Skocz do zawartości

Co myślicie o Suzuki GSX600F / GSX750F ? ( GSX 600 F , GSX600 F , GSX 750 F , GSX750 F )


Rekomendowane odpowiedzi

X-ring bylby lepszy

 

Lime i wlasnie tak zrobilem...zakupilem D.I.D wzmocnionego zlotego x-ringowego :lalag: do tego zebatki SunStar standardowe

 

To fakt, albo jest szrot albo ceny skrajnie drogie. :lapad:

 

Jak to możliwe, że porysowałeś pług podczas winklowania...chyba z glebą :biggrin:

 

Belzebubie...pewnie nie chcial przytrzec spodni :wink:

W sumie to sam sie zastanawiam jak mozna porysowac plug podczas winklowania?? :icon_mrgreen:

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy do tego nasz własny , nierówny krajowy asfalt :wink: , i sprężyna ustawiona na 4/7 . Odkąd zmieniłem naprężenie do 6/7 , zwiekszyłem odrobinę ilosć oleju w lagach , juz się chyba nie zdarza . Dosć nisko zawieszone są nasze gsxy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy do tego nasz własny , nierówny krajowy asfalt :wink: , i sprężyna ustawiona na 4/7 . Odkąd zmieniłem naprężenie do 6/7 , zwiekszyłem odrobinę ilosć oleju w lagach , juz się chyba nie zdarza . Dosć nisko zawieszone są nasze gsxy .

Oj tak tak pamietam jak kiedys zbyt szybko zjezdzalem z kraweznika to uslyszalem tylko taki nieprzyjemny gluchy odglos...na szczescie nic sie nie stalo...plug caly hehe :smile:

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jo Panowie. Jajka już nie mam ale została mi jeszcze ksiażka Haynes`a. Może ktoś chce kupić? Lepsza niż wersja elektroniczna bo można wziąć pod pachę, iść do toalety i poczytać siedząc na klopie, przestudiować problem i z niepodtartym tyłkiem pobiec do garażu krzycząc "EUREKA!!!" :biggrin: :buttrock: :buttrock:

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=539989626

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i pozdrawiam, ponieważ zastanawiam się nad zmiana motocykla powoli rozglądam sie za mocniejszym motocyklem, przeglądając ten temat i inne fora mój wybór powoli skłania sie ku temu motocyklowi.

Mam pytanie do użytkowników jajka 750:

http://sanek-moto.otomoto.pl/suzuki-gsx-75...n-M1141687.html]

 

Witam i pozdrawiam, ponieważ zastanawiam się nad zmiana motocykla powoli rozglądam sie za mocniejszym motocyklem, przeglądając ten temat i inne fora mój wybór powoli skłania sie ku temu motocyklowi.

Od "nowej" maszyny oczekuje, oprócz niezawodności, również: wygodnej pozycji za kierownica dla mnie i pasażera na dłuższych trasach, ekonomiki przy przelotach z prędkościami drogowymi tj. do 130km/h. Dla przykładu obecna moja XJ jest w tym temacie niedoścignionym wzorem bo spala w granicach 4,5 do 5l. na 100. Jak jest z tym w jajku 750?

Przyśpieszenia powyżej 100 w górę tak do 160km, chodzi o dynamiczne wyprzedzanie innych pojazdów, xj radzi sobie troszkę słabawo pomimo odblokowania. Dobrego prowadzenia w zakrętach, w xj mam już dosyć chwiejącej ramy zwłaszcza przy jej maksymalnych prędkościach - jazda z prędkością 180km/h jest już nieprzyjemna, jak sie zachowuje jajko przy takiej prędkości? i przy złożeniu w zakręcie? Przy wyborze motocykla na pierwszym miejscu stawiam jego walory turystyczne czy taka maszyna spełni moje oczekiwania? Poniżej załączam ogłoszenie które proszę o ocenę. Mam zamiar podjechać i obejrzeć na miejscu, chciałbym jednak wiedzieć na jakie rzeczy powinienem zwrócić szczególna uwagę. Link do ogłoszenia poniżej. Pozdrawiam.

 

http://sanek-moto.otomoto.pl/suzuki-gsx-75...n-M1141687.html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam i pozdrawiam, ponieważ zastanawiam się nad zmiana motocykla powoli rozglądam sie za mocniejszym motocyklem, przeglądając ten temat i inne fora mój wybór powoli skłania sie ku temu motocyklowi.

Od "nowej" maszyny oczekuje, oprócz niezawodności, również: wygodnej pozycji za kierownica dla mnie i pasażera na dłuższych trasach, ekonomiki przy przelotach z prędkościami drogowymi tj. do 130km/h. Dla przykładu obecna moja XJ jest w tym temacie niedoścignionym wzorem bo spala w granicach 4,5 do 5l. na 100. Jak jest z tym w jajku 750?

Przyśpieszenia powyżej 100 w górę tak do 160km, chodzi o dynamiczne wyprzedzanie innych pojazdów, xj radzi sobie troszkę słabawo pomimo odblokowania. Dobrego prowadzenia w zakrętach, w xj mam już dosyć chwiejącej ramy zwłaszcza przy jej maksymalnych prędkościach - jazda z prędkością 180km/h jest już nieprzyjemna, jak sie zachowuje jajko przy takiej prędkości? i przy złożeniu w zakręcie? Przy wyborze motocykla na pierwszym miejscu stawiam jego walory turystyczne czy taka maszyna spełni moje oczekiwania? Poniżej załączam ogłoszenie które proszę o ocenę. Mam zamiar podjechać i obejrzeć na miejscu, chciałbym jednak wiedzieć na jakie rzeczy powinienem zwrócić szczególna uwagę. Link do ogłoszenia poniżej. Pozdrawiam.

 

http://sanek-moto.otomoto.pl/suzuki-gsx-75...n-M1141687.html]

 

Witam!

Część Twoich wątpliwości i pytań przewinęła się już wcześniej przez ten temat, na pewno coś znajdziesz. Myślę, że na pewno wiele informacji znajdziesz także na forum gsxf-a (www.gsxf.pl) bo jest to forum stricte poświęcone tym modelom. Jeśli bardzo interesuję Cię turystyka to jajko jest świetnym wyborem, bardzo wygodny motocykl na długie trasy, dobry również dla wysokich osób. Duża masa powoduję, że nieźle trzyma się drogi, przyjemnie śmiga się po winklach choć często jego gabaryty i waga ograniczają sportowe winklowanie. Kwestia prędkości - subiektywnie twierdze, że 1,40 do 1,60 to limit przy którym jedzie się komfortowo na jajku, powyżej zaczyna już trochę trząść, (w końcu to nie XX) ale da się to znieść. Wszystko zależy od punktu odniesienia, po przesiadce z XJ będziesz miał wrażenie, że prędkość 1,40zł na XJ to jak 1,80zł w jajku:) Spalanie jak na 750 jest bardzo przyzwoite, oscyluję w granicach od 5 do 8 L, zasada jest taka jak wszędzie - jak odkręcisz to spali więcej. Przy jeździe ok 1,2zł do 1,4 powinno łupać 5L, 6 L.

Motocykl z ogłoszenia, które podałeś definitywnie wygląda ok, zdecydowanie pełen oryginał, może za wyjątkiem tylnej białej lampy. Wszystkie emblematy i naklejki ok, kolory się zgadzają, więc jeśli przebieg jest prawdziwy to za te cenę na pewno warto się pokusić.

 

Pozdrawiam, Djobeł

 

V-TWIN wanker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emblematy i naklejki ok, kolory się zgadzają,

 

Z przodu nie powinno byc SUZUKI nad światłem pozycyjnym ?

Przednie klocki u mnie zrobiły 70 kkm , sądzę więc ze nie powinni mieć ich na rachunkach :cool: Tarcze po 25 kkm mogą miec rant prawie niewyczuwalny .

Mozna sprawdzić , czy na tłumniku jest nabite "750"

Wskazówka prędkościomierza, obrotomierza powinna w całym zakresie poruszać się płynnie .

Prawdziwy stan silnika mogła by ujawnić próba ciśnienia sprezania .

 

Młody Wilk z tego forum bardzo sobie chwalił swoją 750 , a miał już kilka różnych maszyn .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przodu nie powinno byc SUZUKI nad światłem pozycyjnym ?

 

Młody Wilk z tego forum bardzo sobie chwalił swoją 750 , a miał już kilka różnych maszyn .

 

ja mam napis SUZUKI nad pozycja...

Motocykl z ogloszenia wyglada nadzwyczaj dobrze...ale to tylko fotki...Wez jakiegos mechaniora co mieszka blisko albo moze kogos z forum i sprawdzcie :lalag:

Cena jak za rocznik jest tez dobra :lalag:

Co do 750 i samego modelu....wybralem taki motocykl ze wzgledu na elastycznosc jednostki ktora przy 92KM nawet pod obciazeniem ma moc i moment potrzebny do wyprzedzania.Ile pali?W miescie przy jezdzie gdzie czasem odkrece spalilo mi 8l(moze przez to ze naped mi sie konczy i musze zrobic regulacje ) a w trasie mysle ze zejdzie do 5,5-6l.

 

Co do pozycji??Jest troszke pochylona ale bardzo wygodna(kompromis miedzy wyprostowana sylwetka a pochyleniem jak w sportach dzieki czemu mozna pokonywac ogromne dystansy)...siedzisko nisko wiec nawet nizsze osoby czuja sie pewnie pomimo wagi samego motocykla.

Owa waga moze byc rowniez plusem w jezdzie gdyz dzieki niej motocykl prowadzi sie bardzo pewnie.

Jesli bedziesz mial jakies pytania wal smialo.

Mysle ze moze nie bezposrednia konkurencja dla DUZEGO jajka moze byc HondaVFR 800....

Chyba lepszego sport- turystyka za ta cene w tej pojemnosci nie znajdziesz :lalag:

 

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zainteresowanie i miarodajne odpowiedzi, faktycznie brałem pod uwag tez i VFR ale nie znalazłem nic interesującego zresztą one są droższe. Ten egzemplarz pojadę obejrzeć na spokojnie bo mam do niego blisko. Niestety nie mam jeszcze całej kwoty i trudno mówić o zdecydowanym zakupie. U Sanka007 zresztą kupiłem xj dla mojego koleżki i jesteśmy zadowoleni, mam o nim dobre zdanie. Czekam tez na jakąś odwilż bo chciałbym sie tym przejechać. Nie mam jednak żadnego doświadczenia z takim silnikiem i mam zamiar skorzystać z opinii serwisu w Dzieżoniowie K+K, serwisowałem tam poprzednie moto. Najważniejsze jeszcze dla mnie pytanie czy w jajku 750 występuje podobne zjawisko jakie odczuwam w xj, chodzi mi o wiotką ramę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przodu nie powinno byc SUZUKI nad światłem pozycyjnym ?

 

No racja racja! No to jest pierwsza rzecz do której można się przyczepić.

Tak jak pisze "Pozytywnie zakręcony wariat" - za te kasę, nie kupisz nic lepszego z półki "sportowo-turystyczny). Co do wiotkiej ramy, trwałość jest ok, silna stalowa konstrukcja raczej nie zawodzi. Szczerze to nie spotkałem się jeszcze z pękającymi ramami w gsx-fach.

Skoro sprzedawca jest znany to wszystko na dobrej drodze. Powodzenia!

 

P.S- widzę, że temat jajek znowu zaczyna się ożywiać...czyżby sezon nadciągał?

V-TWIN wanker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

P.S- widzę, że temat jajek znowu zaczyna się ożywiać...czyżby sezon nadciągał?

 

Djobeł bo ten temat powinien być zawsze w górze :lalag: Lecisz może do Częstochowy na otwarcie sezonu??Ktos wie kiedy to? :icon_razz:

Ja musze niedlugo wymienic naped,plyny,filtry przed sezonem a pozniej czekac na pogode :notworthy:

 

 

 

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o "nowym jajku" (ach, gdzież te kształty...) wypowiadał się właściciel w sąsiednim wątku z tym symbolem w temacie - do znalezienia wiadomo jak ;)

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest łatwo kupić motocykl w naszym kraju, moto z linka który podawałem wcześniej "bezwypadkowy" ma tylko w nazwie z ogłoszenia. Jakby ktoś był zainteresowany to przed wyjazdem może pytać o konkrety. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...