Skocz do zawartości

wicia23

Forumowicze
  • Postów

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O wicia23

  • Urodziny 03/19/1982

Osobiste

  • Motocykl
    GSX-F 750
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2309207
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Błonie

Osiągnięcia wicia23

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Sadzisz, że kupiłem 5x13 i założyłem temat z nudów? Tak jak napisałem w pierwszym poście - są za małe aby złapać. W weekend dorobiłem sobie większe prostokątne nakrętki do oryginalnych śrub M6 👌
  2. kiepski ale skuteczny, nic innego nie miałem pod ręką żeby uruchomić sprzęta
  3. jest to jakiś pomysł na szybko złapałem trytytką 🙂 jak nie ogarnę nic to będę szlifował
  4. Panowie, Po zimie przepady mi gdzieś prostokątne nakrętki do mocowania zacisków akumulatora. W sieci znalazłem M5x13mm za są małe do mojego akku. Śruba jest M6x13mm - gdzie tego szukać ? W sklepie z akumulatorami sprzedawca powiedział, że często ktoś o to pyta ale nie mają w sprzedaży.
  5. Dziś zwróciłem uwagę na to. Podczas ruchu do przudu i po wciśnieciu klamki hamulca przednie zawieszenie ugina się i wydaje dziwne odgłosy skrzypienia. Przy energicznym bujaniu tego nie słychać tylko przy delikatnym. Wycieków brak, olej w lagach wymianieniany 3 lata i 15kkm temu. Gdzie szukać problemu ? Wysłane z mojego SM-T311 przy użyciu Tapatalka
  6. Witajcie, Rozwiązanie problemu - wymiana kompletnego napędu. W weekend rozebrałem całość, do tego ściągnąłem wahacz, wymieniłem ślizg, zabierak + gumy. Przy okazji poczyściłem i przesmarowałem wszystkie łożyska (wahacza, mocowania amora, zabieraka itp). Trochę roboty było ale wszystko gra :)
  7. Dzięki, Zatem kupiłem łańcuch fabrycznie zakuty i będę działał jutro. Jakieś rady, sugestie na co uważać ?
  8. Panowie, szybkie pytanie czy do wymiany ślizgu łańcucha w GSX-F 750 (jajko) trzeba demontować wahacz czy da się go wyjąc i włożyć nowy po zdemontowaniu osłonki przedniej zębatki ? ?
  9. Sprawdzałem pracę napędu jeszcze raz. Moto na centralce, 4 bieg, obroty około 3krpm i wciskany hamulec tylni. Przy mocniejszym wciśnięciu hamulca drgania łańcucha się minimalizują. Przy zwiększaniu obrotów słychać tykanie gdzieś z przodu z okolic zębatki zdawczej - przynajmniej tak mi się wydaje. Tykanie słychać od około 30 sekundy: Chyba nie pozostaje nic innego tylko wymienić napęd. Dodatkowo wymienię gumy zabieraka i sprawdzę łożysko. Powonieniem także wymienić ślizg łańcucha na wahaczu bo już jest w tragicznym stanie. Nastraszyli mnie że, jak odkręcę wahacz w celu wymiany ślizgu, to będę musiał zmienić od razu łożyska i uszczelniacze na wahaczu i amortyzatorze - prawda li to ?
  10. Naciągnąłem łańcuch z minimalnym akceptowanym luzem - bez zmian
  11. tak mi się wydaje, że ma to związek z obiegiem łańcucha, zakuwka cała taka jak w momencie montażu. Reszta łańcucha też OK, przejrzałem go dokładnie przy ostatnim myciu. Wszystkie ogniwa pracują, żadne nie zacięte pogrzebie w weekend, ale czy umierające łożysko nie odzywało by się cały czas, zamiast miarowego tykania podczas przyspieszania ? Czy luz na zabieraku (zębatka poruszana góra-dół) który widać na filmiku jest normalny ? Ruszając zębatką przód / tył nie czuć luzu żadnego.
  12. OK, ale nie chodzi mi o odgłos pracującego napędu z filmu. To jak łańcuch pracuje umyty, naoliwiony czy nasmarowany smarem w sprayu wiem i już przez tyle lat jazdy na moto odróżniam :) Podczas jazdy, jak ruszam to na pierwszych 4 biegach podczas przyspieszania słysze: tyk, tyk tyk tyk.... tym mocniej im mocniej odkręcam manetkę. Jak delikatnie ruszam tego nie słychać. Tak samo jest jak jadę np. na 2, 3 lub 4 biegu powiedzmy 4krpm i odkręce. Słyszę tykanie kilka razy i później jest cicho. Podczas równej jazdy i po odpuszczeniu gazu też jest cicho
  13. Zrobiłem fotki napędu: Dodatkowo filmik z pracy napędu na centralce (3 bieg, wolne obroty) I jeszcze jedna wątpliwość, a mianowicie luz na zabieraku. Podczas czyszczenia napędu, poruszałem zębatką tylną i ma ona taki luz:
  14. to chyba nie to, zdejmowałem wczoraj osłonę zębatki i nie ma tragedii. Natomiast sprawdzając czy wszystko OK poskładałem, uruchomiłem moto na centralce i zapiąłem 4 bieg. Łańcuch mocno się telepie. Tak teraz kombinuje, czy to czasami nie odgłos obijającego się łańcucha o wahacz. Dźwięk nie przypomina zgrzytu przeskakującej zębatki a raczej takie tykanie, coraz szybsze przy przyspieszaniu.
  15. Witajcie, Od pewnego czasu słyszę terkotanie przy mocniejszym przyspieszaniu. Ostatnio przyglądałem się zębatce tylnej i łańcuchowi. Przebieg na obecnym zestawie to 26kkm, jest trochę nierówno wyciągnięty ale bez tragedii (poprzedni zestaw bardziej wyciągnięty nie dawał takich odgłosów). Tylna zębatka nie jest przekoszona. Łańcuch przeczyściłem naftą i nasmarowałem. Terkotanie (odgłos jakby coś utknęło w łańcuchu słyszę tylko przy mocniejszym odkręceniu. Przy równej jeździe oraz delikatnym przyspieszaniu jest cisza. Czy to jednoznaczne oznaki końca napędu ? może coś z przednią zębatką ? Może łożysko na wałku zdawczym ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...