karolek850 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 witam, naszła mnie taka rozkmina ze moze by wymienic wydech w mojej suzi sv650, i zainspirowany dzwiekiem z harleyowych V2 postanowilem wykombinowac cos takiego z moim SV650, wkońcu to też silnik V2 :D ale czy da sie cos takiego zrobic zeby uzyskać dzwięk silnika jak w harleyu? mam tu na mysli ten dzwiek ze włosy na klacie stają dęba i nie tylko :D oraz dostajemy orgazmu ;) tutaj wrzucam kilka przykladow o co mi chodzi, cos tam slyszalem ze hd maja w silnikach dwie swiece na cylinder ale niewiem jak to sie pokrywa z prawda ogolne pytanie zeby nie bylo offtopu, jak zrobic zeby dwiek silnika w suzi sv650 byl jak najbardziej podobny z hd z tych filmikow? a i wiem ze dzwiek pracy silnika rozni sie bardzo kiedy jest na obciązeniu i bez ale napewno wiecie o jaki dzwiek mi chodzi zeby uzyskać, taki rasowy hadek ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Ja u siebie uzyskałem podobny dźwięk jak zdjąłem końcówki tłumików :P ale był potwornie głośny :) tu masz filmik z firestormem bez tłumików, tylko, ze jakoś trochę kiepska: tutaj tez bez tłumików :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 witam, naszła mnie taka rozkmina ze moze by wymienic wydech w mojej suzi sv650, i zainspirowany dzwiekiem z harleyowych V2 postanowilem wykombinowac cos takiego z moim SV650, wkońcu to też silnik V2 :D ale czy da sie cos takiego zrobic zeby uzyskać dzwięk silnika jak w harleyu? mam tu na mysli ten dzwiek ze włosy na klacie stają dęba i nie tylko :D oraz dostajemy orgazmu ;) tutaj wrzucam kilka przykladow o co mi chodzi, cos tam slyszalem ze hd maja w silnikach dwie swiece na cylinder ale niewiem jak to sie pokrywa z prawda ogolne pytanie zeby nie bylo offtopu, jak zrobic zeby dwiek silnika w suzi sv650 byl jak najbardziej podobny z hd z tych filmikow? a i wiem ze dzwiek pracy silnika rozni sie bardzo kiedy jest na obciązeniu i bez ale napewno wiecie o jaki dzwiek mi chodzi zeby uzyskać, taki rasowy hadek ;) Ja przerabiałem tłumikdo SV650 starszego modelu na gaźnikach i udało się zmienić dźwięk ale nie na Harlejowy tylko raczej na Ducati,udało na się uzyskać dźwięk niski miękki soczysty basowy a to link do opini właściciela: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...c=106189&st=160 Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Niestety dźwięk HD uzyskasz tylko z silnika harleya.Mam duży wolnoobrotowy silnik z przelotowym wydechem Cobry i dźwięk może trochę podobny ale to nie to. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Nigdy nie uzyskasz glosu HD z silnika Suzuki - HD to zabytkowa konstrukcja z korbowodami na jednym wykorbieniu walu i to mu daje te charakterystyczne patato, patato. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Jedyny sposób to pozbyć się japońskiego motocykla i kupić Harleya :icon_mrgreen: Zresztą te z linków które podał karolek850 to 4 różne motocykle i 3 różne silniki. Inaczej pracuje "dolniak" inaczej Xl a inaczej Evo (pewnie jakiś zmotany bo do takiego nadwozia na ogół pcha się silnik po tuningu- o większym skoku tłoka, inny rozrząd itp - wszytko to ma wpływ na dźwięk). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolek850 Opublikowano 14 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 (edytowane) a w buellu xb12 lighting jest taki sam dzwiek silnika jak w hd? :) Edytowane 14 Maja 2009 przez karolek850 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Ogolnie tak, to jest silnik bazowany na silniku Sporstera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Trochę OT: Słyszałem kiedyś historię że pierwsze silniki HD były skonstruowane w oparciu o lotniczy silnik gwiazdowy z którego "wycięto" dwa cylindry, i własnie pozostałością tego jest wspólny czop korbowodowy. Prawda to? Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 (edytowane) Trochę OT: Słyszałem kiedyś historię że pierwsze silniki HD były skonstruowane w oparciu o lotniczy silnik gwiazdowy z którego "wycięto" dwa cylindry, i własnie pozostałością tego jest wspólny czop korbowodowy. Prawda to? Pierwsze silniki HD wyglądały jak każdy inny silnik z pierwszych lat XX wieku. Miały jeden cylinder i nic poza tym. Później aby uzyskać więcej mocy HD dołożyło drugi cylinder ok.1909 rokiu i tak już zostało. :biggrin: Karolek850 - Buell brzmi podobnie ale nie tak samo. Bazuje na silniku Sporstera ale jest bardziej wysilony i sprężony więc i dźwięk inny trochę, nadal jest "harczący" i złowrogi ale już nie jest taki głęboki. A w SV nie da rady uzyskać dźwięku HD. Możesz jedynie zbliżyć się do niego poprzez montaż końcówek od HD które będą dziwnie wyglądały w SV. Najlepsze byłyby końców Slash-Cut takie jak w ostatnim linku, lekko stłumione na wlocie z kolektora. Silnik SV jest dość sprężony i szybkoobrotowy więc uzyskasz bardziej dźwięk jakby Ducati niż HD. Ideałem byłyby wydechy Screamin Eagle ale są dość drogie. Ewentualnie obrotowy Tailgunner który można kupić do SV650. Edytowane 15 Maja 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Tak, wiem że pierwsze były single, chodzi mi o powstanie pierwszej fałki. Generalnie jestem skłonny w tą historię wierzyć, bo pochodzenie tego wspólnego czopa jest mocno tajemnicze. Uzasadnienia konstrukcyjnego nie ma żadnego (oprócz generowania good vibrations, ale konstruktorom pierwszych HDecji chyba nie o to chodziło :) ) Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Nie rob tego swojemu motocyklowi. Wrzuć podwójne wydechy, zamiast jednego, jakieś markowe badz robione puszki i ciesz sie basowym mruczeniem :) Fajne moto chcesz zmienić w coś co chodzi jak pompa do gnoju :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Nie rob tego swojemu motocyklowi. Wrzuć podwójne wydechy, zamiast jednego, jakieś markowe badz robione puszki i ciesz sie basowym mruczeniem :) Fajne moto chcesz zmienić w coś co chodzi jak pompa do gnoju :D Też słuszna uwaga. Postaraj się o wydech 2w2 bez łączenia na kolektorach. HD najlepiej gadają gdy mają wydech typu "true duals" czyli właśnie 2w2. Standardowo kolektory są łączone we wszystkich modelach. W Sporciaku i Softailach są łączone rurą interferencyjną miedzy kolankami a w turystykach (Road King, Electra) wydechy są po jednym na stronę ale oba cylindry są do nich łączone razem. Mój prosiak dlatego kiepsko gada bo ma takie łączone razem, chociaż tłumik są fabryczne to jednak są puste. A bez tłumików też fajnie pyrka. :biggrin: Zauważ że dźwięk moto to nie tylko wydech. To także układ ssący czyli filtr powietrza lub jego brak. :biggrin: Zdejmij na chwilę filtr i pokrywę airobxu i odpal tak, obaczysz jak fajnie sprzęt gada. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 jeden z niewielu Japońców, którego praca przypomina H-D (kolejny to np Kawasaki Vulcan 800). dla mnie osobiście praca Wildka od H-D podchodzi jakoś tak bardziej (może dla tego ,że sam mam ) :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.