filipr Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Bielizna - musiałbym spróbować... Plebiscyt trwa dalej :) No właśnie. Proponuje przetestować stringi :) Ewentualnie jeszcze Tiger, nieco odmienny charakter ale też fajnie popier... :) Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 No właśnie. Proponuje przetestować stringi :) Ewentualnie jeszcze Tiger, nieco odmienny charakter ale też fajnie popier... :) Silnik ten sam, a to najważniejsze. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 (edytowane) piszesz że to motocykl jednoosobowy, a mi by zależało też żeby mój plecaczek też miał troszkę wygody, a co gdyby zmienić siodło na takie nie wiem jak to określić wyprofilowane jak są w nowszych fazerach czy podejdzie ono do motocykla z roczników 2001 2002 ? i wydaje mi się że jest ono wygodniejsze? Sorry-ale sie pogubilem! ja pisze o FZ1 a Ty o FZS 1000...FZS 1000 to mega wielka kanapa. Jak tylny amorek nie daje rady to zakladasz akcesoryjny i masz wygodnego sport-turyste dla dwoch osob i bagazu. Fat piszesz o tej kierownicy w FZ1 a ja się pytam jezdziłeś FZ1? bo kumpel kupił na ten sezon FZ1 i też cały czas o tej kierze smucił-znalezlismy dobrą sztuke za dobre pieniądze-i stwierdził po 3 miesiącach że to absolutny strzał w 10! kiera wygląda preclowo ale naprawde ogarnia temat-kumpel na torze kartingowym FZ1 wciągał sprzety typu 600RR nowe R6-dobre gumy i z FZ1 masz sporta-w granicach rozsądku oczywiście! prowadzenie?-na pewno lepsze niż masz teraz w 9-do charakteru silnika idzie się przyzwyczaić! i powiem ci jedno-znajomy przesiadł się z 1000RR-bo stwierdził że to nie to-i miał podobne wymagania jak ty-kupił FZ1 jest super zadowolony! Tylko tego miejsca dla plecaka/bagażu w FZ1 to konstruktorzy pożałowali na maxa. Ale Fat to wszystko wie. Chetnie by kupil FZ1, gdyby tylko robili je w zielonym kolorze :icon_mrgreen: Wszystko co piszesz to prawda-9tka niestety nawet a torze nie jest szybsza od FZ1 ;) Tylko przeswit maly, i zapierdalanie po winklach konczy sie zeszlifowanniem podnozkow, tlumika i dzwigni :icon_rolleyes: Ale poza tym na torze na wyscigowych oponach mozna 99 % sprzetow tam jezdzacych objechac. Kwestia odwagi :biggrin: Edytowane 29 Lipca 2009 przez zajc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Jeśli chodzi o spalanie to średnie od czasu zakupu u mnie wynosi 6,3l/100 w cyklu mieszanym (głównie kręte drogi, czasem trasa, rzadziej miasto...). Dla mnie nawet gdyby palił 10l/100 to ten silnik jest genialny; od 60km/h na 6-tce ciągnie równo nawet we 2-osoby, czyli zmianę biegów można sobie na trasie darować... Takie spalanie i osiągi bardzo by mi odpowiadały. A teraz pytanie czy Triumph robi jakieś jazdy próbne? Na FZ1-S napaliłem się jak szczerbaty na suchary ale ochota odeszła mi trochę po przejażdżce. Do tego jak zapytałem gościa od FZ1 (bez owiewki) jak wygląda spalanie, to powiedział że jak go ciśnie w trasie to po 160km zapala mu się rezerwa :icon_eek: Co Wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek thunder-c Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Sorry-ale sie pogubilem! ja pisze o FZ1 a Ty o FZS 1000...FZS 1000 to mega wielka kanapa. Jak tylny amorek nie daje rady to zakladasz akcesoryjny i masz wygodnego sport-turyste dla dwoch osob i bagazu. sorki rzeczywiście moja nieuwaga, także moje oczekiwania spełnia jak narazie fzs 1000, od którego roku wprowadzili FZ1? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 niesety powyzsze wymagania moze tylko spelnic suzuki gsxr 1000k3,4 , mocny,malo pali, lekki, wygodny( mozna zmienic na siedzenia corbina jak ktos wymieka) akcesori sporo(od torowych po turystyczne) :crossy: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Haya, ZZR 1400 - taaak, to chodzi mi po głowie (zwłaszcza ten drugi) :buttrock: Ale z drugiej mańki - po co mi tyle mocy? Mocowo mi 9-ka w zupełności wystarcza i z moją ułańską fantazją trochę się boję aż takiego powera. Fat, a co sobie będziesz żałował :bigrazz: Trudno Ci będzie znaleźć drugi tak wygodny i fajny motocykl jak ZX 9 :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Ale Fat to wszystko wie. Chetnie by kupil FZ1, gdyby tylko robili je w zielonym kolorze :icon_mrgreen: Wszystko co piszesz to prawda-9tka niestety nawet a torze nie jest szybsza od FZ1 ;) Tylko przeswit maly, i zapierdalanie po winklach konczy sie zeszlifowanniem podnozkow, tlumika i dzwigni :icon_rolleyes: Ale poza tym na torze na wyscigowych oponach mozna 99 % sprzetow tam jezdzacych objechac. Kwestia odwagi :biggrin: Co do tego toru to polemizowałbym... Ja przynajmniej nie trę każdą wystającą częścią motocykla w zakręcie i jedynym ograniczeniem na torze/zakręcie są moje marne umiejętności, a nie możliwości motocykla :cool: Ernest - tak, jeździłem FZ1S i jakoś nie wiem, nie mogę się przyzwyczaić. Może musiałbym pojeździć więcej niż tylko parenaście-paredziesiąt km, tylko Zajc boi się powierzyć mi motocykl na weekend ;) Co prowadzenia, hamulców itp. - zgadzam się, w FZ1 są lepsze niż w 9. Tylko co z tego, skoro nie można ich w pełni wykorzystać bo zaraz trzesz wszystkim co popadnie... Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 A teraz pytanie czy Triumph robi jakieś jazdy próbne? tak, na przykład na dniach otwartych - dla każdego. ale też powinno to oznaczać, że mają motocykle testowe dla potencjalnych kupców (a kawasaki nie :icon_razz: ). proponuję zadzwonić i podpytać jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Ernest - tak, jeździłem FZ1S i jakoś nie wiem, nie mogę się przyzwyczaić. Może musiałbym pojeździć więcej niż tylko parenaście-paredziesiąt km, tylko Zajc boi się powierzyć mi motocykl na weekend ;) Jakbyś mi jakiś fajny sprzęt na wymianę zaoferował to nie ma problemu :P Co prowadzenia, hamulców itp. - zgadzam się, w FZ1 są lepsze niż w 9. Tylko co z tego, skoro nie można ich w pełni wykorzystać bo zaraz trzesz wszystkim co popadnie... Ostatnio zainwestowałem w podnóżki sportowe LSL-może będzie trochę lepiej.Następną inwestycją będzie niższy uchwyt do kiery-też od LSLa :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Fat a tak w ogóle to zostaw to co masz-jak dobry stan i rama nie pęka to zostaw-9 to super moto! i pamiętaj zielone jest najlepsze :) pff-to juz pewnie wiesz! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maruha Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 tak, na przykład na dniach otwartych - dla każdego. ale też powinno to oznaczać, że mają motocykle testowe dla potencjalnych kupców (a kawasaki nie :icon_razz: ). proponuję zadzwonić i podpytać jsz W Józefowie stoi 1050 i bez problemu , można se popróbować :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Takie spalanie i osiągi bardzo by mi odpowiadały. A teraz pytanie czy Triumph robi jakieś jazdy próbne? Na FZ1-S napaliłem się jak szczerbaty na suchary ale ochota odeszła mi trochę po przejażdżce. Do tego jak zapytałem gościa od FZ1 (bez owiewki) jak wygląda spalanie, to powiedział że jak go ciśnie w trasie to po 160km zapala mu się rezerwa :icon_eek: Co Wy na to? Możesz spokojnie przetestować triumpha, tylko nie w każdym salonie mają każdy model do testów. Rzekłbym wręcz, że jak ja chciałem przetestować ST, to jedyny który znalazłem do testów był w Gdyni, ale to było w zeszłym sezonie. Oczywiście na drzwiach otwartych można przetestować większą liczbę modeli. Proponuję żebyś podzwonił i podpytał konkretne salony czy mają do testów interesujący Cię model. Pozdr. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek thunder-c Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Możesz spokojnie przetestować triumpha, tylko nie w każdym salonie mają każdy model do testów. Rzekłbym wręcz, że jak ja chciałem przetestować ST, to jedyny który znalazłem do testów był w Gdyni, ale to było w zeszłym sezonie. Oczywiście na drzwiach otwartych można przetestować większą liczbę modeli. Proponuję żebyś podzwonił i podpytał konkretne salony czy mają do testów interesujący Cię model. Pozdr. chyba dniach otwartych bo drzwi to powinni mieć przeważnie otwarte :icon_twisted: sorki za OT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Do tego jak zapytałem gościa od FZ1 (bez owiewki) jak wygląda spalanie, to powiedział że jak go ciśnie w trasie to po 160km zapala mu się rezerwa :icon_eek: Co Wy na to? No niestety-ale 150 koni swoje musi wypic. Moj rekord to ponad 11l/100 na torze. Ale ponizej 6 tez da rade zejsc :) Sadze ze takie spalanie to standard w kazdym motocyklu o porownywalnej mocy.No moze poza BMW-bo te faktycznie malo palą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.