Skocz do zawartości

Czy istnieje taki motocykl?


Rekomendowane odpowiedzi

piszesz że to motocykl jednoosobowy, a mi by zależało też żeby mój plecaczek też miał troszkę wygody, a co gdyby zmienić siodło na takie nie wiem jak to określić wyprofilowane jak są w nowszych fazerach czy podejdzie ono do motocykla z roczników 2001 2002 ? i wydaje mi się że jest ono wygodniejsze?

Sorry-ale sie pogubilem! ja pisze o FZ1 a Ty o FZS 1000...FZS 1000 to mega wielka kanapa. Jak tylny amorek nie daje rady to zakladasz akcesoryjny i masz wygodnego sport-turyste dla dwoch osob i bagazu.

 

 

Fat piszesz o tej kierownicy w FZ1 a ja się pytam jezdziłeś FZ1?

bo kumpel kupił na ten sezon FZ1 i też cały czas o tej kierze smucił-znalezlismy dobrą sztuke za dobre pieniądze-i stwierdził po 3 miesiącach że to absolutny strzał w 10! kiera wygląda preclowo ale naprawde ogarnia temat-kumpel na torze kartingowym FZ1 wciągał sprzety typu 600RR nowe R6-dobre gumy i z FZ1 masz sporta-w granicach rozsądku oczywiście! prowadzenie?-na pewno lepsze niż masz teraz w 9-do charakteru silnika idzie się przyzwyczaić! i powiem ci jedno-znajomy przesiadł się z 1000RR-bo stwierdził że to nie to-i miał podobne wymagania jak ty-kupił FZ1 jest super zadowolony! Tylko tego miejsca dla plecaka/bagażu w FZ1 to konstruktorzy pożałowali na maxa.

Ale Fat to wszystko wie. Chetnie by kupil FZ1, gdyby tylko robili je w zielonym kolorze :icon_mrgreen:

Wszystko co piszesz to prawda-9tka niestety nawet a torze nie jest szybsza od FZ1 ;) Tylko przeswit maly, i zapierdalanie po winklach konczy sie zeszlifowanniem podnozkow, tlumika i dzwigni :icon_rolleyes: Ale poza tym na torze na wyscigowych oponach mozna 99 % sprzetow tam jezdzacych objechac. Kwestia odwagi :biggrin:

Edytowane przez zajc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o spalanie to średnie od czasu zakupu u mnie wynosi 6,3l/100 w cyklu mieszanym (głównie kręte drogi, czasem trasa, rzadziej miasto...). Dla mnie nawet gdyby palił 10l/100 to ten silnik jest genialny; od 60km/h na 6-tce ciągnie równo nawet we 2-osoby, czyli zmianę biegów można sobie na trasie darować...

 

Takie spalanie i osiągi bardzo by mi odpowiadały. A teraz pytanie czy Triumph robi jakieś jazdy próbne? Na FZ1-S napaliłem się jak szczerbaty na suchary ale ochota odeszła mi trochę po przejażdżce. Do tego jak zapytałem gościa od FZ1 (bez owiewki) jak wygląda spalanie, to powiedział że jak go ciśnie w trasie to po 160km zapala mu się rezerwa :icon_eek: Co Wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry-ale sie pogubilem! ja pisze o FZ1 a Ty o FZS 1000...FZS 1000 to mega wielka kanapa. Jak tylny amorek nie daje rady to zakladasz akcesoryjny i masz wygodnego sport-turyste dla dwoch osob i bagazu.

 

sorki rzeczywiście moja nieuwaga, także moje oczekiwania spełnia jak narazie fzs 1000, od którego roku wprowadzili FZ1?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haya, ZZR 1400 - taaak, to chodzi mi po głowie (zwłaszcza ten drugi) :buttrock: Ale z drugiej mańki - po co mi tyle mocy? Mocowo mi 9-ka w zupełności wystarcza i z moją ułańską fantazją trochę się boję aż takiego powera.

 

Fat, a co sobie będziesz żałował :bigrazz:

 

Trudno Ci będzie znaleźć drugi tak wygodny i fajny motocykl jak ZX 9 :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Fat to wszystko wie. Chetnie by kupil FZ1, gdyby tylko robili je w zielonym kolorze :icon_mrgreen:

Wszystko co piszesz to prawda-9tka niestety nawet a torze nie jest szybsza od FZ1 ;) Tylko przeswit maly, i zapierdalanie po winklach konczy sie zeszlifowanniem podnozkow, tlumika i dzwigni :icon_rolleyes: Ale poza tym na torze na wyscigowych oponach mozna 99 % sprzetow tam jezdzacych objechac. Kwestia odwagi :biggrin:

 

Co do tego toru to polemizowałbym... Ja przynajmniej nie trę każdą wystającą częścią motocykla w zakręcie i jedynym ograniczeniem na torze/zakręcie są moje marne umiejętności, a nie możliwości motocykla :cool:

 

Ernest - tak, jeździłem FZ1S i jakoś nie wiem, nie mogę się przyzwyczaić. Może musiałbym pojeździć więcej niż tylko parenaście-paredziesiąt km, tylko Zajc boi się powierzyć mi motocykl na weekend ;) Co prowadzenia, hamulców itp. - zgadzam się, w FZ1 są lepsze niż w 9. Tylko co z tego, skoro nie można ich w pełni wykorzystać bo zaraz trzesz wszystkim co popadnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz pytanie czy Triumph robi jakieś jazdy próbne?

 

tak, na przykład na dniach otwartych - dla każdego. ale też powinno to oznaczać, że mają motocykle testowe dla potencjalnych kupców (a kawasaki nie :icon_razz: ). proponuję zadzwonić i podpytać

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ernest - tak, jeździłem FZ1S i jakoś nie wiem, nie mogę się przyzwyczaić. Może musiałbym pojeździć więcej niż tylko parenaście-paredziesiąt km, tylko Zajc boi się powierzyć mi motocykl na weekend ;)

Jakbyś mi jakiś fajny sprzęt na wymianę zaoferował to nie ma problemu :P

Co prowadzenia, hamulców itp. - zgadzam się, w FZ1 są lepsze niż w 9. Tylko co z tego, skoro nie można ich w pełni wykorzystać bo zaraz trzesz wszystkim co popadnie...

Ostatnio zainwestowałem w podnóżki sportowe LSL-może będzie trochę lepiej.Następną inwestycją będzie niższy uchwyt do kiery-też od LSLa :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, na przykład na dniach otwartych - dla każdego. ale też powinno to oznaczać, że mają motocykle testowe dla potencjalnych kupców (a kawasaki nie :icon_razz: ). proponuję zadzwonić i podpytać

jsz

W Józefowie stoi 1050 i bez problemu , można se popróbować :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie spalanie i osiągi bardzo by mi odpowiadały. A teraz pytanie czy Triumph robi jakieś jazdy próbne? Na FZ1-S napaliłem się jak szczerbaty na suchary ale ochota odeszła mi trochę po przejażdżce. Do tego jak zapytałem gościa od FZ1 (bez owiewki) jak wygląda spalanie, to powiedział że jak go ciśnie w trasie to po 160km zapala mu się rezerwa :icon_eek: Co Wy na to?

 

Możesz spokojnie przetestować triumpha, tylko nie w każdym salonie mają każdy model do testów. Rzekłbym wręcz, że jak ja chciałem przetestować ST, to jedyny który znalazłem do testów był w Gdyni, ale to było w zeszłym sezonie. Oczywiście na drzwiach otwartych można przetestować większą liczbę modeli. Proponuję żebyś podzwonił i podpytał konkretne salony czy mają do testów interesujący Cię model.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz spokojnie przetestować triumpha, tylko nie w każdym salonie mają każdy model do testów. Rzekłbym wręcz, że jak ja chciałem przetestować ST, to jedyny który znalazłem do testów był w Gdyni, ale to było w zeszłym sezonie. Oczywiście na drzwiach otwartych można przetestować większą liczbę modeli. Proponuję żebyś podzwonił i podpytał konkretne salony czy mają do testów interesujący Cię model.

 

Pozdr.

chyba dniach otwartych bo drzwi to powinni mieć przeważnie otwarte :icon_twisted: sorki za OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego jak zapytałem gościa od FZ1 (bez owiewki) jak wygląda spalanie, to powiedział że jak go ciśnie w trasie to po 160km zapala mu się rezerwa :icon_eek: Co Wy na to?

No niestety-ale 150 koni swoje musi wypic. Moj rekord to ponad 11l/100 na torze. Ale ponizej 6 tez da rade zejsc :) Sadze ze takie spalanie to standard w kazdym motocyklu o porownywalnej mocy.No moze poza BMW-bo te faktycznie malo palą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...