Guest Occult Posted November 1, 2009 Który rok Cię interesuje? FZ1? FZS 1000? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maniek10 Posted November 1, 2009 Witam, Chciałbym w swoim Fazerze 2008 rok z ABS-em zmienic przewody na w stalowym oplocie, i wiem że ze względu na ABS nie będzie to tanie i łatwe. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tym tematem, kto to produkuje, gdzie można kupic w jakiej cenie. Bede wdzięczny za konkretne wskazówki. Pozdrawiam Maniek Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vector Posted November 1, 2009 http://www.przewodywoplocie.pl/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maniek10 Posted November 2, 2009 http://www.przewodywoplocie.pl/ Stary, potrafie sobie znaleśc linka, ja potrzebyje konkretnej informacji od fazerowca który zakładał te linki do motonga z abs-em. Quote Share this post Link to post Share on other sites
czarek thunder-c Posted November 2, 2009 Który rok Cię interesuje? FZ1? FZS 1000? interesuje mnie FZS 1000 roczniki 2001 do 2004 Quote Share this post Link to post Share on other sites
maniek_7 Posted November 4, 2009 interesuje mnie FZS 1000 roczniki 2001 do 2004 http://www.totalmotorcycle.com/photos/2005...-Yamaha-FZ1.htm Tu jest 2005, ale to to samo :). Kolory w wersji USA i Europa są takie same. Quote Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Share this post Link to post Share on other sites
czarek thunder-c Posted November 4, 2009 hmm no te były trochę inne z wcześniejszych lat chyba, ale dzięki, jakby ktoś miał te malowania z wcześniejszych lat to będę happy :wink: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest Occult Posted November 4, 2009 hmm no te były trochę inne z wcześniejszych lat chyba, ale dzięki, jakby ktoś miał te malowania z wcześniejszych lat to będę happy :wink: W latach 2001-2004 były: Czarne, srebrne, granatowe, niebieskie, czerwone (malinowe). Na samym początku ramy były szare, pózniej ramy były czarne, a w 2005 roku na europę dali czarny silnik. W 2003 lub 2004 roku był jeszcze żółty. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kacper1r6 Posted November 10, 2009 (edited) w 2003 byl zolty z czarnym silnikiem Edited November 10, 2009 by kacper1r6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
czarek thunder-c Posted November 14, 2009 Panowie (bo Pań tu chyba nie ma a jeśli są to przepraszam) potrzebny mi jeszcze jakiś link albo fota ze wzorem oryginalnej naklejki na czachę fazera amerykańskiej wersji z lat jak wyżej, jak ktoś posiada tak owego ma oryginalną tą naklejkę to prosiłbym o przesłanie, lub ewentualnie jak ktoś ma linka nawet jakiegoś z allegro i może potwierdzić że ten ma oryginał, oglądałem sztukę i wszystko niby oki ale ta naklejka budzi u mnie jakieś podejrzenia, na Europe ogarniam już co jest oryginalne w większości a tutaj ten jeden szczegół budzi u mnie zwatpienie dzięki z góry Quote Share this post Link to post Share on other sites
kacper1r6 Posted November 14, 2009 Panowie (bo Pań tu chyba nie ma a jeśli są to przepraszam) potrzebny mi jeszcze jakiś link albo fota ze wzorem oryginalnej naklejki na czachę fazera amerykańskiej wersji z lat jak wyżej, jak ktoś posiada tak owego ma oryginalną tą naklejkę to prosiłbym o przesłanie, lub ewentualnie jak ktoś ma linka nawet jakiegoś z allegro i może potwierdzić że ten ma oryginał, oglądałem sztukę i wszystko niby oki ale ta naklejka budzi u mnie jakieś podejrzenia, na Europe ogarniam już co jest oryginalne w większości a tutaj ten jeden szczegół budzi u mnie zwatpienie dzięki z góry jesli cala reszta ok tzn dekle, ciezarki, zadupki, bak, podnozki, klamki, jesli moto jedzie prosto bez trzymanki, nic nie bije, nie cieknie to czy naklejka decyduje o zakupie? moze cos spadlo z regalu podczas wprowadzania do garazu i byla malowana:) najlepiej gdybys podeslal foto motocykla ktory zamierzasz kupic, wtedy moze ktos podpowie. pozdrawiam Quote Share this post Link to post Share on other sites
krecik_m Posted November 24, 2009 Witam wszystkich posiadaczy litrówki! Tydzień temu zamieniłem kawe ZX6r na Fazera 1000 z 2003 roku śliczny kolorek bordowy czy jak to pisał kolega wyzej malinowy. Maszyna przednia, choć dopiero raz się przejechałem to jestem w szoku jesli chodzi o komfort jazdy i butaaa jakiego ma. Mam jednak pytanie czy ten rocznik(2003) miał już na baku tylko emblemat yamahy czy też może byly tez z napisem Yamaha. U mnie jest napis yamaha i nie wiem czy tak ma byc? Motorek byl wnikliwie sprawdzony i nie nosi śladów gleby czy malowania, chyba że poprzedni właściciel(Wloch) zmienil bak? Slyszałem też, że motory z Włoch mają czasami przeklamane daty produkcji wpisane w dowodach!? Quote Share this post Link to post Share on other sites
alukow Posted November 27, 2009 Mój z 2003 ma emblematy. Ja dzisiaj jeszcze 200 km nawinąłem, ale nie wiem czy nie odchoruję. I tak warto było :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
kropelka_350 Posted December 2, 2009 Witam Jestem kolejnym zadowolonym użytkownikiem FZS 1000, 2002 rocznik. Kupiłem go bodajże w czerwcu, do tej pory nawinąłem coś ponad 8kkm. Wszystko w nim jest piknie i ładnie tylko jedno bardzo mi nie pasuje i chciałbym to zmienić i zapytać czy u was też tak jest. Mianowicie chodzi mi o kanapę i komfort z nią związany, a raczej jego brak. Jak się usiądzie to wszystko jest ok, dużo miejsca, wygodna i takie tam, ale...no właśnie. Po dłuższej jeździe tj. po pierwszej 1,5 h w siodle boli mnie tyłek, muszę się zatrzymać i chcąc nie chcąc zrobić krótki postój, a następna przerwa już po godzinie. Troche mnie to wkurza, fazera kupiłem z myślą o jezdzie turystycznej i tak go traktuję, świadczą o tym 3 kufry i parę pie**ol ułatwiających jazdę. Nie wiem, czy mam jakieś dupsko nietypowe, bo wytrzymałe jest na pewno. Zresztą pasażerka w postaci żony też narzeka na niewygodę. Dodam jeszcze, że na starej xj i nawet jawie mogłem zrobić 300 km bez postoju. Czy pomoże tutaj wysłanie siedzenia do przeróbki, wsadzenie jakichś wkładek silikonowych?? Teraz jest zima i chcę temu zaradzić, nie wyobrażam sobie kolejnego sezonu na tym siedzisku. Proszę o jakieś rady i subiektywne odczucia waszych tyłków po jeździe. pozrawiam Quote Share this post Link to post Share on other sites
zajc Posted December 2, 2009 Proszę o jakieś rady i subiektywne odczucia waszych tyłków po jeździe. pozrawiam Ja i tak co 1,5-2 godziny muszę robić przerwę-bo mi się bena kończy :P Nigdy nie widziałem problemów w robieniu przerw w takich odstępach czasu. Ani na FZS ani na FZ1. To ma być przyjemność a nie walka "jak długo wytrzymam". Boli dupa/kończy się paliwo to się zatrzymuję i tyle . Quote Share this post Link to post Share on other sites