Jump to content

Opony po raz setny...


Recommended Posts

Podepnę się pod temat.

 

Mam Yamaszkę FZ6 N, chciałbym kupić na prawdę solidną oponkę, na tor jak zajrzę to od święta - raczej miasto i trasa, mam w planach wycieczkę w Alpy. Chciałbym, żeby była mega przyczepna na mokrym - co polecicie? Michelin Pilot Road 3 2CT? W sumie cena nie gra roli.

 

Pozdro

 

Ja do swojego fz6 zalozylem metzelery z6. Dla mnie rewelacja, klade sie zakretach coraz smielej. Wczesniej Na bt021 byla masakra w ogole nie czulem opony przod mi uciekal ( malo bylo bierznika). teraz cud miod malina. Ja mialem na opony 1300zl ale kupilem za 750 i reszte wydalem na zbroje. Metzelery z6 polecam to sa mega oponki!

...Nine times out of ten I win...

Link to comment
Share on other sites

Jak założysz za szeroką oponę do za wąskiej felgi - opona się zgniecie i nie będzie opcji jej zamknięcia, poza tym powstanie na oponie powierzchnia tak zagięta, że po przekroczeniu pewnego momentu motocykl zacznie sam lecieć w zakręt. Na ulicy jak ktoś się nie składa to można z tym żyć, ale na torze absolutnie nie.

Swięta prawda :icon_rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Podepnę się pod temat.

 

Mam Yamaszkę FZ6 N, chciałbym kupić na prawdę solidną oponkę, na tor jak zajrzę to od święta - raczej miasto i trasa, mam w planach wycieczkę w Alpy. Chciałbym, żeby była mega przyczepna na mokrym - co polecicie? Michelin Pilot Road 3 2CT? W sumie cena nie gra roli.

 

Pozdro

 

Ja do swojego fz6 zalozylem metzelery z6. Dla mnie rewelacja, klade sie zakretach coraz smielej. Wczesniej Na bt021 byla masakra w ogole nie czulem opony przod mi uciekal ( malo bylo bierznika). teraz cud miod malina. Ja mialem na opony 1300zl ale kupilem za 750 i reszte wydalem na zbroje. Metzelery z6 polecam to sa mega oponki!

 

Hmm, tylko wyszła już Z8 oponka - następca Z6. Jak tak się przyglądam, to te nowe modele opon są bardzo zbliżone cenowo - ok 1000-1100zł. Ciężko się zdecydować, ale wiem, że pirelli to nikomu nigdy nie polecę ...

Link to comment
Share on other sites

Pirelli robi zajebiste opony ale wiadomo ze model modelowi nie rowny, tak ze nie generalizuj. Supercorsy nie zamienilbym na nic innego (tzn. zamienilem i teraz zaluje).

Why... So... Serious

 

Link to comment
Share on other sites

Limo mowisz o Diablo Supercorsa czy Dragon Supercorsa?

Czym sie roznia te oponki?

Na przodzie mam zalozona Diablo Rosso z 2008r ktora sezon spokojnie powinna przetrzymac, a tyl niestety doczekal kresu swych dni. Szukam wiec opony na tyl ktora byla by zblizona wlasciwosciami do Rosso badz lepsza.

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Mialem tylko dragona ale patrzac na bieznik diablo powinna byc jeszcze lepsza. Z tym ze to sa opony typowo torowe i bardzo szybko sie koncza. Za to do stopali sa idealne :).

Why... So... Serious

 

Link to comment
Share on other sites

Mialem supercorse ale tylko na przodzie. Temperature lapaly mega szybko ale w deszczu nigdy nie odwazylem sie sprawdzac granice przyczepnosci :). Generalnie jak ktos szuka opon do normalnej jazdy to sa lepsze bo te jak juz wspomnialem szybko sie koncza.

Why... So... Serious

 

Link to comment
Share on other sites

Przymierzałem się właśnie do tego Dunlopa co Yuby pisze ale na końcu dalej padło na metzeler racetec jak dla mnie opony wymiatają mam do nich zaufanie tylko trzeba uważać bo łatwo można przebić już dwie załatwiłem wbił się zwykły kamyk

Link to comment
Share on other sites

Myślałem, że jak będe chcial kupić nowe opony to nie będe miał problemu z wyborem dopóki nie zacząlem przeglądać allegro :notworthy: Do tej pory jeździłem zawsze na potorowkach, przyczepność super i cena niska ale o ile przód wytrzymuje długo to tylna opona mi się kończy w 1-2 miesiące ;/ Bez palenia gumy, jedynie żwawe dojazdy do szkoły i raz na jakiś czas szybkie przeloty nocą po centrum. No i różnica w trzymaniu gdy opona ma dużo bieżnika a jak sie już końćzy jest masakryczna. Więc chciałbym kupić nowe opony ale takie co by wytrzymaly dlużej niż torówki. Większość jest w podobnych cenach aczkolwiek nie ogarniam czym się różnią pilot powery zwykłe od 2ct i mnoswto innych, w takim sensie które będą dla mnie lepsze. Zalezy mi na bardzo dobrej przyczepnosći. Opona ma starczyć najlepiej na 1/2-3/4 sezonu, wiecej nie potrzebuje. Wole wręcz mniejsza wytrzymałosć kosztem przyczepnośći. Co polecacie? Ale bez argumentów typu jeździłem na pilot powerach i są super, bierz je! Aaa zapomniałbym, oponki mają być do 600'ki k6 na zebatce 58z wiec tylna opona lekko nie ma.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

kup potorowa dunlop 209 gpracer w najtwardszej mieszance będziesz zadowolony ja tl zrobilem na niej 7000 zaraz jak go kupilem teraz mysle ze z 4000-5000 bym przelatal

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Mam pytanie co do Dunlopów. Posiadam 120/70ZR17 i 180/55ZR17 SportSmart.

 

Po pierwsze: posiadają one możliwość regulacji (obniżania) ciśnienia na torze NTEC, ale nigdzie nie znalazłem o ile i do ilu mogę to ciśnienie obniżać. Producent motocykla zaleca 2.9 bara na tyle i 2.5 bara na przodzie, ile mogę obniżyć ciśnienie? Ile to jest dobrze?

 

Po drugie: przeczytałem właśnie coś takiego 'Please note: for any dual riding or fully loaded use, 0.3 bar must be added in all Dunlop rear tyres.'. Czyli co, mam naprawdę wrzucić 3.2 bara do jazdy we dwoje? Na to wychodzi z tego tekstu.

 

źródło: http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/tyre_care.jsp

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...