzę w piątek. Proponujesz zestaw najpewniejszy, to fakt. Ale próbuję wyrzeźbić to za darmo - i jeśli będzie działało, to musi działać dobrze.
  5. lukasz vip: da się taniej i pewnie równie skutecznie. Mam już tarczę 320mm z mito i pompę z oddzielnym zbiorniczkiem. Z czego wyciąć adapter tarczy i zacisku?
  6. Tu jest schemat, jak duke I ma to rozwiązane: http://ktmworld.com/ktm_oem_parts_schemati...normalBackUrl=1 U mnie jest ta sama piasta z przodu, czyli potrzebuję magicznego adaptera - część nr 10 (pewnie z 500zł) i samej tarczy z duke'a (drugie 500zł). Dlatego raczej dam do wycięcia adapter pod tarczę 320mm ze ściga i będzie to samo za 1/10 ceny. Jeśli prawię herezje, to proszę o sprostowanie ;) Co z tą pompą? Może być z mito?
  7. Pompę brembo z mito pod zacisk czterotłoczkowy z zewnętrznym zbiorniczkiem mogę mieć za 80zł. Wyrobi? Wejdzie na grubą kierę magury ;)?
  8. Ma dobrze działać ;) Z dużą dozowalnością.
  9. Nie wiem jak się spisuje mój brembowski zacisk dwutłoczkowy z tarczą 320. Może najpierw faktycznie sprawdzę zamiast kupować. Natomiast koniecznie muszę zakupić jakąś pompę, bo rozwaliłem. Z czego ta pompa? Z mito? Aprilii rs? Jakiejś sportowej 600ki?
  10. Mito waży tyle co ktm. Wueska: czterotłoczkowy zacisk brembo z mito nie wystarczy?
  11. Dwóch tarcz z 600rr z przodu nie upchnę, bo nie ma gdzie ;) Z Cagivą Mito to jest pomysł. Mito ma wystarczająco dobre hamulce do stoppie i takich szaleństw?
  12. Wypadałoby trochę ulepszyć seryjne endurowe hamulce w LC4 "sm", bo płyn się gotuje. Teraz pytanie: czy mogę sobie tak po prostu kupić tarczę 320mm ze sporta i dać do wycięcia adapter, żeby pasowała na piastę? Jeśli tak, to z czego najlepiej? Pozostaje jeszcze kwestia zacisku i pompy hamulcowej. Wiadomo motomaster, beringer itd, ale to kupa forsy. Czytałem trochę po forach i to co się dowiedziałem: Pompy z dużych sportów w SM = ogromna siła, brak dozowalności (na jednym i drugim mi zależy) Wpadł mi pomysł do głowy, żeby zapakować do lc4 zestaw pompa + zacisk z nowszej aprilii rs 125. Co o tym sądzicie? do zrealizowania: długie stoppie na dohamowaniu przed zakrętem z redukcją w międzyczasie :D Pozdrawiam
  13. Teorii na ten temat już chyba wystarczy, za jakiś miesiąc (po sesji) rozbiorę silnik i spróbuję wyważyć układ tłok-korba-wał. Temat do zamknięcia. Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam.
  14. Jak powszechnie (mi) wiadomo, seryjne 540sxc jeździ jak exc 450 z workiem ziemniaków na kierownicy ;) Po zmianie tłoka z d=95 na d=101 i kilku pierdół moto odżyło. Zaczęło mieć sens. Bezcelowe jest wracanie do starych ustawień. Ponadto szkoda forsy. W moto siedzi kuty wossner. Wymienię napęd w najbliższym czasie i sytuacja powinna się trochę poprawić (helmuty twierdzą, że tak będzie). Ponadto używanie moich zębatek 13/48 na asfalcie mija się z celem.
  15. Trening czyni "miszcza". Na początku co 15 sekund wyjeżdżałem poza linię, po dwugodzinnym oswojeniu się z cb250 zacząłem przycierać gmole (były wyjątko szerokie). Moja metoda - po prostu równy gaz. Natomiast na egzaminie dostałem starą yamahę 125 z luzem na główce ramy (wolne obroty regulowane napięciem wstępnym linki gazu) Toczyłem się jak pijany zając między liniami paląc sprzęgło na jedynce - żeby równo ciągnął. Udało się. Dwóch nas zdało z pięciu, inni pewnie nie mieli obycia ze szrot-sprzętami. PS. Opolski WORD już się ponoć poprawił od tamtego czasu :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...