Syrek Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Uzyywa ktoś Wurtha Dry Lube, zamówiłem na allegro i teraz czytam ,że smaruje sie jakos 1-2 razy w miesącu :rolleyes: Nie mam go jeszcze w domu, ale tak podaja w opisie aukcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Uzyywa ktoś Wurtha Dry Lube, zamówiłem na allegro i teraz czytam ,że smaruje sie jakos 1-2 razy w miesącu :rolleyes: Nie mam go jeszcze w domu, ale tak podaja w opisie aukcji. Słyszałem już od paru ludków, że bardzo dobry. Nie wywala i na długo wystarcza. Sam nie testowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Spuszczacie się z tym czyszczeniem łańcucha jakby to niewiadomoco było... Ja ostatni raz łańcuch myłem jakieś 10 lat temu. Nie myję nigdy, jedynie odpowiednio często smaruję, w odpowiedni sposób. W ZX6R oryginalny łańcuch dociągnął mi do 42 kkm. W ZX9R do 41 kkm. Gixa 1000 K6 sprzedawałem z przebiegiem 28 kkm i nadal z fabrycznym napędem, na którym spokojnie można było pocisnąć jeszcze z 5-10 kkm. Dla mnie czyszczenie łańcucha to strata czasu. Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Uzyywa ktoś Wurtha Dry Lube, zamówiłem na allegro i teraz czytam ,że smaruje sie jakos 1-2 razy w miesącu :rolleyes: Nie mam go jeszcze w domu, ale tak podaja w opisie aukcji. Miałem go. Jest naprawdę dobry, tylko mocno klejący i szybciej łapie syf. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 (edytowane) Doszedłem do następujących wniosków; 1. Smarowanie łańcuchów o/x-ringowych ma za zadanie tylko i wyłącznie nie dopuścić do korozji łańcucha. Nie ma możliwości smarowania elementów roboczych łańcucha (tulejki i sworznia), są one nasmarowane fabrycznie i zamknięte za uszczelnieniem. Smar jaki by nie był to znika z rolek po kilku minutach jazdy z prędkościami powyżej 160kmh.2. Mycie łańcuchów o/x-ringowych jest potrzebne tylko w przypadku jeśli nagromadzony brud utrudnia funkcje ruchowe łańcucha. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę. Edytowane 17 Kwietnia 2012 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Smar znika z rolek jak zaczynają się świecić a to nie następuje tak szybko jak piszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derbixxx Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 - Castrol O-R czy jakoś tak, poprzednia edycja: smar widoczny na łańcuchu, lepki, trzyma się bardzo dobrze, ale strasznie się brudzi - może bym się skusił na powtórkę z zakupu, w nowej odsłonie opakowania i może składu- Fuchs Silkolene Motorcycle Chain Lube Semi-Synthetic: widoczny podczas smarowania, kolor piwa, który po chwili znika, ogólnie to rzadki i trzeba ostrożnie dawkować, bo lubi zabrudzić wszystko wokół, łapie syf i zastyga z tym brudem - dokończę i nie kupię go więcej raczej;- Putoline O/X-ring-spray: pierwsze wrażenie "wow, ale zarąbista pianka!", dobrze widać gdzie się pryska, dozowanie pryskania utrudnione, bo pryska mocno albo wcale - trzeba szybko kręcić kołem dla mniejszego dawkowania; znika wolniej niż silkolene, brudzi mniej - cena przystępna za tą ilość, ale przed ponownym kupnem musiałbym się dobrze zastanowić, raczej nie;- Procycle - całkiem fajny smar, miał być biały, a nie jest, ale trzyma fajnie, można polecić. Cytuj www.bikepics.com/members/filipski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molza Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 hej, kiedys mialem zdajsie belray'a ktory dawal powloke taka biala fajna lepka - nie splywal - teraz belray takie zwykle scierwo przezroczyste...Poszukuje obecnie smaru ktory mial by wlasnie taka konsystencje - bialy i "nie plynny" (do off-road). Czy IPONE white 500ml taki jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Silkolene Titanium Chian Gel - Wyżej opisałem wrażenia. Jak tylko zastygnie to go nie zrzuca i ma bardzo dobre krycie. Jedyna wada to taka, że jak chybisz i opryskasz okolice to trzeba się streszczać , bo potem już nie wytrzesz tego samą szmatką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 Poszukuje obecnie smaru ktory mial by wlasnie taka konsystencje - bialy i "nie plynny" (do off-road). Czy IPONE white 500ml taki jest?do offroadu proponuje ci smar ktory bedzie odpadał razem z błotem czyli zaden z białych. sa odpowiednie smary offroadowe, wiele firm to robi min. wspomniana tu pianka PUTOLINE. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 A takie cudo ktoś używał ? :-) http://motofactory.pl/pl/p/D.I.D-Chain-Lube-smar-do-lancuchow-420ml/1193 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Spróbujcie Sillkolene Chain Titanium Gel, lub to samo tylko bez Titanium, nie miałem lepszego :) Ten sam , o którym pisze kolega, Shiningami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albin77 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Ja używam taki :http://allegro.pl/smar-do-lancucha-caramba-500ml-i3998010292.htmlZmienilo sie chyba opakowanie , ale smar jest OK . Nie zrzuca i starcza na naprawdę długo. Cytuj SQ7FBY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spili Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 To wygląda bardzo ciekawie... Nowość na naszym rynku: http://www.wd-40specialistmotorbike.pl Na normalne WD nigdy nie narzekałem (oczywiście nie do łańcuchów)Zakładam, że jakość będzie bardzo dobra. Cytuj http://www.paneuropean-klub.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batko lenin Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 ...a ja zgodnie z manualem: myju-myju naftą co 1000km, smarowidło to Castrol w spraju; bryzgam nim co jakieś 200-300 km i jakoś się kulam :blush: nawet niespecjalnie felgę brudzi ;) Pewnie istnieją inne, może lepsze mazidła, ale jeszcze do tego nie doszedłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.