Marecki_ Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 (edytowane) Obroty nie falowały trzymały równo 1400 obr/min. Jeśli by falowały to co gaźniki :icon_question: Falowanie obrotów może mieć różne przyczyny, m.in. synchro gaźników. Udanych łowów na kilofazę życzę :bigrazz: Witam Zamierzam kupić kufer GIVI Maxia 3 i w związku z tym mam takie pytanie: Czy Ktoś z Was używa bądź też widział kilofazera z takim kufrem? Chodzi mi przede wszystkim o to jak z czymś takim się jeździ, jak takie coś wygląda na maszynie, czy nie jest on za duży na fazera...? Mam fzs 1000 z 2003 roku. Moim zdaniem, kufer nie pasuje do takiej maszyny, to nie jest turystyk. Oczywiście jest bardzo przydatny w dalszych wyprawach. Każdy ma swój gust, więc sam zdecyduj. Kilofaza z kufrem: 1 2 3 Policyjny Fazer 1000 :wink: Z wózkiem bocznym 1 Z wózkiem bocznym 2 :banghead: Edytowane 27 Kwietnia 2010 przez Marecki_ Cytuj <<=== BORN TO RIDE ===>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RStarosta Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Niby tak ale fazer to też nie typowy sport więc może tak źle nie będzie ;) Dość często potrzebuję zabrać ze sobą kilka rzeczy tak więc taki kufer na pewno się przyda. Dzisiaj zamówiłem Maxie 3 ze stelażem, płytą, i światełkiem stopu. Jutro ma być więc w weekend zamontuje i ocenię na żywo ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Witam, A ja mam inne pytanie - dotyczy klamek w Fazerze: czy klamki od Fazera 1000 pasują do FZ1? Znalazłem w necie niedrogie regulowane krótkie klamki, ale są do Fazera 1000 (do 2005 roku) i zastanawiam się czy będą pasowały do FZ1... oczywiście chodzi o mocowanie (sprzęgło) i mocowanie i pompę (hamulec) Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 fcziom no pochwal sie fazerowej braci;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RStarosta Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Witam Koledzy. Mam do Was takie pytanko... Czy Ktoś z Was podłączał się może z dodatkowym światłem stopu do fazera 1000 z 2003 roku? Pytam ponieważ mam taki problem. Zamontowałem kufer ze światełkiem stopu i niestety ;P jakoś ten "stop" trzeba podłączyć. No więc, znalazłem kostkę z bezpiecznikami, znalazłem bezpiecznik odpowiadający za światło stopu i wpiąłem się ze światełkiem w kabelek wychodzący z tego bezpiecznika w stronę świateł. I ku mojemu zaskoczeniu światełka palą cały czas. Nie ważne czy stop jest wciśnięty czy nie. kabli raczej nie pomyliłem ponieważ po odłączenia tego bezpiecznika zanika jedynie światło stopu motocykla, żadne inne światła się nie odłączają... W sumie mógł bym wpiąć się w przewód przed samymi lampami ale nie bardzo chcę ciąć wiązkę a później sprawdzać każdy kabelek po kolei... Jeżeli wiecie w który to kabel należy się wpiąć to będę bardzo wdzięczny za podpowiedź ;) Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fcziom Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 fcziom no pochwal sie fazerowej braci;) Ale ja skromny chłopak jestem i nie lubię się chwalić :bigrazz: Ale chciałbym się przywitać i dołączyć do fazerowej braci :flesje: Cytuj http://bikepics.com/members/fcziom/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fcziom Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Czy tak było fabrycznie, tzn. bez błotnika? Z fabryki wychodziły bez błotnika i bez pługu. Cytuj http://bikepics.com/members/fcziom/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek398 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Z fabryki wychodziły bez błotnika i bez pługu. Dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fcziom Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Panowie ma któryś może instrukcję obsługi do alarmu Patrol Line HPS 544 :icon_question: Niemiłosiernie mnie wkurza, bo przy krótkim włączeniu kierunku zapalają się awaryjne. Chyba on jest jakoś podpięty pod kierunki i dlatego to się dzieje. Cytuj http://bikepics.com/members/fcziom/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Panowie ma któryś może instrukcję obsługi do alarmu Patrol Line HPS 544 :icon_question: Niemiłosiernie mnie wkurza, bo przy krótkim włączeniu kierunku zapalają się awaryjne. Chyba on jest jakoś podpięty pod kierunki i dlatego to się dzieje. Coś mi się wydaje, że ja mam taką instrukcję. Dzisiaj sprawdzę i dam odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Mam instrukcję HPS 444, może to coś podobnego. Można ściągnąć 10 razy tak więc osoby niezainteresowane proszę o nie klikanie. http://rapidshare.com/files/389861258/HS_444.rar.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brodson77 Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Czołem, Z miejsca chciałem się przywitać jako (od niedawna posiadacz) FAZERA 1000 (2001), z reszta po przesiadce z 600. I także z miejsca chciałbym podpytać się o jedną rzecz która mnie lekko w nim niepokoi. Wiem, że to powinien być temat na dzial Mechaniki, ale sądzę że posiadacze konkretnie takiego modelu lepiej mi doradzą bo znają najlepiej swoje maszyny. Otóż....po rozgrzaniu maszyny (po przejechaniu kilku km), dochodzi z silnika odgłos lekkiego postukiwania, nie wzrasta razem z obrotami- wręcz niknie; nie cichnie po naciśnięciu sprzęgła. Postukiwanie jest lekko wyczuwalne na kierownicy, to jest jakby ktoś lekko pukał młoteczkiem w motocykl (może jakiś mały Japończyk tam siedzi i stuka;). Kupiłem motocykl w serwisie Motorakowski w Konstancinie, który ma całkiem dobrą opinię, jego właściciel (serwisu) zapewniał że motocykl jest po PEŁNYM przeglądzie, czyli że rozrząd jeszcze ok (choć motocykl ma 41tys km), sprawdzone luzy zaworowe, regulowane gaźniki. Pytanie, czy w tych motocyklach lubi sobie coś postukiwać, czy jednak powinienem się tym bardziej przejąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fcziom Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Mam instrukcję HPS 444, może to coś podobnego. Można ściągnąć 10 razy tak więc osoby niezainteresowane proszę o nie klikanie. http://rapidshare.com/files/389861258/HS_444.rar.html dzięki za ogarnięcie instrukcji :flesje: w weekend będę coś z tym kminił. pzdr :crossy: Cytuj http://bikepics.com/members/fcziom/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krecik_m Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 (edytowane) Kolego Brodson77! W moim kilofazerku jest to samo, czyli stuki po nagrzaniu silnika. Początkowo mnie to martwilo i doszukiwałem się przyczyn, ale nic nie znalazłem! jest to chyba przypadłość tego silnika. Edytowane 11 Czerwca 2010 przez krecik_m Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Kolego Brodson77! W moim kilofazerku jest to samo, czyli stuki po nagrzaniu silnika. Początkowo mnie to martwilo i doszukiwałem się przyczyn, ale nic nie znalazłem! jest to chyba przypadłość tego silnika. przypadloscia tego silnika jest mocny dół i oszczedne obchodzenie z paliwem a nie STUKI! to nie suzuki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.