Skocz do zawartości

Opony po raz setny...


Rekomendowane odpowiedzi

Z polecenia pewnej osoby z forum założyłem Metzelery M5 do CBR XX. Żadnych nieprzewidzianych sytuacji, trzymają tam gdzie pilot road 2ct już ucieka ;), nawet na malowanym przyczepność bardzo ok.

W porównaniu do Qualifierów które miałem wcześniej, M5 są o niebo lepsze na mokrym i znacznie szybciej się grzeją.

Póki co 7kkm, tył na spokojnie pociągnie jeszcze z 3kkm, przód dwa razy tyle.

Komplet 120+180 DOT z końca 2012 kosztował Mnie 890zł z wysyłką w SkySeba Moto.

 

 

PS: 2,9 w tylnej oponie to aby nie ciut za dużo?

Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji.

 

 

Primum non nocere.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS: 2,9 w tylnej oponie to aby nie ciut za dużo?

 

Nie.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie.

 

:crossy:

 

Ide dopompować opony. :crossy:

Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji.

 

 

Primum non nocere.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że za dużo, w życiu nie pompowałem tak chorego ciśnienia nawet na drogę.

Diabeł fajnie że M5 Ci służą, zjeździłem 3 komplety i z tego co pamiętam pompowałem na ciepło 2,3 przód i 2,5 tył.

Trzymają jak poj.....ne, chociaż w moim odczuciu M3 były lepsze na mokrym.

 

Powiedzial kto ?

 

2,5 i 2,9 to maxymalne cisnienie jakie dopuszcza producent, szkody tylko, ze na kursie nie powiedziano Ci dlaczego lepsze jest max niz srednie. Zwlaszcza przod. I oczywiscie mowa o dro9gach publicznych a nie o torze.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Powiedzial kto ?

 

2,5 i 2,9 to maxymalne cisnienie jakie dopuszcza producent, szkody tylko, ze na kursie nie powiedziano Ci dlaczego lepsze jest max niz srednie. Zwlaszcza przod. I oczywiscie mowa o dro9gach publicznych a nie o torze.

 

:crossy:

No dobra - dlaczego?

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A producent czego że tak się zapytam z ciekawości?

 

 

I opon i motocykli.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w manualu z750 podają 2.5 przód 2.9 tył wiem ze jak sie dalej leci i jest ciepło to mozna odpuścic 0,2 atm , wczoraj zrobiłem z 200km i pod koniec jakos sie juz sprawowała ta oponka zauważylem że zależy dużo od powierzchni no i guma 2009r moze już stwardniała troszkę brakuje mi z 2cm moze mniej do zamknięcia ale dopiero kupiłem zeta więc zgrywam sie z nim ale nie jestm zadowolony z tych oponek cos przód extra ale tyl nieraz lekkiego psikusa zrobi ale musze sprawdzić lagi itp moze w zawieszeniu coś nie tak nieraz jest extra w zakrętach a nieraz takie jakby bujanie i kołysanie. Chyba na angele sie skusze gt



Hmmm czytam o tych metz M5 kurde mogą być dobre macie doświadczenie z nimi ? stopnie twardości opony bieżnik wygladają rewelka myślałem sobie kupić uzywkę jakąs młodą nie zniszczona i próbować kilka opon i zobaczyć na jakiej najlepiej sie śmiga ale nie wiem czy to dobry pomysł nie jestem zwolennikiem uzywek ale nowych kilka nie kupie bo bym musiał bank obrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w manualu z750 podają 2.5 przód 2.9 tył wiem ze jak sie dalej leci i jest ciepło to mozna odpuścic 0,2 atm , wczoraj zrobiłem z 200km i pod koniec jakos sie juz sprawowała ta oponka zauważylem że zależy dużo od powierzchni no i guma 2009r moze już stwardniała troszkę brakuje mi z 2cm moze mniej do zamknięcia ale dopiero kupiłem zeta więc zgrywam sie z nim ale nie jestm zadowolony z tych oponek cos przód extra ale tyl nieraz lekkiego psikusa zrobi

 

 

A nie wpadłeś na to że jedno z drugim może być powiązane? To ciśnienie zalecane przez producenta to jest na zimno czy ciepło? Pewnie na ciepło. A strzelam że Ty bijesz tyle na zimno. Więc po rozgrzaniu masz jeszcze większe ciśnienie i być może to jest źródłem uślizgów. Jakbyś zrobił eksperyment i napompował 2,2 na zimno to na pewno moto będzie się prowadziło równie dobrze a być może uślizgi znikną.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie wpadłeś na to że jedno z drugim może być powiązane? To ciśnienie zalecane przez producenta to jest na zimno czy ciepło? Pewnie na ciepło. A strzelam że Ty bijesz tyle na zimno. Więc po rozgrzaniu masz jeszcze większe ciśnienie i być może to jest źródłem uślizgów. Jakbyś zrobił eksperyment i napompował 2,2 na zimno to na pewno moto będzie się prowadziło równie dobrze a być może uślizgi znikną.

Limo, z tego co wiem to serwisowki podaja cisnienie w zimnej oponie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, sprawdzę wieczorem u siebie w takim razie. 2,9 na zimno to po rozgrzaniu moim zdaniem będzie dużo za dużo. Dalej uważam że to może być powodem uślizgów, ale to tylko moje zdanie.

sprawdze dziś , pojechałem do kumpla ostatnio to tył miałem 3.5 :) zrobię na 2.8 lub 2.7 tył i wytestuje po kotlinie kłodzkiej :) kłodzko-złoty stok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...