Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Cześć kolego! Tak na wstępie to gratuluje maszyny! Pamiętam, że latałeś za nim jak "zakręcony wariat"...a tu jajeczko płata figle:) Co do problemu - trzeba zaznaczyć, że silniki GSX-ów są bardzo wrażliwe na temperaturę, w zimnych dniach faktycznie rozrusznik dłużej kręci, czasem pojawiają się problemy. W zeszłym roku przestawił mi się rozrząd w motocyklu, ponieważ jajko za cholerę nie chciało odpalić...jedyne co mi przyszło na myśl to branie "na pych"...no i bam! Próbuj zawsze odpalać sprzęt przy minimalnym gazie -wiadomo ze ssania a najlepiej byłoby trzymać motocykl w ciepłym garażu - koniec problemu:) Pozdrawiam, Djobeł Heh dzieki Djobeł ;) Czytalem wlasnie ze silniki GSX-ów są bardzo humorzaste i kapryśne w chłodniejsze dni...a w ciepłe zawsze odpalają :lalag: Co do garażu to właśnie szukam jakiegoś na okres zimowania Zuzi...albo i na dłużej jak by sie tylko udało...Pierwszy raz miałem taki problem....ciesze sie ze forum juz dziala ;) Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicia23 Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Hej.Jakie macie przełożenia w Jajkach ?Przed wymianą napędu miałem 15/45Teraz wymieniełem 15/47 Zastanawiam się jak duża rozbierzność jest między tym co pokazuje licznik a prędkością rzeczywistą, bo to że lepiej przyspiesza to już wiem :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Mam pytanie odnosnie imbrykow. Nie wiecie czy tylne plastiki i tylna lampa od 600-ki pasuja do 750-ki? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Zastanawiam się jak duża rozbierzność jest między tym co pokazuje licznik a prędkością rzeczywistą, bo to że lepiej przyspiesza to już wiem Przecież bardzo łatwo możesz to obliczyć :icon_mrgreen:. Do tego dodaj kilka procent, bo Suzuki i tak lubi oszukiwać. A jak chcesz miec pewność, to GPS prawdę Ci powie. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Przecież bardzo łatwo możesz to obliczyć :eek:. Do tego dodaj kilka procent, bo Suzuki i tak lubi oszukiwać. A jak chcesz miec pewność, to GPS prawdę Ci powie. PawelApropo prędkości...no i opon, zastanawia mnie jedno...czemu mimo że katalogowa prędkość max. dla 750 jest 220km/h, licznikowo pociskałem jakieś 240 choć faktyczna prędkość była biorąc pod uwage zawyżanie przez licznik niższa...to czemu opony do GSXF 750 są z indeksem prędkości W czyli 270 a nie np. V czyli 240 :icon_evil: ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ysolek Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 na wstępie witam wszystkich Miłosników GSXFów :) od września jestem szczęśliwym posiadaczem Imbryka bardo chwale sobie moterk, miałem na początku problemy z wchodzeniem w zakręty , jednak po wjechaniu na stacje i dopompowaniu opon problem znikł :) obecnie robiew nim plastiki :) chciałbym uzyskac kilka rad od Was a nie hce pisać w kilku tematach tego samego :) Ponieważ jest to mój pierwszy motocykl a ja jestem zwolennikiem że jak już cos kupie to dbam i jeżdże tym do końca , potrzebowałbym jakies serwisówki to mojego GSXF-a 600 ( '97) , o oponkach już gdzieś czytałem w tym temacie ( żeby nie było cały przewertowałem ) , ale na co zwracać szczególna uwagę ( poza poziomem płynów i olejów oraz naciągiem i prawidłowym nasmarowaniu łańcucha ) , z góry dzięki za pomoc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Witam! Chopoki od jajek! Pilnie poszukuje pługu, lewej strony lub całego, nie ma ktoś z was na zbyciu? Zaglądałem do plastbike'a i puiga i jest dno :lapad: Pozdr Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Djobel a allegro przejrzales??Ja znalazlem siedzenie do swojego jajka wlasnie na allegro :smile: P.S Co żeś zrobil belzebubie ze plastiki potrzebne?? :banghead: Jakim olejem macie zalane jajka? ja mam 15w50 Motul 5100 polsyntetyk. Potrzebuje jeszcze rady co do zestawu napedowego gdyz na oku mam D.I.D wzmocniony o-ringowy...czy daje rade? Pozdrawiam jajcarzy :icon_mrgreen: Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Jakim olejem macie zalane jajka? ja mam 15w50 Motul 5100 polsyntetyk. W zeszłym roku Bel Ray EXS 10W50 w tym Shell Advance Ultra 15W50(też syntetyk) :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 W zeszłym roku Bel Ray EXS 10W50 w tym Shell Advance Ultra 15W50(też syntetyk) :smile: Dzieki Domel za odpowiedz,w takim razie zostaje przy Motulu 5100 15w50 polsyntetycznym :smile: Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Co żeś zrobil belzebubie?? :banghead: Pozdrawiam jajcarzy :icon_mrgreen: Dzięki za miły komplement :buttrock: Naszła mnie chęć na zrobienie z jajka enduro ;) Jadąc przez trawę nadziałem się na pieniek no i lewa strona pługu trochę ucierpiała;/ Śledzę allegro częściej niż FM, ale nie mogę nic znaleźć. Co do oleju - mam taki sam jak Twój - bez zastrzeżeń jak do tej pory:) Pozdrawiam wariatów i jajcarzy! Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Potrzebuje jeszcze rady co do zestawu napedowego gdyz na oku mam D.I.D wzmocniony o-ringowy...czy daje rade? X-ring bylby lepszy Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych16 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Witam Panowie jak by ktoś reflektował mam do jajka 750 oryginalna uszczelke pod głowice wraz z kpl.oringów,tłumik wybebeszony środek,prawą owiewkę po szlifie . Dawno już nie mam tego moto a części zostały za wszystko 100 zł biorąc pod uwagę cene samej nowej uszczelki z uszczelniaczami ( 400 zł) to myślę że to dobra cena. W razie czego zdjęcia na meil tak na marginesie mój licznikowo szedł 240km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Śledzę allegro częściej niż FM, ale nie mogę nic znaleźć. Swego czasu równiez rozglądałem się za pługiem . Było albo za drogo (500) , albo nieco uszkodzony . Ostatecznie podkleiłem pęknięcie zywicą i mata szklaną , taki mały zestaw . Nie malowałem , bo i tak się porysuje w czasie latania po winklach . :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Swego czasu równiez rozglądałem się za pługiem . Było albo za drogo (500) , albo nieco uszkodzony . Ostatecznie podkleiłem pęknięcie zywicą i mata szklaną , taki mały zestaw . Nie malowałem , bo i tak się porysuje w czasie latania po winklach . :icon_razz: To fakt, albo jest szrot albo ceny skrajnie drogie. :lapad: Jak to możliwe, że porysowałeś pług podczas winklowania...chyba z glebą :biggrin: Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.