Skocz do zawartości

Co myślicie o Suzuki GSX600F / GSX750F ? ( GSX 600 F , GSX600 F , GSX 750 F , GSX750 F )


Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co widze w książce jajko 600 ma zawory na śrubach. Różnić się może zawieszeniami i kolami. Stare jajka miały wąskie koła. Silnik prawie ten sam, trochę elektroniki itp. Najlepiej porównać jakiś katalog częsci od starych i nowych. Będę mial troche czasu to się pobawie w porównania.pzdr.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z grubszych różnic , to również układ wydechowy , koła .

Różnicę możesz sprawdzić na TEJ stronie . Podajesz nr części w okienko z napisem "Where does this part fit? " i wyskakują modele , w których dana część jest identyczna .

Dzieki Darek, swietna strona. Okazuje sie ze chlodnica tez jest niewymienna.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie mojej zuzy przy spokojnej jeżdzie koło 5 litrów tzn. do 120 km/h jazda na 6 biegu od 60 km/h bez ostrych przegazówek ale średnio bez specjalnych oszczedności koło 6 l/100km-chodzi mi o jazdę turystyczną a nie jakieś katowanie na 1 biegu od światel do świateł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to muszę powiedzieć, że jestem trochę zdziwiony...myślałem, że 750 lubi sobie więcej wychlać. Dziś podczas tankowania po 223 km wlałem 14 litrów więc przeciętne spalanie wychodzi na poziomie 6,3 L.

Hmm...może warto przesiąść się na 750:)

V-TWIN wanker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja przy ostrzejszej jeżdzie(dużo ostrego przyspieszania itp) koło 7l/100km przy normalnej 130-160 ale nie pałowaniu ciągle pod czerwone to jakieś 6,2..przy ekstremalnej :biggrin: czyli większość trasy zgodnie z ograniczeniami prędkości to nawet poniżej 5 zeszło :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako ze moje jajko to sprawdzony egzemplarz i wiem ze nic jej nie dolega postanawiam zostawic ja jeszcze na przynajmniej sezon, ale cos mnie kusi do jakiegos glosniejszego (najlepiej dedykowanego do gsxf) wydeszku. Jakie macie zamontowane w swoich jajkach? Bez problemow pasuja wydechy od bandziorow? Moze macie namiar na jakas osobe handlujaca wydechami, bo z tego co ogladam na allegro to nie ma nic ciekawego jesli nie ma sie duzo $ , na ebayu.de podobnie. Jednak brzmienie sprzeta ma znaczenie , forumowy trajka66 jak spusci z gazu swoja zx7rke to az ciary przechodza tak to bulgocze, oczywiscie nie spodziewam sie podobnych efektow w jajku, ale slyszalem kiedys jajko na przelocie i godnie brzmiala ;)

Jak juz jestesmy w temacie akcesoriow, mozecie polecic jakas ciekawa szybke, nie wiem czy pchac sie w czarna badz zolta mgg, wolalbym jakas turystyczna- macie rozeznanie czy klepia to jajec jakies podwyzszone?

Pozdrawiam. P.S. nigdy nie widzialem tego tematu :eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako ze moje jajko to sprawdzony egzemplarz i wiem ze nic jej nie dolega postanawiam zostawic ja jeszcze na przynajmniej sezon, ale cos mnie kusi do jakiegos glosniejszego (najlepiej dedykowanego do gsxf) wydeszku. Jakie macie zamontowane w swoich jajkach? Bez problemow pasuja wydechy od bandziorow? Moze macie namiar na jakas osobe handlujaca wydechami, bo z tego co ogladam na allegro to nie ma nic ciekawego jesli nie ma sie duzo $ , na ebayu.de podobnie. Jednak brzmienie sprzeta ma znaczenie , forumowy trajka66 jak spusci z gazu swoja zx7rke to az ciary przechodza tak to bulgocze, oczywiscie nie spodziewam sie podobnych efektow w jajku, ale slyszalem kiedys jajko na przelocie i godnie brzmiala :biggrin:

Jak juz jestesmy w temacie akcesoriow, mozecie polecic jakas ciekawa szybke, nie wiem czy pchac sie w czarna badz zolta mgg, wolalbym jakas turystyczna- macie rozeznanie czy klepia to jajec jakies podwyzszone?

Pozdrawiam. P.S. nigdy nie widzialem tego tematu :biggrin:

 

Witam!

 

Temat w zasadzie istnieje od niedawna - został pozlepiany z tego co dotyczyło starego GSX-a no i jajka:) Co do wydechu, w moim sprzęcie jest on seryjny ale wielokrotnie myślałem, nad tym czy sobie nie wmontować tam jakiejś JOSZIRURY. Dokładnie dwa dni temu nadarzyła się taka okazja - przymierzyłem wydech BOS-a. Efekt basowy, ale raczej bardzo kulturalny ze względu na DB killera (Nie wiem czemu ale w Szwablandii przymocowali go nitem i trzeba go rozwiercać). Przymierzany BOS kosztował 400 zł (Nie brałem go), lekko przytarty, ale trzeba się naprawdę przyglądać. Reasumując, dźwięk ładny ale mógłby być lepszy bez DB killera. Całkowitą pomianą było natomiast zdjęcie tłumika seryjnego i odpalenie go na tym co zostało...sam Szatan nie powstydziłby się tym jechać, dźwięk bulgoczący, cholernie głośny przy 4 tys. obrotów nie szło wytrzymać od hałasu. Uwierz mi kolego, że na jakiejś dobrej przelotówce efekt byłby podobny...przy wyjeździe z Poznania słyszeliby Cię we Warszawie :) Jeszcze kwestia szyby - sam posiadam oryginalną, ostatnio przymierzałem niebieską MRA, ale do czerwonego jajka nie bardzo według mnie pasowała. Na pewno robią jakieś turystyczne, spróbuj szukać na allegro, ewentualnie bazary, giełdy itp.

 

P.S - Jeśli byłbyś zainteresowany kupnem wydechu BOSA czy wspomnianej szybki MRA - pisz, prześlę Ci dane do gościa, który ma to na sprzedaż.

 

Pozdrawiam

V-TWIN wanker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zainstalowany wydech IXILA ROUND OVAL BLACK. Spisuje się rewelacyjnie chyba że nie lubisz dosyć głośnych puszek. Przy spokojnej jeździe milutko mruczy, a jak wkręcisz na obroty to wali jak grom. :biggrin: :) :D Montaż zajmuje jakieś 15 minut, w komplecie masz puszkę+rurę dolotową dedykowaną do tego modelu. Żadnego docinania i spawania, 4 śruby i w drogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na dniach zakladam Scorpiona w kolorze złtoym (a moto ma żółte więc pasuje) od GSXR600 K4, duża tuba, pusty przelot i wiem że jest Ok bo Scorpiony gadają najlepiej ze wszytkich. Wsześniej miałem składaka z róznych Scorpion-Micron-Akrapović w Suzuki RF600R i tez pieknie gadał. Scorpiony mają to do siebie ze dają piękny, basowy i soczysty dzwięk a nie taki suchy, surowy dzwięk jak inne.

Jak założę to zapodam jakiś klip czy cos.

 

PS. przy ostatnich weekendowych wypadach odkrylem że moje Jajko 600 pali 8.5-9l/100km na trasie, na autostradach. Trochę za dużo czyż nie? Może dlatego że latamy z CB1300, ZX6R i ZX9R, VFR800 itp więc ja muszę ich gonić a prędkości to 160-240kmh czyli sporo na małe jajo. 240 nawet nie poleci, ale do 200 się trzyma jakoś. Denerwuje mnie seryjny wydech bo przy takich prędkosciach nie słyszę że odcina zapłon i dopiero jak szarpie motocyklem to wiem że trzeba zmienic bieg na wyższy.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje :

-od 6,3 przy jeździe q trasie z plecaczkiem do 140

-przez 6,5 przy spokojnej jeździe do warszawy

-przez 7 przy mocniejszym odkręcaniu po warszawie 140 i w drodze do domu 180

-aż do 7,5 przy pałowaniu minimum 160 w trasie z plecaczkiem.

 

BTW. czy ktoś wie co to za łańcuch:

RK 50 MFOZ1

??

Edytowane przez wicia23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

PS. przy ostatnich weekendowych wypadach odkrylem że moje Jajko 600 pali 8.5-9l/100km na trasie, na autostradach. Trochę za dużo czyż nie? Może dlatego że latamy z CB1300, ZX6R i ZX9R, VFR800 itp więc ja muszę ich gonić a prędkości to 160-240kmh czyli sporo na małe jajo. 240 nawet nie poleci, ale do 200 się trzyma jakoś. Denerwuje mnie seryjny wydech bo przy takich prędkosciach nie słyszę że odcina zapłon i dopiero jak szarpie motocyklem to wiem że trzeba zmienic bieg na wyższy.

 

No stary, to zdecydowanie za dużo! Nawet jeśli latasz jajkiem po dwa złote to motocykl nie ma prawa wziąć więcej niż 7 L. Testowałem to wielokrotnie i jeśli chlapie Ci nawet 9L to cuś jest nie tak. Co do seryjnego wydechu przy dużych prędkościach - poziom hałasu przy 10 tys. jest na tyle słyszalny, że mimo trzepiącego wiatru nie mam problemu z wyczuciem kiedy trzeba zmienić bieg, dlatego wydaje mi się trochę dziwny problem o którym piszesz.

 

Pozdrawiam

V-TWIN wanker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no dziwny problem bo mam kask który ma ze 10 lat albo więcej i jest bardzo głośny. Jak spojrzę w bok na sąsiadni pas to szyba sama się otwiera. Poprostu kask zdymany przez 3 lata na kurierce a porządne ubranko i sprzęt w PL zostawilem więc nie ma sensu kupować kolejny komplet kasków zeby polatać po UK. Musze jakoś sobie poradzić.

 

A spalanie to może byc wina regulacji gaźników. Moto kupiłem gdy potrzebowało porządnego serwisu ale gaźników jeszcze nie robiłem. Nie mam przyrządu a zwykłe wakuometry mozna o kant doopy rozbić więc muszę poczekać. Ale wiem że coś nie tak z gaźniorami bo nawet na ssaniu nie chce odpalić jesli nie dodam troche gazu, w połowie ssania gasnie od razu a bez ssania w ogóle nie odpali. Do tego obroty wachlują między 1100-1500rpm na biegu jałowym. Tak czy inaczje - musze kupic Carbtune jesli nie pozbędę się jajka a najblizszych dniach, bo się czaję aby wymienić na SV650 lub RF900R.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...