Jump to content

Opony po raz setny...


Recommended Posts

tak kupuje na piennnkność :) i powiem ci że sporo osób też tak ma!

sportmaxy mi się najbardziej podobają-cała seria-takie fikuśne wzorki jak fala! no i plot power-ewentulnie nowy pilot road też ma fajny wygląd.

Ale co ty możesz wiedzieć na temat pienkności :) <--patrz avatar :)

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Link to comment
Share on other sites

tak kupuje na piennnkność :) i powiem ci że sporo osób też tak ma!

sportmaxy mi się najbardziej podobają-cała seria-takie fikuśne wzorki jak fala! no i plot power-ewentulnie nowy pilot road też ma fajny wygląd.

 

Generalnie w oponach motocyklowych wzor bieznika nie gra roli i w pewnym stopniu jest on projektowany pod " oko " - bardziej liczy sie mieszanka gumy, coz, zycze szczescia w zakupie opon :icon_mrgreen:

 

Ale co ty możesz wiedzieć na temat pienkności :) <--patrz avatar :)

 

he, he,

 

O czyim avatarze mowisz ? :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Link to comment
Share on other sites

Z tym bieznikiem to chyba racja. Ja mialem obawy ze moje oponki beda tanczyly na deszczu bo maja bardzo ubogi bieznik (moj wniosek - nie beda mialy ktoredy odprowadzac wody), a okazalo sie ze trzymaja sie nadzwyczaj dobrze.

Wiec wniosek jest taki ze mieszanka najwazniejsza.

 

Tutaj test Motocykla opon turystyczno-sportowych:

http://www.motocykl-online.pl/testy/Test_o...sportowych_2008

 

A zuzycie opon zalezy od stylu jazdy, motocykla itp. Ja jezdze na torowo-szosowych oponach i myslalem ze zejda mi po 5kkm, podczas gdy tylna musialem zmienic dopiero po 10kkm, a przednia ma sie jeszcze dobrze. Zawsze bedzie to alternatywa pomiedzy predkoscia zuzycia a przyczepnoscia. W moim przypadku jestem tak zachwycony oponkami i ich klejeniem sie do nawierzchni ze jestem gotow przezyc szybsze zuzycie (choc jak sie okazuje nie takie drastyczne). Jezdze na Brdgestone BT-002R Street i goraco je polecam.

Tu jeszcze opinie o oponkach ktore mam zalozone:

http://www.tyretest.com/motorradreifen/bri...reet/index.html

BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce

Link to comment
Share on other sites

M3 to sraczka :) polecam bridgeston 002-fajna opona-teraz mam na tyle-normalnie jak klej! wcześniej (tydzień temu :) ) miałem d209 qualifier-też daje rade!

 

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Link to comment
Share on other sites

Czyli suma-sumarum co polecacie?

Szukam 120/60/17 + 160/60/17 :)

Tak co by na mokrym też dobrze trzymało, bo jeżdżę w każą pogodę ;)

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Link to comment
Share on other sites

Z6 wytrzymac powinien 20 000 km.

Chyba mowisz o przodzie?Bo tyl po polowie tego dystansu ma dosyc! Mialem kilka Z6 w roznych motocyklach, i 10-12 kkm to maksymalny przebieg ktory mozna zrobic na tylnej oponie.

Ja pierdziele ale mi dziś M3 z tyłu odjechało na suchym, czas na zmianę.. :biggrin:

Nie wiem czemu,ale mi ostatnio przod M3 zaczal notorycznie odjezdzac. Choc wczesniej trzymal pieknie...Zuzycie w oponie widoczne, ale do znacznikow jeszcze sporo zostalo!

Szukam potorowek :icon_twisted:

Link to comment
Share on other sites

Jak nie latasz po torze a chcesz bezpiecznie polatać po "wiejskich" winklach to polecam Conti Road Attack. Jak się dobrze rozgrzeje to klei się do asfaltu, a jazda w czasie deszczu nie skutkuje rzuceniem sprzęta w krzaki i okrzykiem "pie...le, nie jadę". Jedyny minus to trwałość, wystarczyły na 8 kkm (pewnie wystarczają na dłużej, ale mi zachciało się lekko ją przydymić) i musiałem zmienić. Kupiłem zwykłe D-208 bo innych nie mieli i czuje, że to był błąd. Na suchym wszystko gra, dobrze wyczuwasz moment kiedy przeginasz ale na mokrym to strach jechać inaczej niż na wprost.

 

 

Edited by YaroZS
Link to comment
Share on other sites

A ja wkoncu zdecydowalem sie na potorowe Pirelli Diablo Rosso:) za 500zl dostalem gumy z bierznikiem przod: 5mm srodek i 4mm boki a tyl: 6mm srodek i 5mm boki:)

Wydaje mi sie ze wartaly swojej ceny... jeszcze wiele na nich nie jezdzilem wiec nie moge sie wypowiedziec na temat ich wlasciwosci jezdnych.

Aha no i oczywiscie opony jak wino rocznik bierzacy :D

Link to comment
Share on other sites

....wystarczyły na 8 kkm (pewnie wystarczają na dłużej,

 

W zaleznosci od sprzetu i mom. obr. Przy ponad litrze Conti konczy sie juz czasem przy 2500 km, gora po 5000 km przy normalnym uzytkowaniu.

 

:crossy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...