Skocz do zawartości

molza

Forumowicze
  • Postów

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    szukam teamu fanow Yamahy WR250R
  • Skąd
    mazowsze

Osobiste

  • Motocykl
    WR250R
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia molza

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. hej jak w temacie - na allegro widać również do wyboru wersje plastikowe i wersje z elementem metalowym - mieliście doświadczenia w tych wersjach? sadze ze plastikowy będzie lżejszy... dzięki.
  2. no wlasnie, ja tak sie rozkwasilem w zeszylm roku. a jaki to dumper masz? jakies ustawienia tam są?
  3. hej, ktos z Was ma i dłuższy czas używa stabilizatora skrętu w terenie? nie mam na myśli torowej rywalizacji tylko leśne knurowanie. Niebawem zakupie Scotts Steering Stabilizer do WR250R. Mam niemile doświadczenia bez stabilizatora ;) ...no może prawie... bo przynajmniej czuje wcześniej w kościach jak będzie kiepska pogoda hehe. Głównie spodziewam się znacznej poprawy kontroli przy bardzo gwałtownych i nagłych siłach wybicia rytmu kierownicy. Typu kamienie. Ciekawe jakie macie wrażenia z użytkowania tego typu urządzeń.
  4. hmm, to strasznie dużo jak 2 czy 3x więcej, to widzisz chyba czesto 3 cyfrowe wartosci... w moim 2008 nie zauważyłem tego problemu, może troszkę zawyża ale nie az tyle... taki gotowiec... http://shop.12oclocklabs.com/index.php?route=product/product&product_id=59
  5. hej, kiedys mialem zdajsie belray'a ktory dawal powloke taka biala fajna lepka - nie splywal - teraz belray takie zwykle scierwo przezroczyste... Poszukuje obecnie smaru ktory mial by wlasnie taka konsystencje - bialy i "nie plynny" (do off-road). Czy IPONE white 500ml taki jest?
  6. dawno nie zagladalem, wiec odswieze...czy sa tu moze jacys posiadacze WR250R/X? szukam ludzi, na zjazdy i netowa wymiane doswiadczen itp.... moze ktos zna jakis kontakt do takowego forum... ...zeby w sezonie nie bylo lyso samemu smigac
  7. najs uan :P http://www.imsproducts.com/images/Concepts/Utah-WR250R/FullSize/1.jpg http://www.imsproducts.com/images/Concepts/Utah-WR250R/FullSize/2.jpg
  8. Hej mam taki stary zwyczaj po rowerowych wycieczkach, ze lubie mapy (papierowe zafoliowane) w skali max. 1:50/75tys okolic warszawy czyli gora to serock, tluszcz itp, dol - sulkowice itp. Jednak powstaje potrzeba wiekszego zasiegu, i mam do Was pytanie: Czy sa jakies mapy w tej wlasnie skali (1:50-75tys) obejmujace wiekszy kawalek okolic warszawy? mam mape 1:150tys ale jest nie dokladna... a moze poslugiwanie sie jakims prostym GPS za pomoca ktorego odnajde sie na mapie papierowej 1:150tys? lub jakas firma wykonujaca na zamowienie mapy papierowe danego obszaru w "mojej" skali... P.S Detal "moich" map dawal mi dosyc szczegolowa informacje w terenie - po za szosa i na tym mi bardzo zalezy. zadko korzystam z szosy ;)
  9. hej, moze blache pytanie ale na elektryce sie srednio znam. Zakupilem kierunkowskazy z allegro i maja okragle zakonczenia miedziane na koncu przewodow. Jak sie wlasciwie to nazywa (ta koncowka) - potrzebuje kupic takie 2szt. do drugiego konca przewodow z motocykla... docelowo wsuwaja sie jedno w drugie (kiedys byly chyba takie plaskie "damskie i meskie"). thx
  10. hej, czy ktos moze mi wytlumaczyc co wlasciwie jest "power band" w endurakach i mx-ach? gdzies na forum EN widzialem rozmowe na ten temat przy omawianiu WR250F czy jest to jakas forma "dopalacza" jezdze na wr250R i w zadnym zakresie na zadnym biegu nie czulem nigdy "dopalenia"...
  11. Zakladam temat glowny, aby nie tworzyc nowych watkow dot. tych modeli. Od razu pytanie: Czy manety sprzegla i hamulca przedniego do WRR/X (WR250R, WR250X) roznia sie jakos od WR? o dziwo klamka sprzegla skrzywila sie a nie zlamala i poszukuje jakos szybko zamiennika... A generalnie to sie troche zdziwilem, lapiac mala glebe na sliskich lisciach (30km/h)- gdy skrzywila sie rowniez kierownica z lewej strony... ta kierownica z gumy jest czy co?? Zgiecie zakonczylo sie przy wspawanym slam-barze...chyba jest stalowa. Aha i dla potomnych...kolejna niespodzianke zrobil mi rollgaz i przelacznik zaplonu... - ktore musza miec wywiercone malutkie (4mm i 5mm) otwory w nowej (nie oryginalnej) kierze w celu zatrzymania ewentualnego obrotu...
  12. aha hehe :P no jest to mozliwe ze nie umiem :] myslalem, ze moto nie musi byc raczej w ruchu. jak mam dystans na wychamowanie silnikiem powoli zrzucajac biegi do jedynki to zazwyczaj tak wlasnie robie. a w przypadku gwaltownego hamowania- zatrzymania i potem szybkiego ruszenia to faktycznie przy popuszczaniu lekko sprzegla wpada mi jedynka bez problemow :D takze popracuje nad technika hehe ciesze sie ze to nic powaznego z motorem :P (bo w somie noweczka). a jesli chodzi o lepsze filtry niz producenta to prosze o podanie szczegolow - to chetnie poszukam na necie.
  13. - jak silnik wylaczam np. konczoc jazde (na neutrlau) i pozniej wlaczam to normalnie w swiecie wchodzi 1-ka. - redukuje stojac w miejscu, np. podczas naglego hamowania. czyli jechalem np. 60km/h i musze zatrzymac sie na swiatlach. wiec bedac np. na 5-tce dojezdzajac do swiate wciskam sprzeglo i juz stojac zaczynam zrzucac biegi (np. z 5-tki). wtedy nie moge nizej jak do "neutrala". w przypadku jak hamuje biegami to jest ok. wczesniej jezdzilem na Yamasze DT i tam nie bylo takiego problemu. moze musze jakos sie w niego wczuc, nie wiem... wymienie olej w silniku na nowy razem z filtrem tylko musze czekac na oryginal 5-7dni...
  14. hej, sprawa dotyczy sprzetu jak w temacie - przebieg 100km (od nowosci). Zauwazylem problem dzis - jak dojezdzam powiedzmy do swiatel to redukuje stojac ze sprzeglem do jedynki powoli (1s na jedno pchniecie). klik klik itd... jak zejde do neutrala to nizej nie moge - jedynka mi zaczela nie wchodzic tylko podczas takiej redukcji. Mam uczucie "miekkosci" jak pcham dzwignie biegow ale nie kika i nie "wpada" mi jedynka. dzwignia "odbija" do neutrala i ponownie zapala sie dioda "N"... dluzsze przytrzymanie dzwigni do dolu nic nie daje...dopiero w polsprzegle wpada z wyraznym "tygnieciem" rowniez manewr wrzocenia 2-ki z (neutrala) i zejscie ponowne - podczas postoju nie daje efektow... silnik oczywiscie mocno rozgrzany po jezdzie. czy to moze byc wina starego oleju w silniku (olej wlany w 2008r ale sprzet odpalany na neutralu na pare minut co pare tygodni przez te lata). a moze ja cos nie tak robie podczas redukcji? albo cos przedobrzylem zle jezdzac? wczesniej nie bylo tego problemu jak jezdzilem tym sprzetem...
  15. hmm, no wlasnie w kwestii docierania dynamicznego - tak to nazwe, to uswiadomiliscie mi to teraz jak przejechalem lacznie 100km nowym WR250R... ostatnie 30km dawalem w palnik. Wobec tego, czy jeszcze mam szanse na "dobre ulozenie" sie sprzeta? czy jak na poczatku jezdzilem nie agresywnie (pierwsze 70km) to juz po zawodach? czy jeszcze moge go troche pomeczyc?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...