ernestZL Posted July 27, 2009 Share Posted July 27, 2009 tak kupuje na piennnkność :) i powiem ci że sporo osób też tak ma! sportmaxy mi się najbardziej podobają-cała seria-takie fikuśne wzorki jak fala! no i plot power-ewentulnie nowy pilot road też ma fajny wygląd. Ale co ty możesz wiedzieć na temat pienkności :) <--patrz avatar :) Quote Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan161 Posted July 27, 2009 Author Share Posted July 27, 2009 Dzieki za pomoc ale chyba obstane przy Pirelli Diablo Rosso i takich zaczne szukac :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ks-rider Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 tak kupuje na piennnkność :) i powiem ci że sporo osób też tak ma! sportmaxy mi się najbardziej podobają-cała seria-takie fikuśne wzorki jak fala! no i plot power-ewentulnie nowy pilot road też ma fajny wygląd. Generalnie w oponach motocyklowych wzor bieznika nie gra roli i w pewnym stopniu jest on projektowany pod " oko " - bardziej liczy sie mieszanka gumy, coz, zycze szczescia w zakupie opon :icon_mrgreen: Ale co ty możesz wiedzieć na temat pienkności :) <--patrz avatar :) he, he, O czyim avatarze mowisz ? :icon_mrgreen: :crossy: Quote <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Link to comment Share on other sites More sharing options...
oscar Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 Z tym bieznikiem to chyba racja. Ja mialem obawy ze moje oponki beda tanczyly na deszczu bo maja bardzo ubogi bieznik (moj wniosek - nie beda mialy ktoredy odprowadzac wody), a okazalo sie ze trzymaja sie nadzwyczaj dobrze. Wiec wniosek jest taki ze mieszanka najwazniejsza. Tutaj test Motocykla opon turystyczno-sportowych: http://www.motocykl-online.pl/testy/Test_o...sportowych_2008 A zuzycie opon zalezy od stylu jazdy, motocykla itp. Ja jezdze na torowo-szosowych oponach i myslalem ze zejda mi po 5kkm, podczas gdy tylna musialem zmienic dopiero po 10kkm, a przednia ma sie jeszcze dobrze. Zawsze bedzie to alternatywa pomiedzy predkoscia zuzycia a przyczepnoscia. W moim przypadku jestem tak zachwycony oponkami i ich klejeniem sie do nawierzchni ze jestem gotow przezyc szybsze zuzycie (choc jak sie okazuje nie takie drastyczne). Jezdze na Brdgestone BT-002R Street i goraco je polecam. Tu jeszcze opinie o oponkach ktore mam zalozone: http://www.tyretest.com/motorradreifen/bri...reet/index.html Quote BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Link to comment Share on other sites More sharing options...
ernestZL Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 twoim :) Quote Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ernestZL Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 M3 to sraczka :) polecam bridgeston 002-fajna opona-teraz mam na tyle-normalnie jak klej! wcześniej (tydzień temu :) ) miałem d209 qualifier-też daje rade! Quote Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rebel Posted July 29, 2009 Share Posted July 29, 2009 Ja pierdziele ale mi dziś M3 z tyłu odjechało na suchym, czas na zmianę.. :biggrin: To tak jak ustaliliśmy. Zamawiamy kompleciki a stare komisyjnie spalimy pod 2oo :biggrin: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boa Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 Czyli suma-sumarum co polecacie? Szukam 120/60/17 + 160/60/17 :) Tak co by na mokrym też dobrze trzymało, bo jeżdżę w każą pogodę ;) Quote Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zajc Posted August 4, 2009 Share Posted August 4, 2009 Z6 wytrzymac powinien 20 000 km. Chyba mowisz o przodzie?Bo tyl po polowie tego dystansu ma dosyc! Mialem kilka Z6 w roznych motocyklach, i 10-12 kkm to maksymalny przebieg ktory mozna zrobic na tylnej oponie. Ja pierdziele ale mi dziś M3 z tyłu odjechało na suchym, czas na zmianę.. :biggrin: Nie wiem czemu,ale mi ostatnio przod M3 zaczal notorycznie odjezdzac. Choc wczesniej trzymal pieknie...Zuzycie w oponie widoczne, ale do znacznikow jeszcze sporo zostalo! Szukam potorowek :icon_twisted: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gronoszowa Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 czy mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat opon shinko? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeszua Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 czy mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat opon shinko? sporo wypowiedzi. może nie bardzo dużo, ale powinno wystarczyć ;) jsz Quote „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Link to comment Share on other sites More sharing options...
gronoszowa Posted August 9, 2009 Share Posted August 9, 2009 sporo wypowiedzi. może nie bardzo dużo, ale powinno wystarczyć ;) jsz ślicznie dziękuję:) :lalag: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YaroZS Posted August 10, 2009 Share Posted August 10, 2009 (edited) Jak nie latasz po torze a chcesz bezpiecznie polatać po "wiejskich" winklach to polecam Conti Road Attack. Jak się dobrze rozgrzeje to klei się do asfaltu, a jazda w czasie deszczu nie skutkuje rzuceniem sprzęta w krzaki i okrzykiem "pie...le, nie jadę". Jedyny minus to trwałość, wystarczyły na 8 kkm (pewnie wystarczają na dłużej, ale mi zachciało się lekko ją przydymić) i musiałem zmienić. Kupiłem zwykłe D-208 bo innych nie mieli i czuje, że to był błąd. Na suchym wszystko gra, dobrze wyczuwasz moment kiedy przeginasz ale na mokrym to strach jechać inaczej niż na wprost. Edited August 10, 2009 by YaroZS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan161 Posted August 10, 2009 Author Share Posted August 10, 2009 A ja wkoncu zdecydowalem sie na potorowe Pirelli Diablo Rosso:) za 500zl dostalem gumy z bierznikiem przod: 5mm srodek i 4mm boki a tyl: 6mm srodek i 5mm boki:) Wydaje mi sie ze wartaly swojej ceny... jeszcze wiele na nich nie jezdzilem wiec nie moge sie wypowiedziec na temat ich wlasciwosci jezdnych. Aha no i oczywiscie opony jak wino rocznik bierzacy :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ks-rider Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 ....wystarczyły na 8 kkm (pewnie wystarczają na dłużej, W zaleznosci od sprzetu i mom. obr. Przy ponad litrze Conti konczy sie juz czasem przy 2500 km, gora po 5000 km przy normalnym uzytkowaniu. :crossy: Quote <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.